19 Eylül 2019 Perşembe 17:01
Tatar: "İki devlet, tek seçenek bu"

Başbakan Ersin Tatar, Ankara’daki temaslarında Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı’yı da eleştirdi. Tatar, Akıncı ve arkadaşlarının bir yolda gittiğini ancak başlarına ne geleceğini hesaplamadığını söyledi.

Tatar, “Ben maliyeciyim, hesaplarım. Güney’de ne bıraktık, kuzeyde ne bulduk? Hesaplaşalım... Bu olduğu anda Kıbrıslı Türkler batar. Yunanistan, Rumlar bir oldu, halkımız mezara girdi, göç etti” dedi. Tatar, Crans Montana’nın son şans olduğunu ilk önce Akıncı’nın söylediğini ifade ederek “garantörlüğü de tartıştılar, harita da verdiler. Ki ben ve partime göre garantörlük tartışılamaz. Akıncı bizi tehlikeli bir yola sokmaya çalışıyor, ısrarla. Marjinal ve azınlık gruplarla işbirliği içinde sayın akıncı bizi bilinmeze sürüklüyor. İki devlet, tek seçenek bu. Ne komisyon, ne mal pazarlığı... kuzey ekonomisinin temellerini dinamitleyecek yapıya asla girmeyiz” dedi.

HABERKIBRIS

banner22
Son Güncelleme: 19.09.2019 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çetin 2019-09-19 21:17:05

Akıncıyla çok uğraşmaya başladı bu zavallı da başına bir haller gelecek galiba..İşi gücü şovdan başka bişey olmayan bu kendini bilmez adam bir de ben maliyeciyim hesaplarım diyor...Sen neyi hesaplarsın bee, koyunlarımı ?
http://kuvayimedya.tripod.com/sayi258.htm

Avatar
Limasollu 2019-09-19 21:35:55

Ne oldu Ersin bey gene sayın Akıncıyı çekiştirin. Kazığı kalın geldi galiba
Derdin nedir anlayamadım, devamlı başkalarının ağzıyla gonuşun
Halkımız göç etmişse senin gibi idareciler görevlerini yapmazlar da ondan
Lütfen ayni şarkıyı söylemeden vazgeç

Avatar
Londralı 2019-09-19 22:52:15

Yörü be git işine.Senin işin talimat almak,başka da bişey becerebildiğin yok zaten.Aklın zaten bu işlere ermez..Gidip de aldığın talimatları gelip buradaki halka dayatıyorsun....Oradaki halkın fikrini zikrini sormak yokmu...Kim verdi sana bu hakkı? Bir de heyecanlı heyecanlı çıkıp konuşmalar yapıyorsun sanki de o memlekette yalnızsın,senden başkası yok.Senin gibilerin yüzünden memleketi terkettik,dönmeyi de hiç düşünmüyoruz..Fazla lafazanlık yapma,Akıncı'yı eleştirmekle yücelmez daha da küçülürsün..Sen Akıncı'nın saçının teli bile olamazsın!Aklını başına devşir Tatar..

Avatar
Ers 2019-09-19 22:50:14

senin gibi adamı Başbakan yaptılarsa o kktc başına Allah acısın kktc paraynan bende muhasebeci olurum şimdi kıbrısda yeni moda çıkdı hepsi oxford mezunu p.m london

Avatar
Gazi 2019-09-19 23:15:19

Ne günlere kaldık ey Gazi Hünkar,
Katır mühürdar oldu, eşek defterdar.

ZİYA PAŞA

Avatar
Kasaba Politikacisi 2019-09-20 09:16:55

Marjinal ve azinlik grup dedigin halkin 60%'i..Akinci'nin politikalarina onay veren Kibrisli Turkler. Senin kendi oz vatandaslarin. Dingil Tatar. Agzindan cikani kulagin duysun. Kasaba politikacisi.

Avatar
dervis 2019-09-20 08:39:03

atanmis bosbakan secilmis cumhurbaskanini elestirir..hade be f.. off..

Avatar
yurttaş 2019-09-19 19:14:33

Kıbrıs Türkü uluslar arası politikadan bir haber,sorup da öğrenmeyen de birini başbakan olarak hak etmiyor...Kendi de zaten ben maliyeciyim diyor..Ondan sonra da konuştukça bize de ‘sıçtı cafer bez getirin’ lafını hatırlatıyor.

banner5

banner31