09 Ağustos 2017 Çarşamba 16:01
Sucuoğlu: "Mağusa Hastanesi'ndeki görüntüyle ilgili soruşturma başlattık"
banner10

Rahme Çiftçioğlu

Sağlık Bakanı Faiz Sucuoğlu, kamu hekimlerinin ikinci iş yasağıyla ilgili olarak, “Hekimlerle belli bir noktaya geldik, yarın veya birkaç gün içinde ortaya tamamen bir rahatlama çıkacak. Kaos bekleyenler hayal kırıklığına uğrayacak” dedi.

Cengiz Topel Hastanesi’yle ilgili protokol imza töreninde gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Sucuoğlu, sağlıktaki düzenlemelerin son noktaya geldiğini söyledi ve  “Herhangi bir grev söz konusu değil. Herkes görevinin başında. Ameliyatlar, poliklinikler yapılıyor” dedi.

Tarihi bir süreçten geçildiğini vurgulayan Sucuoğlu, “1963’ten beri devam eden -adına statüko mu deriz, başka bir şey mi deriz bilmem- bu süreç, yeni yasalarla birlikte son dönemini yaşıyor. Zaman zaman sıkıntılar olacak. Bizim görevimiz bu sıkıntıları minimale indirmek” şeklinde konuştu.

“Karşılıklı anlayış çerçevesinde doktorlarla belli bir noktaya geldik diyebilirim” ifadelerini kullanan Sucuoğlu, “Tahmin ediyorum yarın ya da birkaç gün içinde ortaya tamamen bir rahatlama çıkacak” dedi.

MAĞUSA DEVLET HASTANESİ’NDE KAYDEDİLEN GÖRÜNTÜ

Mağusa Devlet Hastanesi’nde kaydedilen ve sosyal medyaya paylaşılan videoyla ilgili soru üzerine ise Sucuoğlu, bu görüntüyü ihbar kabul ettiklerini ve soruşturma başlattıklarını söyledi.

Acil serviste hiçbir görevli olmadığına ilişkin görüntülerle ilgili araştırma yaptıklarını anlatan Sucuoğlu, acil serviste görevli  hekimin bir hemşire ile birlikte vaka için Dahiliye Servisi’ne çıktığını, ancak özel güvenliğin ve yetkililerin orada olması gerektiğini söyledi.

Sucuoğlu, “Başhekim ile görüştük. Gerekli görürse kendisi de bir basın açıklaması yapacak. Biz videoyu ihbar kabul ettik, soruşturma başlattık” dedi.

Sucuoğlu, bu olayla ilgili bir güvenlik görevlisinin dün itibarıyla görevden alındığını da ekledi.

banner22
Son Güncelleme: 09.08.2017 16:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sait 2017-08-09 17:19:46

Sayın sağlık bakanım güvenlik görevlisi nin görevinden alınırsan magosa devlet hastanesinin acil sevrisi düzelecek olsa iyi yaptınız deriz ama bu kaçıncı acil servisde gelen hastaya bakan doktor yok ken güvenlik görevlisini görevden almak hangi akla sıkar bir sorun

Avatar
YAHYA 2017-08-09 18:10:36

KISACASI.....ALLAH EMANETSİN DEMEK İSTEDİLER

Avatar
MALKOM X. 2017-08-09 23:26:36

CALISANDA SUC YOK..ULKENIN BASTAN SONA REVIZYONA IHTIYACI VAR..CESARETLI HUKUMETLERE IHTIYAC VAR...SAGLIKCILARA HAKKINI VERECEN..OZELLE DEVLETTE CALOSAN BELLI OLSUN.YEGENCILIK..TORPIL...ADAMCILIK KALKMALIDIR...CALISAN ODULLENDIRILMELIDIR..CALISMAYAN CEZALNDIRILMALIDIR..O ZAMAN HERKES MUTLU OLACAKTIR..CIDDI KURUMSALLASMA BEKLIYORUZ...VARMI YAPACAK BABAYIGIT...

Avatar
Nezif osmanlı 2017-08-09 22:04:31

Acil bir kaza olsa yada acil bir galp kirizi bekleycekler dokdor ensin dayiliyeden ve baksın yazıklar olsun ne halere düşdük artık

Avatar
Ayşe 2017-08-09 22:45:17

Keşke güvenlik görevlisi yerine diğer görevliler hakkında önlem alınsa. Bundan iki hafta önce rahatsızlanıp hastaneye gittiğimde bir serum takıldıktan sonra doktor kontrolü olmadan eve gönderildim rahatsızlığımın devam etmesi üzerine aynı gün başka bir dr a başvurdum burada da hastalara güvenlik görevlisi değil dr yada hemşire baktığına göre neden günahsız insan işten durdurulur anlamadım.

Avatar
Hakan Poni 2017-08-09 23:16:27

Sayin saglik bakanimiz ordaki yazici denilen arkadaslarimiz gorevli olan personel de bu yapilan ihmalkarlikdan sorumludur . Gercekden devletin ekmegini yeyip de boyle rahat davranan gorevliler olduktan sonra da asla biz birseyleri duzeltemeyiz . Temizlik sart onun gelen ise alinmasin en azindan sorumlulugunu bilen insanlar oralarda gorev yapsin baska orda canla basla gorev yapan arkadaslarinin da haklarini bu sekilde yemesinler. O gece orda bulunan gorevli arkadaslar aldiginiz maaslari hak etmiyorunz kusura bakmayin arkadaslariniz da sizin yuzunuzden bu sekilde karalanir .

Avatar
MALKOM X. 2017-08-09 23:29:41

CALISANDA SUC YOK..ULKENIN BASTAN SONA REVIZYONA IHTIYACI VAR..CESARETLI HUKUMETLERE IHTIYAC VAR...SAGLIKCILARA HAKKINI VERECEN..OZELLE DEVLETTE CALOSAN BELLI OLSUN.YEGENCILIK..TORPIL...ADAMCILIK KALKMALIDIR...CALISAN ODULLENDIRILMELIDIR..CALISMAYAN CEZALNDIRILMALIDIR..O ZAMAN HERKES MUTLU OLACAKTIR..CIDDI KURUMSALLASMA BEKLIYORUZ...VARMI YAPACAK BABAYIGIT...

Avatar