28 Nisan 2020 Salı 21:46
3009 Okunma
Tatar: Yurt dışından gelenlerden PCR Testi istenecek

Başbakan Ersin Tatar Genç TV’de Mustafa Alkan’ın konuğu oldu. Koronavirüs pandemi sürecine dair önemli açıklamalarda bulunan Tatar, kademeli açılma hakkında da bilgiler vererek Bakanlar Kurulu’nun yarın konuyla ilgili olarak toplanacağını söyledi. Tatar yurt dışından ülkemize gelecek olan kişiler için PCR Testi isteneceğini ve dışa açılmanın kontrollü olarak yapılacağını söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüseyin Becer 2020-04-28 22:50:04

Yurtdışından kimse gelmesin. Hem İngiltere hem de Türkiye kaynıyor. Gidecek birisi varsa gitsın ancak sakın kimseyi getirmeyiniz.

Avatar
gercek 2020-04-28 23:54:06

o gelmesin bu gelmesin boyle giderse agziniz aclikdan kokaCAK altinizda ki mersedesler gidecek

Misafir Avatar
gercek 2020-04-29 00:07:57 @gercek

yuuz bin ogrenci guneyden gelenler turistler asker aileleri rum tarafinda bes bin calisan vs

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2020-04-28 22:18:11

Ne yurtdışı yau bırakın da bir nefes alalım, daha dagga bir gol bir. amacınız nedir kıbrısı yok etmek mi? iki kuruş para için milletin sağlığını mı satacaksınız. daha kaç uçak gelecek yeter bıkdık artık. bırak bir nefes alalım sağ salim etraf açılsında uçuşlara sonra bakarık.

Avatar
VATANDAŞ 2020-04-29 00:02:00

"gerçek" rumuzuyla yazan arkadaş, birileri dışardan gelince mi karnımız doyuyor, Unutma ki birileri dışardan getirildiği için birçok insan bu ülkede işsiz

Avatar
Vatandaş 2020-04-29 00:18:44

Ama nedir yapmak istediğiniz? Yeter ama zırt pırt yolculu gelir hepimizda evde hapis!! E yooo artık bu gadar da olmaz kimse gelmesin güzelim adamıza, yoksa hepimiz ayaklanırsak o zaman zapedemeyceksiniz bizi!!!

Avatar
Hüseyin Becer 2020-04-28 22:57:41

Çok özel bile olsa gelecek olanlar varsa devletin ensesine yarım kuruş yük gelmemeli. Bu ülkenin durumu belli. Huzursuzluğu bile toplumu rahatsız ediyor. Sadece bir kombaycının bile nelere mal olduğu ortada. Halen karantinada olanlar vardır.

Avatar
Kadriye Dinçer 2020-04-29 01:37:17

Anne olmayan anlamaz, asker eşi olarak şunu söylüyorum, Türkiye de bulunan çocuklarımın yanıma gelmelerini istiyorum, çocukların yanı ailesinin yanıdır, turist olarak gelecekleri alma zaten, çocukları ailelerinden mahrum etme...

Avatar