26 Şubat 2019 Salı 19:43
Tatar: UBP hazır

Ulusal Birlik Partisi (UBP) Genel Başkanı Ersin Tatar, ülke için büyük projeler uygulamak gerektiğini, UBP’nin buna hazır olduğunu söyledi.

Tatar, “Halk hükümetin ne gün biteceğini konuşuyorsa, o hükümet bitmiştir” dedi.

UBP’den yapılan açıklamaya göre, Tatar, dün gece Ulusal Birlik Partisi Lefke İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen toplantıya katıldı ve bir konuşma yaptı.

Tatar “Teknokratlarımız, bürokratlarımız, bizler çalışıyoruz. Ülkeyi kalkındıracak projelerimiz hazırdır. Bunları yapmanın anahtarı bizdedir. Bu büyük projeleri yapmak için Devleti, halkı sevmek, sektörlerle diyalog içinde olmak, çok çalışmak ve heyecan duymak ister. O heyecan da bende ve arkadaşlarımda vardır. Gece, gündüz partimiz ve ülkemiz için durmadan, heyecanla çalışıyoruz ” diye konuştu.

Ülke kalkınması, gelişme ve refah artışı için göreve hazır olduklarını dile getiren Tatar, vatandaşın artık ne gün hükümetin biteceğini konuştuğunu ileri sürdü ve uyumsuz ve başarısız olduğunu savunduğu hükümetin artık iktidarda kalmaması gerektiği görüşünü ifade etti.

Tatar, “Halk hükümetin ne gün biteceğini konuşuyorsa, o hükümet bitmiştir” diye konuştu.

KIBRIS KONUSU AKINCI VE HÜKÜMETİN DURUMU

Kıbrıs konusundaki federasyon görüşmelerine son noktanın Crans Montana’da konulduğunu, bunun o toplantılardan sonra Cumhurbaşkanı Akıncı tarafından da ifade edildiğini savunan Tatar şunları kaydetti:

 “Biz de Anavatan Türkiye de artık iki devletli çözümün de masada konuşulması gerektiğini söylüyoruz ama Sayın Akıncı buna yanaşmıyor. Bu halkımızın çıkarına değil. ‘Alternatifimiz yoktur’ demek, zaafiyettir. Hükümetin Dışişleri Bakanı Sayın Özersay’ın görüşleri ise bize yakındır. Aslında Sayın Denktaş’ın da yakın olması lazım ama o hükümette kalsın diye sus-pus oldu. Ama ne kadar daha böyle gidecek. KKTC’yi benimseyen iki devletli çözüm diyenler daha ne kadar olanlara katlanacak?”

 “KIZILYÜREK KİMİN ADAYIDIR”

AKEL’den Avrupa Parlamentosu seçimlerinde aday olan Niyazi Kızılyürek’in CTP Gazimağusa İlçe Başkanı tarafından oy toplamak üzere gezdirildiğini savunup bunu eleştiren Tatar, “Kızılyürek’i neden CTP’liler gezdiriyor? Kızılyürek CTP’nin mi, yoksa daha bir süre önce Türkiye’nin etkin ve fiili garantisine, Türkiye’ye saldıran Rum Komünist AKEL Partisi’nin adayı mı? Bu CTP’nin iç işi değildir. Devleti ilgilendirir. BRT Kızılyürek’i ekranlara çıkarır algı yaratmaya çalışır. TAK haberini yapar. Bunlar Devlet’i zaafiyete uğratır. UBP buna göz yummaz” şeklinde konuştu.

LEFKE VE YÖRESİNE YATIRIM

Lefke’nin UBP döneminde ilçe yapıldığını ama bunun gereklerinin henüz yerine getirilmediğini, hükümetin buna kaynak ayırmadığını söyleyen Tatar, hükümete gelir gelmez, tüm ülkede olduğu gibi Lefke bölgesinde de bir kalkınma hamlesi başlatacaklarını belirtti.

Narenciyeye gereken desteğin verilmesinin şart olduğunu da dile getiren Tatar, Lefke yolunu bitirmek ve üniversiteye destek verilmesinin de gerektiğini ifade etti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-02-26 20:51:30

kudurdunuz hukumet olacaksiniz diye ama nafile..

Avatar
Ali 2019-02-26 20:53:35

Sizin uygulayabileceğiniz en büyük proje, yolsuzluk, hırsızlık ve talan projesidir. Bol kesende sallıyorsunuz, hükümete gelince de hırsızlıklarınızın, yolsuzluklarınızın ardı arkası kesilmiyor

Avatar
Hasan 2019-02-26 20:58:08

Bunları yapmanın anahtarı bizdedir”, aynı palavrayı Dervişten de duyduyduk, formül cebimde diye, hükümete gelinca da formülünü gördük, ülkeyi şahsi çıkarlarınız için yağmaladınız. Yalan söylemeyi, halkı kandırmayı bırakın artık. Bir önceki büyük yolsuzluklara, büyük rüşvetlere imza atan hükümet UBP denen sahtekarlar hükümeti değildi sanki, şimdi projeden, kalkındırmadan bahsedersiniz. Daha önce ne yapmadınız da mualefete düşünce yapacayık, edeceyik yalanları ile sokaklarda sürtersiniz. Siz bu ülkede asalaklıktan, hırsızlıktan, yolsuzluktan, rüşvetten başka bir şey yapmadınız. UBP sahtekardır, UBP hırsızdır!!!

Avatar
Cemal 2019-02-26 21:07:26

Hade be sahtekarlar ordan, ne zaman proje ürettin de bundan sonra üretecen. Kalkındıracakmış, gendi ceplerini dolduracak gene hırsız rüşvetciler

Avatar
Vatandaş 2019-02-26 21:31:57

Yıllardır yürüttüğünüz projeler ortada,
Sanayi Holdingi
KTHYyi batırdınız
Lefkoşa Belediyesini milyonlarca TL borca soktunuz
Kooperatifi batırmak için türlü oyunlar oynadınız
Elektrik Kurumunu mevcut haline soktunuz ve sırf batırıp özelleştirmek için türlü vatan hainliği yaptınız, akla mantığa sığmayacak sözleşmelere imza attınız
Sırf özele peşkeş çekmek için eğitimin içine yaptınız.
Şimdi projelerden bahsedersiniz, ne projesi, girdiğiniz her kurumu batırmak ve yağmalamak en büyük başarınız, Özelleştirme adı altında, yemeyi planladığınız rüşvetlerin hesabını yapmaktan ve yolsuzluktan başka birşey bilmediniz. Sorulduğunda en büyük milliyetcilersiniz ancak araştırıldığında en büyük vatan haini, rüşvetçi, hırsızlardan oluşursunuz. Tüm hesaplarınız cebinizi doldurmakla alakalı, ülkeye proje yapmak ve kalkındırmak gibi bir gayeniz yok çünkü en büyük hırsız ve yalancılarsınız.

Avatar
Hoppaala 2019-02-26 21:57:44

Noldunuz be arkadaslar da gudurdunuz. Gercegi kabul edin. Hukumet isini yapamazsan eger? O kufur yagdirdiginizlar gelir ve dediginiz gibi yaparlar. Ama yaparlar. Ben esnafim. Aysegul bir emirname cijardi nerden cikardi bilmem ama insaat piyasasinin anasi bellendi. Isci durdururuz be arkadaslar. Ne akla hizmetse. Yapilanmayi duzenleycekmis ayse han8m. Temel yok be arkadaslar, 45 yildir temel yapilmadi.neyi duzeltecen. Acaba niye bu emirname??. Ubp ye kizmayalum. Yakinda kokusu cikar.bir da haber okudum bugun, tc sosyal guvenlik kaydi olan kktc hastahanelerinde bedava bakilacakmis. Sorarim sn. Bakan besim'e ? Bizim s. Sigortalilarda tc de bakinabilecekmi?

Avatar
Hoppaala 2019-02-26 22:00:31

Noldunuz be arkadaslar da gudurdunuz. Gercegi kabul edin. Hukumet isini yapamazsan eger? O kufur yagdirdiginizlar gelir ve dediginiz gibi yaparlar. Ama yaparlar. Ben esnafim. Aysegul bir emirname cijardi nerden cikardi bilmem ama insaat piyasasinin anasi bellendi. Isci durdururuz be arkadaslar. Ne akla hizmetse. Yapilanmayi duzenleycekmis ayse han8m. Temel yok be arkadaslar, 45 yildir temel yapilmadi.neyi duzeltecen. Acaba niye bu emirname??. Ubp ye kizmayalum. Yakinda kokusu cikar.bir da haber okudum bugun, tc sosyal guvenlik kaydi olan kktc hastahanelerinde bedava bakilacakmis. Sorarim sn. Bakan besim'e ? Bizim s. Sigortalilarda tc de bakinabilecekmi?

Avatar
Feridun kemal 2019-02-26 22:10:21

Sn. Ozersay ve sn.erhurmana bir sorun bakalim? Ogretim gorevlileri bulundugu mevkilerden ayrilmadan Siyaset yapmak yasak oldugu icin ilk hukumete geldiklerinde kanun gecirdiler kendileri icin. Bu hareket durustlukdur de, ubp nin yaptiklari hirsizluk duzenbazlikdir? Hadeyin be ordan. Seker sigorta noldu? Naminin babasina peskes cekdigi santral noldu? Tarim bakani sahalunin ahbabina verdigi dere yatagi ve orman arazisi noldu? Dere yatagina athorasi diye verip insaat yapilmasi noldu ya? Rusvet teklifi aldim deyen sn. Tolga isim verebildimi ya? Baski altindayim deyen sn. Celer kapimin onunde yatirlar deyip kim olduklarini soyleyebildimi ya? Bunlari da ubp yapti beyler. Bu ulke ne zaman sol parti ile yonetiliyorsa anasi bellenir ulkenin. Daha soyleyim.

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-02-27 01:12:34 @Feridun kemal

Birinin yaptığı yüzsüzlük, hırsızlık, düzenbazlık diğerinin yaptığını haklı çıkarmaz. Başa geçip de kendi çıkarları için çalışanların tümü de hırsızdır. UBPnin ne halt yediği ortada ve geçtiğimiz hükümet döneminde yaptığı yolsuzluklar, rüşvet olayları da ortada, CTPnin de UBPden hiçbir farkı olmadığı zaten bilinen birşey. Öyle bir savunma yaptınız ki sanki onlar çalıdı, onlar yedi, o zaman UBPnin de rüşvet yemeye, yolsuzluk yapmaya hakkı var ve o yüzden yaptı. Ne bir ne diğeri beş para etmez. Proje yalanları ile kimse kimseyi kandırmasın, milliyetcilik ayaklarını da kimse yemez artık. Bu ülkenin kaynaklarını sömüren UBP ve CTP gibi hırsız ve beceriksiz partilerdir ve tüm icraatları, koltuğa geçtiklerinde ülke kaynaklarını şahsi çıkarları ve yalakaları için sömürmeleri vatan hainliğinden başka birşey değildir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Kaya 2019-02-27 00:41:18 @Feridun kemal

Bu ülkenin anasini belleyen, bu ülkeyi kendi çıkarları için sömüren asalak, hırsız, yüzsüz ve şerefsiz partiler var ise onlar da UBP ve CTP'dir. Yıllardır halkı yalanlarla kandırıp, hükümete her geldiklerinde sırf koltuk sevdasından yalanlarını inkar etmişlerdir. CTP de UBPde hem hırsız, hem şerefsiz hem de vatan haini düzanbaz partilerdir. Birçok kurumun batmasında en büyük parmağı olan bu iki sahtekar parti, sahte solcu ve sahte milliyetci iki soytarı parti bu ülkeyi günden güne batağa sürükleyen beceriksiz, hırsız ve soysuz partilerdir. CTPde UBPde halen utanmadan çıkıp sadece palavra sıkıyorlar.

Beğenmedim! (4)

banner5

banner31