01 Nisan 2020 Çarşamba 17:57
3623 Okunma
SON DAKİKA! Ali Pilli : 7 yeni vaka daha görüldü

Sağlık Bakanı Ali Pilli, BRT'de canlı yayına bağlanarak KKTC'de koronavirüs salgını hakkında açıklamalarda bulundu.

ALİ PİLLİ'NİN AÇIKLAMALARINDAN SATIR BAŞLARI ŞU ŞEKİLDE:

Bugün 488 kişiye test yapıldı,

Bugün 7 yeni vaka tespit edildi,

Toplam test sayısı  1750,

Toplam vaka sayısı 77, 

Toplam kayıp sayısı 2,

Yoğun bakımda bulunan vaka sayısı 2

Son Güncelleme: 01.04.2020 18:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tansel 2020-04-01 18:26:07

Sabah brt yi izliyorum bakan bağlandı acıklıyor kısa sipiker tşk sağlıkla kalın diyor bir soru yok aydınatmak yok moral yok başınızın caresine bakın yani

Avatar
Taylan / Uk 2020-04-01 19:52:55

Bu makamı işgal etmeye devam ettiğin müddetçe be refik,işler daha da sarpa saracak ve içinden hiç çıkılamaz bir hal alacak..Başından beri takip ettik ve gördük ki bu işi yönetemiyorsun..Televizyonlara her gün için vaka sayısı vermek bu işi yönetebiliyorsun anlamına gelmez..Aslında yalnızca sen değil,başbakanın en başta sorumlu...Bu bakımdan Bay Pilli senin yapman gereken en hayırlı iş; görevden alınmadan istifa edip güle güle mahalleye gitmektir...İşleri daha da sarpa saracağına,evinde otur sarma sar! Bizden söylemesi....

Misafir Avatar
MEMO 2020-04-01 23:26:28 @Taylan / Uk

Boris çok iyi yönetiyor herhalde......

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yasemin 2020-04-01 19:52:09

Sayın Pilli,iyi bir insansın bunu herkes biliyor ve söylüyor..Ancak bu bakanlığı yönetmekte,en önemlisi böyle bir krizi yönetmekte çok yetersiz kaldın ve hükümet olarak geç tedbir almaya başladığınız/geç uyandığınız için vaka sayısı her geçen gün artıyor...Korkmaya başladık! Bir an evvel görevini devret ve git be abi...

Avatar
Fenasi 2020-04-01 18:16:02

Bu vakalar çok büyük ihtimalle öğrenciler zenciler .

Avatar
Tansel 2020-04-01 18:09:58

Tesler karatinadan mı yerleşiktenmi ?

Avatar
Tansel 2020-04-01 18:11:47

Şeffaf olun lütfen