03 Temmuz 2018 Salı 11:03
Tel boyu 250 metreye çıkarıldı

Halkın Sesi'nde yer alan habere göre, Lefkoşa- Girne anayolunda yer alan Lavinium Sitesi, yayalar için tehlike saçıyor. Siteden çıkan vatandaşların konulan bariyeri aşarak yol içerisinde otostop yapması ya da tehlikeli biçimde karşı geçmesi, sık sık yayalarla süratli araçları karşı karşıya getiriyor.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanlığı çareyi, yola tel bir barikat çekmekte buldu. Vatandaşlar ise, hafta sonu canları pahasına, tel bariyeri söktü. Aldığı karardan geri adım atmayan Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan, Karayolları Dairesi ekiplerini bölgeye yolladı. Atakan'ın talimatı ile hem sökülen bariyer yerine takıldı, hem de 125 metre olan tel korugan, 250 metreye çıkarıldı.

Bölgede can güvenliğini alarak, ulaşımı da kolaylaştıracak tedbir alacaklarını söyleyen bakan Atakan, "Bunu yaparken de insanların her gün ölümle burun buruna seyirci kalmasına izin vermeyeceğiz" dedi. Atakan, tel örgünün sökülmesine bir defalığına müsamaha gösterdiklerini de ifade ederek, "Tekrarı haline devlet malına zarardan en ağır yaptırımların uygulanması için adım atacağım" ifadesini kullandı.

Son Güncelleme: 03.07.2018 11:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal 2018-07-03 11:42:48

Orada yaşayıpta arabası olmayanlar ne yapacak sen devlet olarak kafes yapana kadar toplu taşıma sistemi yap. Belediyeler para kazansın. özel hatları iptal et kaliteli araçlarla kaliteli hizmet ver. Belediyeler için gelir kapısı sana. ama bu devlette kim kime dum duma. Akşam 19:00 dan sonra insanlar ne yapacak.

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-07-03 14:09:13 @Kemal

Dünyanın neresinde Anayol’a istediğin gibi girebiliyorsun? Vatandaş ev almadan, kiralık ev tutmadan önce satın aldığı müteahite sorsaydı, yol nerede diye?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-07-03 12:58:15

Bunu yapanlar vatandas deyil öğrenci diye adaya gelen ve burda işleyen zenciler

Avatar
cnkdm 2018-07-03 14:53:33

Bir de bu orta refüjlere dikilen ağaçlar yeşillikler yok mu! bunların yeri mi burası? Her an yola biri çıkacak, bir hayvan geçecek korkusuyla araç sürüyoruz, bu orta refüjde ne varsa ağaç bitki vs acilen sökülüp karşı yolu da görecek bir şekilde temizlenmesi lazım..

Avatar
ALPER KALP 2018-07-03 12:23:35

Ancak hayvanlar kendilerini korumak icin alinan onlemlerden habersiz olurlar.

Avatar
Kemal 2018-07-03 14:44:10

Burda ne iş yapıyorlar bende biliyorum orda yaşayan zenciler almıyorum arabama. ancak empati yapalım. Burda yaşayan sen ben veya başkası. Demek istediğim neden dünyanın her yerinde toplu taşıma işini belediyeler de yaparken Kıbrıs' ta yok ? Oraya basit bir üst geçit yapılabilir üzerine reklam da alınabilir. maliyeti sıfır olur? sağına soluna küçük bir cep nasıl olur. illa birinin ölmesini yada birinin birine çarparak hapse düşmesini beklememiz gerekmiyor.

Avatar
Bir vatandaş 2018-07-03 18:15:39

Devletin veya belediyenin görevi halkın sorunlarına çözüm bulmak olması gerekirken, devlet ve belediye görevlileri halkın sorunlarına sorun katmak için adeta yarışıyor. Seçim zamanı kapı kapı dolaşmayı iyi biliyorlar ama. Vizyonsuz devlet !!!

banner5

banner31