19 Nisan 2020 Pazar 19:29
2828 Okunma
Tatar: Birlikte başaracağız

Başbakan Ersin Tatar sosyal medya hesabından halka seslendi. Hükümetin salgınla canla başla ve başarılı bir şekilde mücadelesini sürdürdüğünü kaydeden Tatar, “Zorlukları aşacak, güzel, güneşli, aydınlık günler göreceğiz. Güzel gelecek, çabalarımızla gelecek” dedi.

Tatar’ın mesajı şöyle:

 ‘Çok değerli kardeşlerim..Bildiğiniz üzere Covid-19 salgını nedeniyle dünyanın pek çok ülkeside olduğu gibi ülkemizde de olağanüstü bir süreç yaşanmaktadır. Bu kritik süreçte hükümet etme görevi bizlerindir. Hükümetimiz aldığı hızlı ve doğru kararlarla Covid-19’la mücadeleyi başarı ile yürütmektedir.

Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulumuzun görüşlerine göre; bu yatay seyir devam edecek ve bir süre sonra, hijyen ve sosyal mesafe koşullarına bağlı kalınması koşulu ile bazı daire ve iş kollarımızın, iş yerlerimizin açılması gündeme gelebilecektir. Hükümetimiz duran ekonomimizin tekrar canlanması, ortaya çıkan sıkıntıların aşılması için de çeşitli ekonomik ve sosyal kararlar almıştır.

Sizlerden beklentim bu kritik süreçte Devletimize, hükümetimize olan desteğinizi tüm sıkıntılara rağmen artırarak devam ettirmenizdir. Özellikle sosyal medyada başarılarımızı çekemeyenlerin partimize, bizlere karşı yürüttükleri, karalama, moral bozma çabaları karşısında dayanışmamızı artırmamız germektedir’ dedi.

BRT

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hade be garagöz 2020-04-19 20:23:28

Hangi birlikten bahsediyor anlamadim. Bu ülkede izinli olarak calisan, sigorta ödeyen yabanci uyruklulara karsi yaptigi irkci ayrimci söylemlerle mi, ülkeye fayda saglamak icin ilac getiren insanlara karsi yaptigi ucuz politikalarla mi? Yoksa burda söylemek istedigi "Reis" ile birlikte mi? iki yüzlü ucuz politikaci

Misafir Avatar
Rado 2020-04-20 14:45:35 @Hade be garagöz

Ananısikenyagis'den > Mustafos Akınciyakis'e..Dün diğerlerine de dedik sana da diyelim oldu olacak..Ya Allah millet olarak senin eve,herkes mutlu olsun sen de para kazan!Rum tarafına gerek yok,bak sana ne güzel iş işte..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafos Akınciyakis 2020-04-20 12:16:34 @Hade be garagöz

Alttakine de dedik sana da diyelim: YAllah Rum tarafına. Giderken Akıncı'yı da götürün mutlu mesut yaşarsınız orada hade

Beğenmedim! (6)
Avatar
yeter yahu 2020-04-19 21:08:52

yuzunuzu dahi gormek istemeyiz artik

Misafir Avatar
Oğlancıyadis 2020-04-20 14:51:14 @yeter yahu

Vurucundan > Mustafos Akınciyakis'e...Rum tarafına lüzüm yok..Ya Allah senin eve,herkes mutlu olsun ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mustafos Akınciyakis 2020-04-20 12:14:13 @yeter yahu

YAllah Rum tarafına o zaman

Beğenmedim! (5)
Avatar
Gibri 2020-04-19 19:56:28

Ers bu sloganlarla yakında YKP den aday olabilin,

Misafir Avatar
Kaş 2020-04-20 04:18:14 @Gibri

Bunu birileri çok kötü öpecek gibi :)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TMT 2020-04-19 22:44:48 @Gibri

Gıbri kapılar kapandı güneydeki akrabalarınımı özledin gene havlamaya başladın.

Beğenmedim! (6)
Avatar
dervis 2020-04-19 22:12:24

ben yokum be usda..beni silin..

Avatar
yurttaş 2020-04-19 20:59:03

Yardımcın Özersay ne demek istedi 'ben başbakan olsaydım' derken?Acaba bu görevi yapamadığını mı belirtmek mi istedi?

Avatar
Satandaş 2020-04-19 21:35:39

Milletin alacak ekmeği yok ama siyasiler sanki herşey çok yolundaymış gibi davranıyor

Avatar
Bilal Gulyaprağı 2020-04-19 20:27:09

Sayin Başbakanım. Çalışmalarımızı tebrik eder selamlarımı iletiyorum.cezaevinde mahkumların durumu iyi değil duyumun alıyoruz. Su olmadığı doğru mu.bunlar da insan. Türkiye gibi infaz düzenlemesi düşünüyor musunuz. Kapasitenin çok üstünde kişi NAMUSAIT şekilde yatıyor. ALLAH RIZASI İÇİN BİR BABALIK YAPSANIZ DA BİZİM GİBİ AİLELERİ SEVİNDİRİRSENİZ BU MÜBAREK AYLARDA. SELAMLARIMI. 05326583733

Avatar
Londrez 2020-04-19 20:32:10

Akinci haric init Ers?

Misafir Avatar
Satandaş 2020-04-20 04:15:46 @Londrez

Bunun 3 kuruşluk ingilizcesi var ein it bile yazamıyor zavallı bir insan daha bunlara sorduğunda biz ingilz kolonisiyiz derler çok tanıdım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2020-04-19 21:02:40 @Londrez

türkçe yaz be londrezzz da biz gıbrıslıyık annamayık

Beğenmedim! (0)