13 Ekim 2019 Pazar 12:52
Taçoy, Akıncı'nın açıklamasını eleştirdi

Taçoy sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı’nın açıklamalarını şaşkınlıkla okuduğunu, bunun seçim stratejisinden öte gönüllerde tarif edilemez kırgınlıklara neden olduğunu söyledi.

Bakan Taçoy, “Türkiye’nin terörle mücadelesini yok sayararak, iç politik kaygılar güden Cumhurbaşkanı’nın düştüğü durum üzücüdür. Kıbrıs Türkü Türkiye ile birliktedir. Birlikte ağlamakta birlikte gülmektedir” dedi.

Cumhurbaşkanı Akıncı’nın Kıbrıs Türkü’nü Rum katliamlarından kurtaran Barış Harekatına yönelik söylemlerini kabul edilemez olarak nitelendiren Taçoy,  “Akan kandır su değildir diyen Akıncı, terör örgütlerinin vahşeti karşısında neden bir cümle kurmamıştır” diye sordu.

Bakan Taçoy, Türkiye’nin ayrılmaz bir olan Kıbrıs Türk halkının Türkiye’nin terör örgütleriyle verdiği mücadeleyi sonuna kadar desteklediğini vurguladı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Taçoy
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet Hüsrev 2019-10-13 13:31:37

Ailemde Kıbrıs Barış harekatına katılanlar olan biri olarak bu sözler cidden canımızı yaktı. Tüm dünya karşımızda olsa herkes bize düşman olsa siz KKTC bize manen destek olmalıydınız. . Olsun Biz TÜRKÜZ bunada oluşuruz. Ama Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz.

Misafir Avatar
Ahmet Hüsrev 2019-10-13 19:02:07 @Ahmet Hüsrev

"Akıncı, "1974'te biz adına Barış Harekatı desek de bu bir savaştı ve akan da kandı. Şimdi Barış Pınarı desek de akan su değil kandır. Bu nedenle bir an önce dialog ve diplomasinin devreye girmesi en büyük dileğimdir" ifadelerini kullandı."
Laf Budur Cahit kardeşim . Türkiyeye bir tek destek sözü varda ben mi göremedim.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Cahit 2019-10-13 16:20:46 @Ahmet Hüsrev

Hangi sözler canını sıktı be Hüsrev baba? Söylersen biz de bilmiş olacağız..Yoksa bişey yazmak içi kafadanmı attın? Hadi de bakalım baba bee..

Beğenmedim! (5)
Avatar
dervis 2019-10-13 13:52:05

populizmin sonu yok..tacoy adam oldu akinciyi elestirir..
akinci ki sonuna kadar adamdir..kibrisli turklerin secilmis lideridir. gercek bir barissever ve demokrattir. sonuna kadar durusttur. manipulasyon, disinformation, demagoji nedir bilmez..karizmasinin yanina yanasamazsiniz bile..gerektiginde sizin yalakalik yaptiginiz gkk komutanina ble posta koyabilen birisiidir. yurt disinda siyasi olarak taninip sozu gecen tek kibrisli turktur. sen ki sadece tacoysun..hirsiz, rantci, ugursuz bir partinin kerameti kendinden menkul bir kasaba politikacisindan baska birisi degilsin.. partinin sagladigi nimetlerle bugune kadar hasbelkader geldin..haddini bil, kendi cumhurbaskanin hakkinda konusurken dikkatli ol..

Misafir Avatar
Halk 2019-10-13 16:06:00 @dervis

Yaşşa be derviş gardaş,bu aşağılık adama hakkı olan ve istediğinden ala bir cevap verdin.Bunların tümü böyle..En başta koyun kaçakçısı konuşma özürlü başkanı daha sonra altına sırala gitsin..Yabancılara karşı kendi ülkesinin cumhurbaşkanını eleştirebilecek kadar aşağılıktır bunlar..Allah gara belalarını versin,cebimizden aldıkları maaşlar haramları olsun..

Beğenmedim! (5)
Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-13 13:06:04

MUSTAFA AKINCI TÜRKİYE CUMHURİYETİNE AYAK BASTIĞI ANDA TUTUKLANMALI. TERÖR ÖRGÜTÜ PROPAGANDASI YAPMAK SUÇTUR TÜRKİYE DE

Misafir Avatar
Nicos 2019-10-15 09:36:41 @TÜRKİYE TÜRKÜ

Yörrü be pis gaco hade garasakal.Geldiniz çöreklendiniz üstümüze belanızı versin hepsinizin orrosbu evlatları

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-14 14:22:12 @TÜRKİYE TÜRKÜ

NİCOS SENİN ANANI BACINI TÜM KKTC Lİ SOYDAŞLARIM SİKSİN. RUM İSİMLİ İT

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-14 14:20:29 @TÜRKİYE TÜRKÜ

NİCOS HEPİNİZ OROSPU ÇOCUĞUSUNUZ.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Nicos 2019-10-14 13:41:00 @TÜRKİYE TÜRKÜ

Be Turkiyalı pis fellah.Toplayın pılınızı pırtınızı siktirin gidin bunun içinden.Biz bacı macı bilmeyik bre fellah.Kültürünü da al çiçekli şalvarlı ananı da al git memleketine burda siktiler orda da sikerler ananı merak etme. 7 gabilesi orrosbu sikişen

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TÜRKİYE TÜRKÜ 2019-10-14 10:35:12 @TÜRKİYE TÜRKÜ

NİCOS RUMUZLU SENİN ANANI BACINI KARINI KIZINI , TÜRK MİLLETİ, TÜRKİYE DEVLETİ SİKSİN OROSPU ÇOCUĞU

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Nicos 2019-10-14 09:41:47 @TÜRKİYE TÜRKÜ

Senin ananın örekesi değil hatta ananın amı demek lazım bu gacolara

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mersinli 2019-10-13 16:12:09 @TÜRKİYE TÜRKÜ

Senin ananın örekesi derler bu söylediklerine..Akıncı ne öyle bir propaganda yaptı nede öyle bişey ima etti..Sizin yaptığınız ödenekli bir karalama kampanyasından başka bişey değildir Allahın çarıklısı...

Beğenmedim! (10)
Avatar
Zarife 2019-10-13 15:59:32

Sözde Başbakan Tatar'ın kışkırtmalarına insanımızı provoke etmesine yanılmasın kimse..Bundan daha büyük bir yalaka yok çünkü..Kendini kabul ettirmek için yapamayacağı şey yok.. http://www.atin.org/detail.asp?cmd=articledetail&articleid=257 13 numaradaki tanıdık gelmiyormu?

Avatar
dervis 2019-10-13 13:52:56

populizmin sonu yok..tacoy adam oldu akinciyi elestirir..
akinci ki sonuna kadar adamdir..kibrisli turklerin secilmis lideridir. gercek bir barissever ve demokrattir. sonuna kadar durusttur. manipulasyon, disinformation, demagoji nedir bilmez..karizmasinin yanina yanasamazsiniz bile..gerektiginde sizin yalakalik yaptiginiz gkk komutanina ble posta koyabilen birisiidir. yurt disinda siyasi olarak taninip sozu gecen tek kibrisli turktur. sen ki sadece tacoysun..hirsiz, rantci, ugursuz bir partinin kerameti kendinden menkul bir kasaba politikacisindan baska birisi degilsin.. partinin sagladigi nimetlerle bugune kadar hasbelkader geldin..ayni diger yandaslarin gibi..kendi cumhurbaskanin hakkinda konusurken dikatli ol..

Avatar
Öz 2019-10-13 19:26:02

Bir araştırma yapılsa da, 74 öncesi ne iken, 74 sonrası ne olanlar bir ortaya çıksa. Kimler mücahitlik yaptı, kimler yatakların altına saklandı, kimler Rum mallarının üstüne yattı,kimler ballı maaşlı, mevkili yerlere kapak attı.

Avatar
Yener Yüzbaşıoğlu 2019-10-13 14:13:40

Evet Akan kandır. İLK AKAN KANDA TÜRK KANIDIR..

Avatar
Cyprian 2019-10-13 23:11:15

Taçoy, senden bu kadar. Farklı birşey beklemiyordum. Hatta bu kadar zaman nederdeydin diye düşünmeye başlamıştım. Tam kendin gibi konuştun. Güçlü olanların arkasında durmayı herkes becerebilir.

banner5

banner31