24 Nisan 2020 Cuma 10:06
5190 Okunma
Sokağa Çıkan Kişiler Bugünden İtibaren Maske Takmak Zorunda

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Bakalar Kurulu tarafından Corona Virüsün (Covid-19) yayılmasını engellemek amacıyla alınan tedbirler kapsamında, bugünden itibaren gerek izinli gerekse acil mal ve hizmetlerini karşılamak amacıyla (market, eczane, hastane, akaryakıt alımı ve banka gibi) sokağa çıkan herkese maske takma zorunluluğu getirildi.

Polis Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada emirname kapsamında yasağa uymayanlar hakkında yasal işleme gidileceğini hatırlatıldı. Polis, herkesi kurallara uymaya davet etti.

Son Güncelleme: 24.04.2020 10:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
senaryo 2020-04-24 10:50:58

neden geldi şimdi yasak yoksa maske sektörüne giridimi tanıdıklar

Avatar
vatandas 2020-04-24 10:16:42

MASKE TAKMAK GUZEL DE MASKELER COK PAHALI INSANLARDA PARA KALMADI ALSINSINLAR SIZ TE TURKIYE GIBI BELES VERSENIZ NE OLUR BIR KAZIK DA MASKEDEN HALKA ALSINLAR

Avatar
YAZIK 2020-04-24 10:49:20

O maskeyi bulan var bulamayan var. Eczaneye gidecek olan aracı var olmayan var. O maskeyi alacak parası olan var olmayan var.

Avatar
ARANDEZ GURANDEZ 2020-04-24 11:15:10

MASKELER NEREDE?

Avatar
mammaaamar 2020-04-24 12:03:25

kimden ne kadar para yedınızda cıktı bu yasak. hangı üreticiden yedınız..yedıgınızi biliyoruz barı acıklayında, zaten kökeniniz hep mamma..denktaştan başladı eroglu, özgürgün, ersin..hepiniz aynı bok..gırtlagınızda kalır o yedıgınız haramlar

Avatar
Vatandaş20 2020-04-24 12:44:33

Yasak heveslileri maskeleri neden bulacağımızı da önerselerdi. Hele bari 1 hafta kadar süre tanıyaydılar.

Avatar
Nevin 2020-04-24 15:50:24

Maske nerde satılıyorda bir anda yasak geldi. Benim maskem yok nerden alacağım? Mağusada yaşıyorum öğrenciyim.

Misafir Avatar
iii 2020-04-24 16:08:30 @Nevin

kendiniz yapabilirsiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
... 2020-04-24 16:08:00 @Nevin

https://twitter.com/saglikbakanligi/status/1248634235293962240?s=20

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaşş.. 2020-04-25 13:50:26

anca oraya buraya dagitsin halka vAllahi türkiyede madur kalan bi kıbrısli olarak soyleyebilirim ki maske nice halka bedava ama hic bi yerde maske yok.ancak dış ülkelere hava civa..Kıbrıs bir başka zaten Dunya kadar yardim geldi halkına bir maske dagitamaycaksaniz kapatın da gaçın...