banner40
12 Ekim 2018 Cuma 15:32
Tecavüz zanlısının ilk suçu değil

HaberKıbrıs'ın haberime göre, Ahmet Burhan Ayan’ın 2015 ve 2017 yıllarında ciddi suçlara karıştığı ve sürekli şekilde mahkeme tarafından teminatla serbest bırakıldığı ortaya çıktı. Mağusa’da baş harfleri H.Ç olan kadına tecavüz ettiği iddiasıyla tutuklanan zanlı Ayan, 2015 ve 2017 yıllarında cinsel tacizden tutuklandığı ayrıca kanlı kavgalara da karıştığı ifade edildi. Haber Kıbrıs’ın edindiği bilgiye göre 2015 yılında 22 yaşındaki zihinsel engelli kıza tecavüz ederek hamile bırakan Ayan’ın bu ilk suçu değil.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Ahmet Burhan AyanTecavüz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yurttaş 2018-10-12 15:41:38

hadım ediniz artık bunu

Avatar
Hassan 2018-10-12 15:47:06

E kaç defa .

Avatar
erol veled 2018-10-12 15:58:23

Bu kadar cok suc dosyasi kabarik olan bir sahis nasil oluyor da aramizda dolasmaktadir. Cunku verdiginiz cezalar hafif ve caydirici degildir.

Avatar
mesarga panteri 2018-10-12 16:01:27

karpazayollayın bu 4 ayaklı hayvanı orda yaşasın eşeklerinan he yatsın kucak kucağa.

Misafir Avatar
karpaz 2018-10-13 21:17:37 @mesarga panteri

E bu eşeklere de tecavüz eder orda. eşeklere yazık. Birisi de kendine etsin da belki akıllanır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Girne 2018-10-12 17:40:01

Bu piç oğlu piç TC kökenli olsaydı;buradaki yorumlar nasıl olacaktı?açıkcası düşündürücü..

Misafir Avatar
kibrisli 2018-10-13 10:59:12 @Girne

Ramazan Bey sozu gecen sahis Tc kokenlidir merak etmeyiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Venedikli 2018-10-12 17:18:36

Kadın örgütleri görev başına.

Avatar
Ramazan 2018-10-12 20:42:12

Ulan bu kahpe evladı tr li olsaydı.. fellah görünümlü kibrislilar nasil da it gibi saldiracaklardi ama bu piç kıbrıslı diye sesleri kesilir.. tuu sizin serefinize namussuz tecavüzculer

Misafir Avatar
Kıbrıs 2018-10-13 21:16:06 @Ramazan

yani hiç mi farkında değilsiniz suça yatkınlık ve cinsel sorunlarınızın. Bizde binde 1 var sizin çoğunuz öyle.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kibrisli 2018-10-13 11:01:41 @Ramazan

ayrıca bu sahis tc lidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kibrisli 2018-10-13 11:01:02 @Ramazan

Ramazan siktir git fellah gorunumlu olmayan ulkende yasa ne deng ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Anti garasakal 2018-10-12 21:48:11

Garasakal land .

banner5

banner31