13 Aralık 2018 Perşembe 11:14
Taçoy:  “Milletvekili maaşları yetersiz”

UBP Milletvekili Hasan Taçoy, iç tüzük değişikliğiyle ne yapılmak istendiğini, Meclis’in daha iyi mi çalışacağının sorgulanması gerektiğini kaydetti.

Taçoy, Meclis İdare Amiri’nin görevinin önemine dikkat çekerek, milletvekili maaşlarından yapılan kesintilere değinerek, maaşlarının yetersiz olduğunu dile getirdi. 

Taçoy, yapılan bütçedeki aksaklıklar ve eksikliklerin dikkate alınması gerektiğini de ifade ederek, bütçede, Meclis araçlarına servis yaptırılacak kadar bütçe ayrılmadığını vurguladı. 

Uluslararası temasların geliştirilmesi gerektiği konusuna da işaret eden Taçoy, bunun başarılmasının önemini vurguladı. 

Anahtar Kelimeler:
MeclisHasan TaçoyMaaş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2018-12-13 11:51:41

Bencillik işte bu kadar olur! En yüksek maaş alan itiraz ediyor! Senden az maaş alan yani henen hemen heresten, hele hele zavallı asgari ücretliden hiç, ama hiç mi utanmıyorsun?

Misafir Avatar
Ali 2018-12-13 20:32:14 @Doğru Söz

Bunlarda utanma arlanma diye bişey yok ki utansın...Suratlarında mesosola var...İşte bu örnek Ubp'nin ta kendisidir...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğru Söz 2018-12-13 12:29:37

Allah kahretsin. Ben memurum. Şimdi temzlikçiye sordum. 2200 TL alıyor. 572 TL otobüs parası. 1628 TL kalıyor. Zavallının ağzında dişlerin yarısı yok. Hasta olduğunda da korkudan işliyor. Ey Allah'ım.
Bu bayanın 7-8 misli maaş alan yetersiz diyor.
Adaletin bu mu Dünya. İyileri öldüren dünya. Kötülerinsin sen dünya.
Yaşasın Fransaaaaaaaaaaaaaaa....
Yaşasın Sarı yeleklileeeeeeeeeeeeeeeeer.

Misafir Avatar
yaaaa 2018-12-13 12:33:57 @Doğru Söz

memur Gardaşcıgım sorması ayıp sen ne kazanın ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bardon Gancelli 2018-12-13 12:32:42

Breeeee Doymazlar Aç gözlüler....!
ma siz oraya Maaş içinmi gidersiniz ?
Askeri ücret alsanız demekki Devleti satacaksınız..
Hayatımda talihsiz açıklama çok gördümde
seninin gibi Uatanmaz açıklama yapanınada ilkkez rastlıyrum..
Yazıklar olsunnnnn

Avatar
KIBRISLI 2018-12-13 11:35:57

ÇOK GÜLDÜM!!!! İKTİDARDA DEĞİL YA MAMMA YOK AÇ KALDI.GÜZEL BİR YAŞAM STANDARTI EDİNMİŞTİ( MAMMADAN DOLAYI)10-15 BİN TL'CİK YETER GAVOLE

Avatar
HAHAHA 2018-12-13 12:01:15

PARASI NEYSE SÖYLEYİN SİZİN GİBİLERE GEREKEN ÜCRETİ VERELİM DE ŞU ÜLKEDEN DEFOLUP GİDİN.

Avatar
Doymaycaksınız 2018-12-13 11:31:21

Doymaycaksınız Asgari ücretle çalışanlar ne desin nasıl geçinsin??

Avatar
insanoğlu 2018-12-13 12:57:04

asgari ücretle çalışan birinin yanında söyleme bunu alimAllah kureğin gusbonun sapı demezler harcarlar seni taçoy gendine gel

Avatar
Doğru Söz 2018-12-13 11:58:58

Bencillik işte bu kadar olur! En yüksek maaş alan itiraz ediyor! Senden az maaş alan yani henen hemen heresten, hele hele zavallı asgari ücretliden hiç, ama hiç mi utanmıyorsun?

banner5

banner31