banner40
02 Aralık 2018 Pazar 15:21
Tatar: “Başlıca gündemimiz Kıbrıs Türk halkının refahıdır”

Ulusal Birlik Partisi (UBP) Genel Başkanı Ersin Tatar, Ulusal Birlik Partisi’nin başlıca gündem maddesinin; “Kıbrıs Türk halkının refahı, ekonomik sorunlarının aşılması ve hak ettiği yaşam kalitesine ulaşması” olduğunu belirtti. 

Tatar, ülkede birçok alanda sıkıntı ve sorunlar yaşandığına işaret ederek, “Kıbrıs Türk Halkı bu yaşananları hak etmiyor. Hükümet ne kadar erken halka kulak verir ve istifa ederse o kadar ülkeye fayda sağlayacaktır” görüşünü savundu. 

Ersin Tatar yazılı açıklamasında, sektörlerin zorluk yaşadığını, halkın fakirleştiğini, hükümetin ise buna karşı doğru dürüst hiçbir şey yapmadığını savunarak, halkın artık bu hükümeti istemediğini öne sürdü. 

Tatar, hükümetin, “en önemli konu olan” Türkiye ile 2019-2021 dönemini kapsayacak Ekonomik ve Mali İşbirliği Protokolünü imzalayamadığını, Türkiye’den reformlar ve yatırımlar için sağlanan kaynakları alamadığını savunarak, “Bunların mazereti bahanesi olmaz. Yapmak şart. Yapamıyorsanız, bırakıp gidecek, halkın zamanını çalmayacaksınız” görüşünü kaydetti. 
Tatar, bu kaynakları almak için; “proje, gayret ve bu ülkeyi sevmek, halka hizmet etme gayreti içinde olmak” gerektiğini, ülkede birçok proje yarım kalırken, bir kısmının da çok yavaş ilerlediğini ifade ederek, hükümeti “vurdumduymazlık içinde gün geçirmekle” suçladı. 
 

“HÜKÜMET ORTAKLARI DAHA ÖNCE NEYİ YAPMAYACAĞIZ DEMİŞSE ŞİMDİ YAPIYOR”
Dövizde önemli düşüş yaşandığını ancak fiyatlarda düşüş olmadığını da ifade eden Tatar, şöyle devam etti:
“Halkımız, hükümetin zamanında gereğini yapmaması dolayısıyla ülkemizde üretilen patatesi uzun zaman fahiş bir fiyata satın almak zorunda kaldı. Şimdi ise halkımız, hükümetin yeni bir becerisizliği nedeniyle kuyruklarda bekleyerek patates alıyor.

banner41
Hükümet ortakları daha önce neyi yapmayacağız demişse şimdi yapıyor. Yasa Gücünde Kararname çıkarılmasına karşı olan CTP’li Başbakan, Devlet çalışanlarının hakkı olan hayat pahalılığını almamaları için Yasa Gücünde kararnamelere imza atıyor. Aynı Başbakan daha önceki emirname yayınlanırken ‘ bu son , artık emirname çıkarılmayacak’ dediğini unutarak, hiç kimseden doğru dürüst görüş alınmadan Gazimağusa-İskele-Yeni Boğaziçi Emirnamesi ’ne imza koyuyor.

Kıbrıs Türk Halkı bu yaşananları hak etmiyor. Süresi dolan hükümet ne kadar erken halka kulak verir istifa ederse o kadar ülkeye fayda sağlayacaktır.”

Ersin Tatar, iddia ve görüşlerini şöyle sıraladı: 
“Ulusal Birlik Partisi’nin başlıca gündem maddesi Kıbrıs Türk halkının refahıdır, ekonomik sorunlarının aşılması ve hak ettiği yaşam kalitesine ulaşmasıdır. Ayrıca bir an önce halkın istemediği mevcut kötü yönetimden, hükümetten kurtulmaktır.

Bir biri ile uyum sağlayamadıkları, herkesin kendi kafasına göre bir şeyler yapmaya çalıştığı 4 başlı hükümetin hazırladığı 2019 bütçesinin Komite görüşmeleri tamamlandı. Bütçede 1 milyar TL’lik bir açık söz konusu. Bütçe eksik ve aksak.

Komite çalışmalarında da görüldü ki, 4’lü hükümet Kıbrıs Türk halkının içinde bulunduğu durumdan çıkmasını sağlayacak birikime, çalışma kapasitesine ve vizyonuna sahip değildir.

Sektörler zorluklar yaşarken, halk fakirleşirken 4 başlı hükümetin bunları aşabilecek bir planı yoktur. Halk bu durumun farkındadır dolayısı ile artık bu hükümeti istemiyor. İş dünyası, kurum kuruluşlar, hükümete güvenmiyor, tepki gösteriyor.”

banner22
Son Güncelleme: 02.12.2018 17:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
umit tekin 2018-12-02 23:01:43

Sayin Tatar ,aksine bu hukumet 40 yildir yapmaya cesaret edemediginizi yapmaya calisiyor,Kibris Turkunun yararina kararlar almaya calisiyor.Siz ne yaptiniz acaba.Kibris Turkunu 4.cu sinif vatandasligina getirdiniz.YALAN MI ?

Misafir Avatar
sabri 2018-12-06 21:23:54 @umit tekin

E be "gumda oynayan" arkadaş.Sen götündeki o şemsiyeye alışmıssan,bundan sonra sana kimse yardımcı olamaz...:-)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gumda oynayın 2018-12-03 09:34:23 @umit tekin

Evet bu hukumet 40 yıldır yapılmayanları yapıyor ve anamızı bellıyor.
bırakın yalakalık yapmayıda gotumuze gıren semsıyeyı nasıl cıkartacaz
mevcut hukumetten memnun olanlar sadece hukumetın vekıllerının AİLELERİ bide yalamalarıdır..!

Beğenmedim! (6)
Avatar
Vatandaş 2018-12-03 09:52:18

Mevcut ekonomik sorunlar dış kaynaklı, hükümetin hatası nedeniyle oluşmadı, bu böyle değilmiş gibi kabak kesmek hayal görmektir. Bu hükümetin en büyük hizmeti yiyici takımını(B1R olanları) iktidardan uzak tutmaktır. En önemli iş bu.

Misafir Avatar
Haydeeee Gumda Oyna 2018-12-03 15:34:19 @Vatandaş

Bre Hollo Seni..
Mevcut ekonomik sorunlar dış kaynaklı' imiş. Neden Kaynaklandı Peki ? Düzeltmek için Halkı Düdüklemekmi Gerekir?
Eve Ekmek götüremez oldum be Açım ben Aç..! Sormulusu kimdir?
Geçmiş Hükümet Yeyiciymiş..
Yesinler be Onlar varıkan hiç bukadar sıkıda kalmamıştık Hayat bukadar pahalı değildi.
Sen Ya Hukumetten vekilin akrabasısını, Ya Guş beyinlisin yada Tuzun Gurudur'kı Geldin bana BECERİKSİZLER Toplulugunu savunun
Hadebe OYANI Gumda oyna.

Beğenmedim! (3)
Avatar
solcu 2018-12-03 10:10:35

Hükümet istifa edip de sen basbakan olunca yeyceğin paraları düşünün sen. senın ve yandaşlarının bu ülkeyi düşündüğü falan yok. sizin derdiniz para para para ..

Misafir Avatar
gara göz 2018-12-03 11:08:33 @solcu

bre Solculugun S harfini bile bilmeyen zavallı
Hayat Payalılıgından memnun görürüm seni
eyisin eyi :)

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandaş 1 2018-12-03 12:19:02

UBP nin tek bildiği kaybettikleri zaman başa gelen hükümeti istifaya çağırmaktır başka bildiği bişey yok. en iyi siz para yersiniz. milleti nasış ğayırır kimleri nasıl torpiller yapılacagını en iyi siz bilirsiniz. Muhalefet oldugunuzda hep konusursunuz biz onu bunu yaparık diye ama başa gelince hiçbirsey yapmaz sadece parayı cukka edersiniz. sizden cok çekti bu halk inşAllahda bir daha iktidar yüzü görmezsiniz.

Avatar
Vatandaş 2018-12-03 09:48:15

Bu hükümet anamızı belliyor diyen zevk ve sefa düşkünü B1R olan arkadaş ve benzerleri, en azından bu hükümet kendi hatası nedeniyle olmayan şemsiye girişinin etkilerini azaltmaya çalışıyor, Yolsuzluk yok. UBP olsa Sterlin 5 TL’ye düşecekti sanki.

Misafir Avatar
Cyp 2018-12-03 15:50:29 @Vatandaş

Ne saçmalan sen ama ?
Duyanda bizim Dış ticaretimiz olduğunu, Dünyaya ithalat yaptığimizi sanacak.
Döviz Fırladıysa bizi ne etkiler be ? Türkiyeden gelen Para ile döner bunun içi
Beceremiyorlarsa Bırakıp gitsinler
Tam Fiyasko Hükümetidir mevcut hükümet

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Çav bella :) 2018-12-03 15:39:14 @Vatandaş

Ahanda bi Garagöz gonuşur Sanikda.
Be Ahmak ben UBP'li değilim Bu güne gadarda Oy bilen vermedim sen ne saçmalan..!
Sen içinde bulundugumuz durumdan Memnun ise Tuzun Gurudur Yeğenim..
Saçmalamakta çıgıraçtın VAllahi
Hangi Partinin hangi vekili oldugunu bilmem ama
Böyük saçmalan haberin olsun.
Geçmiş hükümet yeyiciyse bu Hükümette Halkı yeyen Hükümettir Farkındamın ?
Yeda Gorkmaaaaaa

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-12-03 09:56:25

UBP zihniyeti bu ülkenin içine torpili, adam kayırmacılığın, haksızlığı, hırsızlığı, adil olmamayı yerleştirdi. Ülkenin Genetiğini bozdular, şimdi de hala bıdı bıdı. Ekonomi bir şekilde düzelir, daha fazla geleceğimizden çalmasın bu UBP zihniyeti.

Avatar
Vatandaş20 2018-12-02 18:58:53

4'lü koalisyon hükümeti halka bir iyilikte bulunarak derhal istifa etmelidir. Halkın güvenini almayan bir hükümet hükümetçilikte ısrar etmemeli.

Misafir Avatar
Hakkı 2018-12-06 21:20:18 @Vatandaş20

Has...tir ordan.Allahın yalakası..Ağzı salyalı olduğun ne kadar da belli...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2018-12-03 17:40:43

Bu öyle bir gudubet hükümet ki!her zaman kktc ye zarari dokundu.4 lü kooliasyon da nedir yahu.zordan zor gurulmus.bırakın gidin be yetti artık.kktc tarihinde hiiç görülmemiş olaylar olur hergün artik.biran evvel hükümet istifa etsin.deprem bile olur aha.vazgecin artik vazgecin,bırakın gidin bırakın gidin.

Misafir Avatar
Ali 2018-12-06 21:31:21 @Vatandas

Hassiktir bre yalaka git işine.Ne konuştuğunu da bilmiyorsun ..Büyük bir ihtimalle ubp'nin sırtından bedava yaşayanlardansın...

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31