20 Kasım 2019 Çarşamba 12:08
Şener Elcil: Kıbrıs Türkiye'nin işgalindedir

Kıbrıs Türk Öğretmenler Sendikası Genel Sekreteri Şener Elcil, katıldığı bir radyo programında Türkiye'nin Kıbrıs'ta soykırım yaptığını söyledi.

Türkriye düşmanlığıyla tanınan KTÖS genel sekreteri Şener Elcil, Rumların yaktığı Türk bayrağını konuşmak yerine Türkiye'yi eleştirdi.

"Türkiye kansız bir soykırım uyguluyor"
Türklerin faşist ve istilacı olduğunu belirten Elcil, "Kıbrıs Türkiye'nin işgalinde olan ve istila edilmiş bir yerdir. Bu yerde de Türkiye kansız bir soykırım uyguluyor." sözleriyle skandal bir açıklamaya imza attı.

Son Güncelleme: 20.11.2019 12:14
Anahtar Kelimeler:
Şener Elcil
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
papaz 2019-11-20 17:12:46

TC suriyelileri vatandaş yaptı nüfus yapsı Türkiyenin değişiyor diye bağırıyorsunuz..Yoksa burayı gerçekten işgal ettiniz de sizin mi oldu?

Misafir Avatar
nasıl ama yorumlar patladı 2019-12-02 13:20:08 @papaz

aha sevmeyik birbirimizi . neden hala burdasınız ? GİDİN

Beğenmedim! (3)
Avatar
Öz 2019-11-20 20:31:04

1974 öncesi Kıbrıslı Türkler=126 bin.Giden gelmedi, doğurganlık azaldı, şimdi nüfus kimine göre 500 bin, kimine göre 1 milyon.Oysa Kıbrıs Cumhuriyeti pasaportu ve kimlik kartı alanların sayısı yüz küsur bin. Peki gerisi? Türkiyeli Türk, Kürt, Zaza, Laz, Alevi vesaire.Kıbrıslı Türkler soy kırıma uğradı kelimesi çok ağır olabilir ama, asimilasyona uğradı dersek yalan olmaz.İngiltere'de bile daha fazla var.

Avatar
Garasakallar 2019-11-20 17:43:39

Helal olsun adam doğru dedı,ne kadar katıl hırsız varsa bura yollar,sımdı surıyelılerı yollamaya başladı

Misafir Avatar
terbiyesiz kemal'a 2019-11-22 09:51:21 @Garasakallar

insan olmadigin yazdigin utanmazca kelimelerden belli ama cahile ne ogretsen kardir. suyu sen vermiyorsun, satiyorsun..ustelik onceleri toni 1 tl iken simdi 6 tl'ye..zaten bizim suyumuz nufusumuza yeterdi. siz tavsan gibi urediginiz icin artik yetmez oldu..

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Kemal 2019-11-21 11:28:57 @Garasakallar

Ejder tamam gidelim kardeş. Neyiniz var birbirinizin bokunu mu yiyeceksiniz. Biz olmazsak sizde olmazsınız. ne üretiyor ne satıyorsunuz. Cahil cahil konuşuyorsun. İçtiğin su bile bizim amcık adam

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Ejder 2019-11-21 01:24:09 @Garasakallar

Adeta Türkiyenin çöplüğü oldu burası..Bişey de oldumu hemen köpürürler çünkü doğrular hoşlarına gitmez..

Beğenmedim! (5)
Avatar
vatandaş 2019-11-20 12:31:07

bunun gibi soysuzlardan rumlar para veriyor al konuş diye rumun köpeğinden ne beklen yani

Misafir Avatar
İlayda - Ankara 2019-11-21 21:08:42 @vatandaş

Elçilin söyledikleri kimsenin hoşuna gitmese de gayet doğru..Azı var fazlası yok..Uluslararası hukuk gün gelir de devreye girdiğinde Elçil yada doğruları söyleyenler herhalde rum sözcüsü yada rum ajanı yada rum köpeği olmayacaktır..Türkiyede oy avcılığı için suriyeliler vatandaş yapılırken,demografik yapıyı bozuyorlar diye ciyak ciyak bağırılırken eeee noldu şimdi? Neden tepki konuluyor Elçilin söylediklerine..Doğrular çoğu zaman acıtır!!!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
derviş'e 2019-11-21 11:40:58 @vatandaş

kktc soyu türk tc soyu türk... asimile derken? yaşam tarzı anlamında mı kullandın?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dervis 2019-11-21 11:27:49 @vatandaş

tc savastan sonra garantor olarak bozulan duzeni tesis etmek yerine her sekilde adanin kuzeyini asimile ediyor. tasidigi nufus yerli nufusun sayisini uce dorde katladi..yerli nufusun kulturunu ve yasam seklini degismeye calisiyor. siyasini iradesi i caliyor. tc hukumeti yerli insanlari kendince iyi bir musluman olarak gormedigi icin dini baskilar uyguluyor. her koseye camiler acip dini okullar kuruyor. yasadisi kurslar duzenliyor. yerlesim yerlerinin isimlerini degisiyor.. bunlari elestiren gazetecileri adadaki kendi nufusuna hedef gosterip susturmaya calisiyor. simdi bu isgal ve asimilasyon degil de nedir..

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
nmk 2019-11-21 09:33:31 @vatandaş

güzel konuşmuş... demek doğar doğmaz Türk'lerin içine yerleştirmiş rum babası bugünler için ki Türkçeyi güzel konuşur ...

Beğenmedim! (13)
Avatar
Mert 2019-11-20 20:31:29

Israil filistini nasıl işgal ettiysa Turkiye arab cumhiriywti da Kibrısın kuzeyini işgal etti.

Avatar
zurna 2019-11-20 23:48:33

afferim adama yalan mı dedi.dağdan geldiniz bağdakini kovuyorsunuz.

Avatar
Alico 2019-11-20 20:29:31

Kibrısin kuzeyinde işgal vardır , 1974 sonra adaya işgalciler tarafından fellahlar taşınmıştır, rumların tazminatlarını odeyemeyen garasakaliya bizim tazminatlarımızı nasıl ödeycek.

Avatar
papaz 2019-11-20 17:14:16

Suriyeliler vatandaş yapılınca nufus yapımız değişiyor diye niye bağırıyorsunuz..?

banner5

banner31