banner40
06 Eylül 2018 Perşembe 19:16
Sendikal Platform’un 'Toplumsal Varoluş' yürüyüşü başladı

Sendikal Platform’un, “Çare Birleşik Federal Kıbrıs” temasıyla Lefkoşa’da düzenlediği "Toplumsal Varoluş Yürüyüşü" gerçekleşti

“Sorun ekonomik değil siyasidir” diyen ve halkı “İthal Krizlere Karşı Toplumsal Varoluş Yürüyüşüne katılmaya çağıran Sendikal Platform üyeleri bugün saat 18.00’de Dereboyu’nun kuzeyinde toplandı. 

Dereboyu’nda başlayan yürüyüş Cumhurbaşkanlığı önünden geçilerek Cumhuriyet Meclisi önünde tamamlandı

Eylemciler, yürüyüş sırasında “Kıbrıs’ta barış engellenemez” sloganları attı.

Eylemde DAÜ-SEN temsilcisi Hasan Ulaş Altıok ve Türk-Sen Başkanı Arslan Bıçaklı konuştu. Bıçaklı fedakarlığın tepeden başlamasını isterken Hasan Ulaş Altıok mücadelenin yeni başladığını ve hedefin Kıbrıs sorununa çözüm bulunması olması gerektiğini söyledi.

Her iki konuşmacı da alınacak önlemlerin önce devlet yetkililerinden başlaması gerektiğini ifade ederek bu konuda mücadelelerinin süreceğini ifade etti. 500 kişilik grup, konuşmaların ardından sakin şekilde dağıldı.

Sendikal Platform ülkenin içinde bulunduğu ekonomik sorunlara çözüm üretmek için ilgili kesimlerin katılımıyla çalıştay düzenlemiş, buradan çıkan çözüm önerilerini hem yetkililerle hem de kamuoyuyla paylaşmıştı.

banner22
Son Güncelleme: 08.09.2018 21:43
Anahtar Kelimeler:
Sendikal Platorm
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
:) 2018-09-06 22:05:15

Varoluş başkasına zorla yamanip azınlık olarak hakları toprakları elinden alınıp can güvenliği tehlikesi yaşayarak olmaz , sizin yaptığınız kayıtsız şartsız teslim olmaya zorlamak türk tarafını başka bir amacımız yok maalesef

Misafir Avatar
nnn 2018-09-07 14:46:26 @:)

baştakilere ganimetçi derler (doğrudur katılırım9 ama kendileri başa geçemediler ve baştakiler hiçbirşey koklatmadı bunlara diye rum sevdalısı oldular. dedelerinin kemiklerini sızlatırlar farkında değiller... siz de baştaki hırsızlar da Allah'tan bulun Allah topunuzun bin belasını versin...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Fikri 2018-09-06 21:51:52

Elleri biraz para görünce, böyle ihanet ederler işte, rum çeteleri yolda gördüklerini vurduğu, kızlarına tecavüz ettiği zamanları unutmayın. Türkiye sadık kalın yada rum tarafına gidin, babanız kazanmadı oraları

Misafir Avatar
nnnn 2018-09-07 14:49:00 @Fikri

Kıbrısta barış engellenemez”... lafa bak... ula rum kıçını silmek istemez sizinle siz hala kıçında gezersiniz gavurun... burdaki hırsızlar size rum kadar para verseydi zamanında böyle olmazdı... baştaki hırsızlara inat rumun götünde dolaşırsınız biliriz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Öz 2018-09-06 19:56:04

Seçme ve saçma sloganlar. Bunları yapmanızı engelleyenler kimler? Rumlar anlaşma istiyor mu? Yok. Ganimeti yapanlarla ilgili araştırma yapıldı mı?Ya da Rumlardan kalan fabrikaları batıranlarla? Kıbrıs liralarını 36 dan bozanlar ve buradan zengin olanlarla?
Önce başkanlık sistemini getirip siyasi istikrarı sağlayın, sonra KKTC parasını basıp, devlet olmanın gereğini yapın,sadece kayıplarla ilgili değil, 1974 sonrası tüm yapılanlarla ilgili mecliste araştırma yapın, ondan sonra sokaklara çıkın. Kıbrıslılar, KKTC'de muktedir olmanın gereğini yapmazsa, birileri onlar yerine yapar.

Avatar
vatandaş 2018-09-06 23:35:14

sizin gibi adi varlıkların olduğu bir yerde asla çözüm olmazzzz

Avatar