banner40
08 Ağustos 2018 Çarşamba 16:14
Tehlike saçarak ilerledi

Tonajından fazla yük taşıyan kamyon, damper kapısı açık bir şekilde trafikte tehlike saçarak seyretti. Her an devrilme tehlikesi olan yüklü kamyon, aynı zamanda sürücülere de zor anlar yaşattı. Ülkenin temel sorunları arasında yer alan trafik güvenliği yapılan tüm uyarılara rağmen bazı sürücüler tarafından hiçe sayılıyor.

banner22
Son Güncelleme: 09.08.2018 10:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
umit tekin 2018-08-08 17:20:33

Tahta kafaliya ne soylersen,ne uyarsan NAFILE .Caydirici ceza verin bakalim.,bir daha yapar mi?

Avatar
kıbrıslı 2018-08-09 16:42:42

ister saman olsun ister pamuk yolda giderken önüne düşsün kaza yaparmın yapmazmın sensin taşıyan herhalde normal karşıladığına göre bu cahilliği

Avatar
kurt 2018-08-08 17:43:08

DEVLET YOK KI

Misafir Avatar
ahmak kemala cevap 2018-08-11 01:35:59 @kurt

kemal isimli gaco, polis devletin polisi degilmi? ceza makenizmasi dedigin seyi yapan devlet degil mi? devlet mi var cahil gaco? kktc diye bir devlet yokdur Allahin salagi yokdur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal 2018-08-09 21:09:52 @kurt

Trafik kuralları devlet mi ister be cahil çakal...Araç kullanıyorsan neyi yapıp neyi yapamayacağını bilmen lazım...Ceza mekanizması ciddi biçimde çalıştırılmazsa bu manzaraları daha çoook göreceğiz....

Beğenmedim! (1)
Avatar
kıbrıslı 2018-08-09 16:43:29

ister saman olsun ister pamuk yolda giderken önüne düşsün kaza yaparmın yapmazmın sensin taşıyan herhalde normal karşıladığına göre bu cahilliği

Avatar