21 Eylül 2019 Cumartesi 11:15
Solmaz: "Yasal işlem başlatacağız"

Lefke Gazi Lisesi Okul Aile Birliği, Lefke Gazi Lisesi’nde öğrenci kayıtları ile ilgili yaşanan sorunlara en erken zamanda çözüm bulunmasını istedi, aksi halde yasal işlem başlatacağını bildirdi. 
Okul Aile Birliği Başkanı Selda Solmaz’ın açıklamasına göre, Lefke Gazi Lisesi Okul Aile Birliği, Lefke Bölgesi Sivil Toplum Örgütleri Platformu temsilcileri ile birlikte okullar açılmadan önce Milli Eğitim ve Kültür Bakanı Nazım Çavuşoğlu’nu ziyaret ederek, okulun sorunlarını aktardı ve çözüm talebinde bulundu. 
Solmaz, en acil konunun da okula kayıtlarda olduğunu ifade ederek, okul aile birliği olarak yaptıkları çalışmalarda başka ilçe muhtarlarının sahte ikamet belgesi vererek, bu öğrencilerin kendi ilçelerindeki ortaokullara kayıt yaptırmalarını sağladıklarını gördüklerini kaydetti. 
Lefke İlçe sınırları içinde ikamet eden ayrıca bu ilçedeki ilkokullardan mezun olan ve koleje kaydını yaptıranların dışında kalan öğrencilerin zorunlu eğitim tüzüğü, okulların kapsam bölgelerini düzenleyen madde uyarınca Lefke Gazi Lisesi orta bölümüne kayıt yaptırmaları gerektiğini ifade eden Solmaz, bu konuda bazı sıkıntıların düzeltilmesine rağmen 11 öğrencinin halen okula kayıt yaptırmadığını tespit ettiklerini belirtti. 
Solmaz, bu yanlışın düzeltilmemesi halinde bu yasalara aykırı işlemi gerçekleştiren kişi ve kurumlar hakkında İçişleri Bakanlığı’na şikayette bulunacaklarını ve yasal işlem başlatacaklarını bildirdi. 

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ar 2019-09-21 17:51:09

Önce gazi lisesindeki öğretmenler okuluna sahip çıksın !

Avatar
Öz 2019-09-21 15:16:26

CMC'yi talan ettiniz, çevre kirliliği olmasına vesile oldunuz, yandaş şirketlere temizlemesi için ihale verdiniz, suistimallerine göz yumdunuz, limanları çürüttünüz, uluslararası gümrüğü kapattınız,Kıbrıs'ın eniyi hastanesini yok ettiniz, 1973 ÜGS rekortmeni LGL'ni batırdınız. Kıbrıs'ın en iyi sanat okulunu batırdınız.mahkemeleri kapattınız.yolunu bile yapamadınız.Yuh artık

Avatar
serkan 2019-09-21 17:11:30

selda solmaz hanım ve okul aıle bırlıgıne görev ve yetkılerı cercevesınde davranmalarını okullarının ozel okullarla yarısabılecek eksıklıklerını gündeme getırmelerını dılerım.sahısların pesıne düşmeyle cozum degıl kaynağını sorunları çözmek onemlı.
http://www.mebnet.net/?q=node/45
haberı dogrulamadan toplumu yanlış yonlendırmelerı kınıyorum.o

Avatar
leyla 2019-09-21 17:17:46

yıllardır neden gazi lisesine kolej açılması ıcın bır gırısım başlatmadınız?
lefke gazı lisesi öğretmenleri çocukları neden kendı okulları yerıne ozel okullarda eğitim aldı?
bunları okul aıle bırlıgı başkanı olarak açıklarsanız sevınırız

Avatar
Abdullah 2019-09-21 17:32:32

Lefke Gazi Lisesi Okul Aile Birliği, Lefke Bölgesi Sivil Toplum Örgütleri Platformu temsilcileri
LEFKE DOGANCI YOLUNU ACTIRTSIN
CMC YI TEMIZLETSIN
LEFKEYE YATIRIMILARI GETIRSIN
LEFKE OKULLARINI ÖZEL OKULLARLA YARISIR HALE GETIRTSIN
LEFKEYE KOYLU MALINI SATABILMESI İÇİN ACIK PAZAR ACILSIN YOKSA LEFKE BELEDIYE BASKANIN MARKETININ CALISMAMA KORKUSUMU VAR
LEFKEDEN ALINAN MAHKEMELERI GETİRSIN
LEFKEYE HİÇ BİR YARIRIM YAPILMIYORKEN
LİMANLAR KAPALIYKEN
NARENCİYE BİTMİSKEN
LEFKEYE TRAFIK CEZASINI BILE YARIRAMIYORKEN
Yoksa 10 yasındakı cocukların pesinemi düserler.Çok ayıp cok yazık!! KINIYORUZ

Avatar
mer 2019-09-22 07:35:02

Çocukların psikilojileriyle oynamaya kimsenin hakkı yoktur !!!

Avatar
aziz 2019-09-22 07:39:20

CTP-TDP Hükümetinde uygulanan işlemlere neden itiraz etmediniz sizler eğitime siyaset karıstırıyorsunuz !

Avatar
cezar 2019-09-22 07:41:36

Lefkoşadan 40 cocuk guzelyurt TMK ya kayıt yaptırırken ve bölge çocuklarının hakkı gaspedilirken Sivit toplum orgutleri neden sesinizi çıkarmadınız?

banner5

banner31