28 Mart 2020 Cumartesi 16:52
3145 Okunma
TC Resmi Gazete’de yayımlandı: KKTC’ye maske, tulum, aşı ve serum hibe

Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzalamasının ardından TC resmi Gazete’de yayınlanan kararla birlikte, KKTC’ye 20 bin maske, 100 koruyucu elbise ve 100 koruyucu gözlük hibe edilecek.

Anlaşma metninde belirtilen miktarlarda da, aşı ve serum verilmesi de sağlanacak.

Söz konusu anlaşmadaki malzemelerin, dün Ercan’a gelen uçağın getirdiği tıbbi yardım malzemeleri olduğu öğrenildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oğuz 2020-03-28 17:07:39

Türkiye Cumhuriyeti Her zaman KKTC'nin yanındadır.

Misafir Avatar
tarih 2020-03-29 00:17:43 @oğuz

zamaninda ingilize satarken da boyle dusunurdunuz eminim. gerizekali tek hucreliler

Beğenmedim! (3)
Avatar
tc 2020-03-28 17:48:56

Bazı Rumcuların sesiniz çıkmıyor :)))))

Misafir Avatar
Sert 2020-03-28 19:29:01 @tc

Biz kibrisli turkuk abim senin soysuz kopek deyil kiskanc pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sert 2020-03-28 19:27:11 @tc

Serefsiz got utanmaz a.g cocugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sert 2020-03-28 19:26:04 @tc

Gerizekaliya bak sen utanmaz karakdersiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kibris 2020-03-28 19:25:06 @tc

Sikdir git be hollo geldiniz bunun icine ev araba sahibi oldunuz utanmazlar birda yorum yaoarsiniz madem bugadar degerlidir tc niz burda ne aratsiniz be utanmaz birda salak salak yorum yazan serefsiz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kemal 2020-03-28 20:40:47

Kktc de yaşayan tc vatandaşları icin gönderin bunu kktc vatandaşlarının ihtiyacı yok çünkü onlar bunu tc vatandaşlarına satarlar emin olun cunku tc vatandaşlarına karşı burada adaletsiz bir durum yaşatıyorlar. Nankörlük edecekler yine görün bakin

Avatar
Yazik 2020-03-28 18:50:08

Bu fasist yonetime yazik, haram olsun yapilan yardim.

Avatar
kibrisli 2020-03-29 00:15:06

sikdiniz anasini memleketin simdi bakmak boynunuzun borcudur kesin simdi sesinizi da getirdiginiz her boku soylemeyin artik.