11 Mayıs 2018 Cuma 10:45
Şennur Gülbudak ve Giray Bulak isimleri dikkat çekti

İşte vatandaşlığı iptal edilen isimleri Haber Kıbrıs Web TV'de Hüseyin Ekmekçi canlı yayında açıkladı. 175 iptalden 97'sinin ismine ulaşan Hüseyin Ekmekçi bu isimlerin halen daha resmi gazetede yayınlanmadığına işaret ederek alınan iptal kararının yürürlüğe girebilmesi için resmi gazetede yayınlanması gerektiğini anımsatarak ulaştığı vatandaşlığı iptal edilen şu 97 ismi okudu.

Birgül Aybalı

Lütfu Ayhan Köksal

Erdoğan Metin

Emine Erakman Dirlik

Cemal Kavlak

Adem Turpcu

Ozan Çağlar Aslan

Uygar Varabir

Ahmet Usta

Mehmet Aydın

Hakkı Emre Laçinler

Ömer Küçükartık

Hasan Çamlıca

Murat Zeki Hızlısoy

Cafer Levent Karataş

Yıldız Gümüş

Sümeyra Kurt

Saniye Karakaş

Ahmet Halil Adacan

Mehmet Dinçbaş

Özlem korkmaz

Murat Serdar Özcan

Sıla Cınız İnanç

Telat Çakalasma

Recep Uzelli

Furkan Tolga Traşoğlu

Ahmet Göçkün

Yüksel Minare

Lokman Yıldız

Burak Köz

Anar Hasanov

Volkan Çiçek

Olgaç Yüksel Akdora

Ahmet Kurt

Emrah Bozoğlan

Yasemin Can

Nihal Temiz

Mehmet Koca

Fatih Çakır

Gizem Kınacı

Yasemin Kuru

Aras Karabal

Uysal Altundağ

Bekir Çakıt

Olcay Tuna Yazıcıoğlu

Ramiz Erdoğan

Fuat Kabaali

Elçin Gürses

Faruk Singeç

Mustafa Demirkıran

Ramazan Saroğlu

Deniz Yıldırım

Eray Yavuz

Hülya Özkoyuncu

Kubilay Cansu

Beran Özel

Kemal Can Ünlüarıcı

Aynur Turgut

Uğur Alkan yeşil

Taner Cenk Yıldırım

Ünal Altınay

Ahmat Kalkoosh

Fatma Kurt

Merve Özpolat

Fatma Erdoğ

Emine Çebi

Cansu Kaban

Necmi Ağan

Eyyüp Temel

Suzan Özdemir

Ayşe Özdemir

Arzu Özdemir

Süreyya Özdemir

Gizem Kübra Ateş

İbrahim Halil Kılıç

Özlem Eraslan

Mohammad Alidib

Marwan Ahdash

Mustafa Al-Shateri

Ahmet Gürağaç

Sabahattin Beyaz

Alae Zaftahi

Ayjahan Gurtgeldiyeva

Giray Bulak

Şennur Gülbudak

Kaynak: İşte vatandaşlığı iptal edilen kişiler

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-05-11 10:55:24

Bu kadar yeterli değil ki! Herhalde ikinci bir liste daha var önümüzde..Vatandaş olarak bunu görmek istiyoruz...

Avatar
Hamitköylü 2018-05-11 11:15:26

Hepsini yollatın hepsini!!!!

Misafir Avatar
Sadık 2018-05-18 12:43:22 @Hamitköylü

TC isimli devşirme iyi dinle...Senin anan dururken başkaları prim yapmaz...! İyice anladınmı terbiyesiz ahlaksız devşirme....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC 2018-05-12 00:47:51 @Hamitköylü

götünüz varsa tc lileri yollayın 24 hazırandan sonra tayyıp topunuzun anasını sıkcek hahahaaaaaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alpagut 2018-05-11 19:01:47

Yahu şu mevzuyu Kıbrıslı Türkiyeli aptallığına çekip de yok tc askerini de çeksin de görün siz bilmem ne gibi aptalca bir konuya bağlayanların da bence alın vatandaşlığını. Böyle boş beleş kafaları da almayın bu ülkeye. Cehalet en büyük düşmandır. Hak etmeden her kim almışsa vatandaşlık hepsini geri alın hakkı olana da ilişmeyin...

Misafir Avatar
alim 2018-05-18 12:38:39 @Alpagut

Bravo be arkadaş,aklıselim düşünce tarzı budur işte...

Beğenmedim! (0)
Avatar
DoğruOlan 2018-05-18 13:48:40

15 yıl,20 yıl,25 yıldır burada yaşayan çoluk çocuk sahibi olmuş,çocukları burada öğrenim görmüş düzgün insanlar vatandaş olamazken; Ubp denen illet (zaroğlu da bu partidendi) oy avcılığı maksatlı ipsizi sapsız,hakkı olmayanı,sokaktan geçeni vatandaş yapmış.Adaletmi bu? Sizce doğrumudur bu? İşte bunlardır şimdi ayıklanmaya temizlenmeye çalışılan...Zaroğlu denen kendini bilmez de çıkmış "hükümete gelirsek iptal edilen bu vatandaşlıkları geri vereceğiz" deyip siyaset yaptığını zannediyor ve en önemlisi böyle şey söyledi diye kendi kendine çocuklar gibi seviniyor mutlu oluyor...Vay garibim vay....

Avatar
Murat 2018-05-11 14:12:02

Bence Türkiye askerini dahil herşeyini burdan çeksin burasıda Suriye gibi olunca belki bu millet o zaman anyayı Konyayı daha iyi anlar. ....

Misafir Avatar
veli 2018-05-18 11:29:49 @Murat

Türkiye askerini buradan çekmez çekemez a cahil..Bilerek konuş..Konuşacağına osursan daha iyi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
TC 2018-05-11 16:23:44

Türkler 74 de gelmeselerdi görürdüm ben sizi

Avatar
fuckermen 2018-05-11 16:42:24

bizi burda istememe gibi lüksünuz yok biz burdan gitmiyoruz göndermek isteyen varsa denesin dayanmıyorsanız siz burdan gidebilirsiniz mesela en sevdiğiniz dostunuz rum tarafına yada ingiltereye

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-18 11:26:15 @fuckermen

Annn bizi beklerken başka bir yere ne diye gidelim ki...

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-05-11 15:31:54

Eminim daha çok böyle iptal olması gereken vatandaşlık var hükümetimiz doğruyu yanlışı daha iyi bilir

banner5

banner31