21 Mart 2020 Cumartesi 09:46
8145 Okunma
"Superman Akıncı"

Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı Superman gibi sabahın erken saatlerinde sorun yaşanan Özok öğrenci yurdundaydı.

Bazı aileler Akıncı'nın bu süreci siyasete malzeme yaptığını söyleyerek tepki gösterdi.

Aileler Akıncı için "Superman gibi" her yere koşuyor ifadesini kullandı.

Aileler ve sosyal medyada yer alan ifadeler Akıncı'ya olan tepkinin büyüdüğünü gösteriyor.

Halk Cumhurbaşkanı neden makamında oturarak süreci yönetmiyor ve olay yerinde siyasi şov yapıyor ifadeleriyle Akıncı'yı eleştiriyor.

"Oy uğruna aileler ve öğrenciler siyasete alet ediliyor" ifadeleri de sosyal medyada yer alıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
... 2020-03-21 09:59:18

Gundem kibris . Yillardir sizi okurdum artik . Bidaha sayfaniza girersem ne olayim. Be kafanizmi basmaz . O cumhurbaşkanidir be gezecek be halkin arasindada olacak . Makaminin görevinida yapacak . Haberciliginize sicayim sizin ilk kez kufur ettirdiniz bana yaziklat olsun haberciliginize ...

Misafir Avatar
Hall 2020-03-21 16:07:51 @...

Lan malak sen kaç cumhur başkanı gördün 3 karış yerde evcilik oynayıp dur anca

Beğenmedim! (18)
Avatar
Akıncı Hk. 2020-03-21 10:09:45

İyice saçmalamaya başladınız,Akıncı üzerinden siyaset yapan asıl siz gibi haber yapanlar. Utanın!

Avatar
Sonbahar 2020-03-21 10:29:21

Gündem kıbrıs, çok ayıp ediyorsun.

Misafir Avatar
Vatandaş 2020-03-23 09:37:02 @Sonbahar

Satılmış kalem olduklarını nede güzel ortaya koymuşlar..Ulan lanet olsun size de haberciliğinize de..Pislikler..Allah belanızı versin!

Beğenmedim! (5)
Avatar
Cypriot 2020-03-21 12:03:29

Yani yazıklar olsun size, böyle bi zamanda bile siyasi emeller için sayfanızı buna adet ettiniz, kaliteli bi haber kanalı zannederdim sizi ama gazetecilikle alakanız yokmuş öyle sokak dedikodusu gibi haber yaparsınuz. Çok kişi kaybettiniz bugun.

Avatar
ati 2020-03-21 09:55:42

ebenızın amı sızın gerızekalılar basbakanın mal mal gonusmaktan baska bır iş yapmaz adam ulkeynan ilgilenır ona da bok atarsınız mal torbaları bu haberı yazanı da sıkeyım salak salak ıs yaparsınız

Avatar
Magosali 2020-03-21 10:09:23

At.yalani sikeyim inananı gibi haber olmuş

Misafir Avatar
Asena 2020-03-23 15:13:04 @Magosali

Bu haberi yazana bir kalem de ben vereyim eline,bakalım benim kalemle yazabilecekmi acaba...:) Satılmış olanların kalemleri farklı olur be birader.Gücüne gitmez inşAllah..

Beğenmedim! (3)
Avatar
Gel vatandaş gel 2020-03-21 10:02:52

Sıçtılar şimdi da sıvarlar

Avatar