19 Nisan 2020 Pazar 19:10
7192 Okunma
SON DAKİKA! Ali Pilli: "Bugün 1 yeni pozitif vaka görüldü"

Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, KKTC'de koronavirüs salgını hakkında son durumu aktardı.

ALİ PİLLİ'NİN AÇIKLAMALARINDAN SATIR BAŞLARI ŞU ŞEKİLDE:

-Bugün yapılan test sayısı 337.

-Bugün görülen pozitif vaka sayısı 1.

-1 yeni pozitif vakanın kaynağı belirlenmedi.

-1 yeni vaka Gazimağusa bölgesinden.

Son Güncelleme: 19.04.2020 19:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2020-04-19 20:00:11

Bu kadar izalasyona bu vakkalar çıkıyorsa insanlar korkudan hastaneye gitmiyorlar demek siyahiler 3 beşer markatlere beraber gidiyor tek çare market vs dekapatılsın lütfen

Misafir Avatar
Türk 2020-04-20 09:15:02 @Hasan

Siyahiler make takmadığı gibi takanlarada alaycı gözle bakıyorlar..Sanki biz adaya misafir gelmişiz gibi davranıyorlar..Uyarılmaları gerek hiç önlem almıyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakan 2020-04-19 20:54:42 @Hasan

Market kapatılsın da zorunlu ihtiyaç nasıl olacak bir şekilde yiyecek içecek alınmalı açlıktan ölmeyelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
magosalı 2020-04-19 20:36:21 @Hasan

haklısın kardeşim. üstelik ne maske takıyorlar nede eldiven.umurlarında olmadığı gibi 1 metre kuralını da takmıyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2020-04-19 20:07:29 @Hasan

sen ırkçımısın? bizimkiler markete tekmi gidiyor? ada da daha siyahi koronaya rastlanmadı hemde!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
mağusalı 2020-04-19 20:39:42

mesele ırkçılık meselesi değil mesele maske takmıyorlar.tabi dediğin doğru türk olan aileler de markete tek kişi değil ailece gidiyor,

Misafir Avatar
mağusalı 2020-04-19 21:12:30 @mağusalı

evet haklısın ama içeri girebilmek için dışarda sıra bekleyenler var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kiprislii 2020-04-19 20:55:48 @mağusalı

Ailece gidip gitmemesi ne fark eder. Bir tanesi kaparsa zaten aileye bulastirir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
herhangi biri 2020-04-19 22:58:46

Şu konuda bile ırkçılık yapmanız kadar aptalca bir düşünce olamaz. Kimse doğru düzgün uyarıları dikkate almıyor veya kurallara uymuyor. Gözünüze tek batan siyahiler, edep ve ahlak kurallarından yoksun 'zengin araplar' gözünüze batmıyor.

Avatar
Mustafa şenol 2020-04-19 23:58:35

Mahalleye. Bana kim bakacak be efendi? Bir bok bilir sen bana şöyle.