17 Mart 2020 Salı 11:43
51966 Okunma
Sucuoğlu: Özel sektörde çalışan işçiler için bir kaynak aktarımı yapılacak

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faiz Sucuoğlu,  devlet çalışanlarının maaşlarının gününde ödenmeye bileceğine dikkat çekti. Sucuoğlu, yaptığı açıklamada, özel sektörde çalışan işçiler için bir kaynak aktarımı yapılacağını söyledi.
Sucuoğlu , açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Devlet çalışanlarının maaşı gününde ödenmeyebilir ve kesintili olabilir. Bakın kesin bir şey söylemiyorum. Olabilir diyorum. Gelirlerimiz düştü. Birkaç gün gecikebilir. Bu da normaldir.

- Özel sektörde çalışan işçi vatandaşlarımız için kendi bünyemizde bir kaynak aktarımı yapacağız. Asgari ücretin yüzde 75’ – 80’i kadar bir kaynak aktaracağız. Bunun için önümüzdeki hafta pazartesi, işçilerin başvurabileceği adresleri tespit edeceğiz. Ve işverenler bize başvurup, listeyi verecekler. Biz de fondan aktaracağımız kaynakla işçilere bu desteği vereceğiz."

Haber Kıbrıs

Son Güncelleme: 17.03.2020 12:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Esra 2020-03-17 12:00:05

Kucuk esnaf ne olacak sayin bakan???? Onlar evde acmi kalacaklar

Avatar
Yorumcu 2020-03-17 12:29:46

Tum calisanlari korumak adina herkese bir minimum odeme yapilmasi en mantiklisi. Kimse su gunlerede luks dusunecek halde degildir umarim. Gida alabilecek kadar para her calisana yatirilmali bence.

Avatar
vatandaş 2020-03-17 12:36:35

kapatta gidig şimdiden ağlamaya başladıgız. akıncının önünü açarsıgız farkında değilsigiz. adam zaten ohal yapılsın ister farkında değilsigiz ama sizig üstügüzden siyset yapar

Avatar
Magusanin gargasi 2020-03-17 12:40:01

Bu durumda devletin herkesi gozetmesi gerekir. Sigortali veya sigortasiz o kadar insan var bu ulkede. Bunlarida dusunelim. Bu ulke sadece memurlardan ibaret degil. Allah sonumuzu hayir etsin. Ne diyelim.

Avatar
aç memurlar 2020-03-17 13:24:11

kesin memurdan nolacak.. zaten memurun maaştan %10 kesinti yapılsa memleket kalkınır..adamlar bakan maaşı alır..bir de çoğu borç batağında utanmadan.

Avatar
Ertaç 2020-03-17 14:20:59

Bir haftada bayrağı yarıya indirdiniz,daha uzun sürse ne yapacaksınız,adınız hükümetse halka zarar vermede çare ve finansman bulacaksınız.

Avatar
ELIF ZEYTUN 2020-03-17 13:21:47

BEN HIC BIRYERDEN ODENMIYORUM SOSYAL YARDIMDAN ODENIYORDUM ODA KESILDI SUAN GÜNDELIK ISLERE GIDIYORDUM BU DURUMDA ONADA GIDEMIYORUM PEKI SIMDI NASIL GECINECEGIM KIRADAYIM ELEKTIRIM SUYUM VAR SAGLIK SORUNLARIM VAR BUNADA UNADA COZUMUNUZ OLURSA SEVINIRIM

Avatar
Gibri 2020-03-17 16:05:33

Paraya sıkıştıysan sayın bakan tüm UBP liler bankadaki paralarından % 5 versinler, dubai , monaco ve suudi arabistandsn daha zengin oluruz.