23 Eylül 2019 Pazartesi 12:13
Sendikal Platform’dan açıklama

Sendikal Platform, AKP Hükümeti ile UBP-HP Koalisyon Hükümeti arasında geçtiğimiz Temmuz ayında imzalanan protokol ile Kıbrıs Türk toplumunun kamusal varlıklarının TC sermayesine verildiğini iddia etti, protokol ile toplum içinde bir çatışma yaratmanın da hedeflendiğini öne sürdü. 

Sendikal Platform adına KTÖS Genel Sekreteri Şener Elcil imzasıyla yapılan yazılı açıklamada, TC Hükümeti’nin protokolde öngörülen 750 milyon TL’lik tutarı “yargıda reform ve beş yıldan fazla Kuzey Kıbrıs’ta yaşayan TC vatandaşlarının tümüne vatandaşlık verilmesi” şartına bağladığını iddia etti. 

Meclis çoğunluğuna dayanarak UBP-HP Hükümeti’nin protokolle “dayatılanları” ileriye taşıması halinde bunun toplumsal bir çatışmaya dönüşeceğinin açık olduğu savunulan açıklamada, imzalanan protokolün iptal edilmesi çağrı yapıldı, “Sendikal Platform’un hazırladığı 90 maddelik önerileri görüşmek ve kendi kendimizin yöneteceği bir ülke yaratmak için masaya davet ederiz” denildi.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aliye 2019-09-23 13:48:42

tc'li rümuzlu kardeşime cevaptır..Vatandaş isimli yoruma sen "sen de gavur uşağısın" dedin ya; Onun yerine ben sana biriki şey söyliyeyim..Sen acaba nesin? Araştırsan ya romen ya macar ya arap ya yunan ya ermeni yada ... çıkarsın yani devşirmesin be kardeşim..Alınma sakın olurmu..

Avatar
Cenk 2019-09-23 13:42:14

Memleket eşkiya yatağı oldu..İpini koparan burada.,ipsiz sapsız ne kadar varsa,dağdan ormandan buraya doldu..Gazete manşetlerine bakıyorsıunuz hep bunların hırsızlıkları,bunların taciz tecavüzleri,bunların dolandırıcılıkları uyuşturucu kaçakçılığı vs vs...Nereye gitseler orayı bok ederler..Kim bunları ne yapsın yaw..Bir de kalkmışlar beş seneden bahsediyorlar lanet olsun yüzlerine..

Avatar
Vatandaş 2019-09-23 13:20:24

Dedik ya,bunlar Osmanlı uşağı...Yalakanın önde gideni...Ne zaman iktidar olsalar bu memleketin bir kısmını Osmanlıya peşkeş çekerler..Allah gara belalarını versin..Bu işin müsebbibi Gerçeğe bakılırsa Kudret Özersay denen dansözdür...

Misafir Avatar
tc li 2019-09-23 13:28:43 @Vatandaş

sende gavur uşağısın

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
MURAT 2019-09-23 13:27:53 @Vatandaş

OSMANLIYA DÖNELİM DEMEM AMA SENDEKİ BU ATA DÜŞMANLIĞI BAŞKA BİR SOYDAN GELDİĞİNİ DÜŞÜNDÜRÜYOR

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
:) 2019-09-23 13:26:51 @Vatandaş

OSMANLI RUM ARASINDA KALINCA ANNENE PARMAK ATANIMI SEÇİYORSUN

Beğenmedim! (11)
Avatar
Cemil 2019-09-23 14:38:35

Koltukta kalabilme uğruna bu ülkeye yapmadıkları kötülük kalmadı..Vatan hainliği düşmana ser sır vermekle değil yalnızca..İşte bizim başbakanın yaptığı gibi doğduğu büyüdüğü ve halen yaşadığı toprakların insanlarına,kendi vatandaşlarına ihanet etmekle de olur vatan hainliği!Ercan Havalimanını da bu peşkeş çekmişti.. Lanet olsun yüzüne de gözüne de..İmzaladığı protokol halka açıklanmalı...

Avatar
Emin 2019-09-23 16:23:43

Sn.Kaptanoğlu,kktc padişahı Tatar'ın Ankara'da imzaladığı "Kıbrıs Türkünü Satış" senedini görmek isteriz..

Avatar
Doğru Söz 2019-09-23 19:43:26

Too late! Nüfus 1 milyonu geçti. UBP be Kudret ile yakında 1.5 milyon olur. Daha beter olsun. Hedef Çin yoğunluğu. Kolay hedef. Yakında olur.

Avatar
Gibrisli 2019-09-24 04:48:57

Gardas Osmanliya sovmeyin, bircok yabanci tarihciye gore Osmanli insanlik tarihinin en basarili imparotorlugu idi (Rumlar icin bile), cunku son zamanlari haric adaletle yonettiler. Ha Kibrista bu demokrafik yapiyi degistirmek icinse fazla asiriya gidildi dogrudur. Her isteyeni memleteke birakmayacan, bir ihtiyac varsa tamam, ama kucuk Kibris bu nufusu barindiramaz.

Avatar
Ramadan Vrecali 2019-09-25 07:35:18

Hala daha 100000 yabancı isci varsa ve çalışacak is buluyorlar ve bizim efendiler bu işleri beğenmediği için dışardan işçi gelecekse işimiz zör. İşçi girişinin kısıtlanması yerli is gücünün daha iyi asgari ücretle istihdamı için özel sektörün zorlanmasi her iş yerinde %60 vatandaş çalıştırma şartının zorlanmasi lazım. Turkiyelilerden şikayet ederken 15 yıl içinde orta asyalı rus Afrikalı Pakistanlı ve Vietnamli vatandaşlarımız damatlarimiz ve gelinlerimiz olacak. Hataylilae gidince kimler geldi bir bakın. Dilimize bilmeyen asyalilar ve afrikalilar.o zaman ara eleman yetiştirmek şart. Çok çocuğumuz var ki mezun olduğu dalda işlemez. Planlama ve vizyon geliştirmek şart

banner5

banner31