19 Haziran 2020 Cuma 17:21
3202 Okunma
TATAR: "Kutlu Evren'i Turizm ve Çevre Bakanı olarak atadım"

Başbakan Ersin Tatar bugün 15.45 de Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı'yı ziyaret ederek kabinede yaptığı değişikliği sundu.

Cumhurbaşkanı Akıncı sunulan değişikliği onayladı Buna göre Turizim ve Çevre Bakanlığı görevini yürüten Ünal Üstel’i görevinden alınarak yerine Girne Milletvekili Kutlu Evren atadı.

Cumhurbaşkanı Akıncı’nın siyasi partiler ile görüşmesinin ardından açıklama yapan Başbakan Ersin Tatar,  “Turizm ve Çevre Bakanlığı’na Kutlu Evren’i atadım” ifadelerini kullandı.

Seçim sürecini değerlendirdiklerini söyleyen Tatar, şunları kaydetti: “Bu ortamda seçimin erkene alınamayacağı noktasında görüşler ortaya çıktı. Seçimin aynı tarihte olabilmesi için bir kanaat oluştu.

Genel değerlendirmeler yapıldı, açılım ve normalleşme süreci üzerinde duruldu. Turizm ve Çevre Bakanlığı’na Kutlu Evren’i atadım”

Son Güncelleme: 19.06.2020 17:34
Anahtar Kelimeler:
Ersin TatarKutlu Evren
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aynı 2020-06-19 18:20:35

Al birini vur o birine, torpilli kimlikler bitti şimdi torpilli turizm izinleri başladı. Hep aynı hikaye...

Misafir Avatar
Eski Ubp'li 2020-06-20 07:51:16 @Aynı

Bu adamın yani Kutlu Evren'in hamisi Gürkan Kara'dır..Muhakkak ki içişleri bakanı olduğu zamandaki gibi yine arkasındaki güç Gürkan Kara'dır...Yoksa bu adamdan ne köy olur ne kasaba olur....Yalnızca şovmen...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Ayni 2020-06-19 18:45:37 @Aynı

Bizim yapabilecegimiz bu kadar. Sorun ne olursa olsun sonucuda bir koltuk degisikligine gidilir bir kisi butun olaydan dolayi suclanir (kurban edilir) onun kafasi gider , olay da kapanir. Gelen de gideni aratir o baska mesele. Oldu bitti hadi herkes evine.

Beğenmedim! (0)
Avatar
londra 2020-06-19 17:40:37

ozel izinle gule gule ustel

Avatar
mem 2020-06-19 22:59:09

bir kelle almaynan bu is bittimi diger bakanlar ve sizin sorumlulugunuz ne olacak bari halkdan bir ozur dileseydiniz saygisiz basbakan

Avatar
Vatandaş 2020-06-20 07:41:04

Bok değil de dedem boku derler bu işe..Gelen gideni aratsın diye araya taraya bu masgarayı buldular..Görünen o ki,çok da zor buldular galiba..Yani kısacası bu sektörü daha da batağa sürükleyecekler,tepetaklak olacak..Kısa süreliğine içişleri bakanlığı yaptığı dönemde bu adamı tanımıştık,kapasite ve seviyesini görmüştük..Yazıklar olsun,arpa boyu gitmiyoruz..

Avatar
Mehmet 2020-06-20 01:57:23

Be önce adaya gelip dönmeyen Ahmet Efe ve Cihan kamburoglunu gönderin özel uçakla gelip garantinasiz kalırlar

Avatar
Alpago/Uk 2020-06-20 21:52:03

Ünal yettin artık bee..Halkla bu kadar alay edilmez..Hade barrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..Senin yerine sevgili ve çok akıllı ustan başka bir harami getirdi tebrik ettinmi bari?