24 Eylül 2019 Salı 12:43
22682 Okunma
THY’den KKTC’ye özel kampanya

Türk Hava Yolları (THY) KKTC'ye yönelik açılımlara devam ediyor. Daha önce öğrencilere yönelik yüzde 15 indirim kampanyası başlatan THY, 1 Kasım-26 Aralık tarihleri arasında 199 TL'ye tek yön Ercan-İstanbul, İstanbul-Ercan bilet satış kampanyası başlattı. Buna göre bilet satış dönemi 24 Eylül 2019 - 28 Eylül 2019 (dahil) olacak. Seyahat dönemi ise 01 Kasım 2019 - 26 Aralık 2019 (dahil) tarihleri arasında uygulanacak. Promosyon uygulanmayacak dönemler ise şöyle; 15 Kasım 2019 (dahil) – 18 Kasım 2019 (dahil) tarihleri arası, 22 Kasım 2019 (dahil) – 25 Kasım 2019 (dahil) tarihleri arası

Son Güncelleme: 24.09.2019 12:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yalan 2019-09-24 13:11:51

1 senedir 100 defadır kktc indirimli diye diye bindiridire bindire bir oldunuz istersen internetten fiyatlara bak. adamlar rumdan 30 euro ya wizz hava yollarından larnaca londra luton yapıyor seiz nerdesiniz

Avatar
Cengiz 2019-09-25 13:03:49

Valla bana thy nin yerinde olsam siz kibrislilara ucus dahi koymam rumdan ucsunlar derim siz indirimi degil hic bir seyi hak etmiyorsunuz.

Misafir Avatar
Osman 2019-09-26 16:00:54 @Cengiz

Sen bi sktr git beyinsiz angut..kimin neyi hakedip haketmedigini belirlemek sana mi kalmi$

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hangi ogrenci ? 2019-09-24 15:20:30

KKTC li vatandaslara yonelik bi uygulama degil tam olarak, tc den gelen ogrenciler daha ucuz gelsin diyedir, firsattan bizim cocuklar da indirimden yararlanacak ama bu sadace indirimden yararlanabilenlerin bizimkilerin yuzde 20si.

Avatar
Ayşe 2019-09-25 20:49:00

Cengiz beğenmiyorsan KKTC yi gelme zaten bizim de senin gibilere ihtiyacımız Yok bizim için fazlalıksın .

Avatar
Yalan 2019-09-24 23:00:00

Git rumda yaşa o zaman....

Misafir Avatar
Cyp 2019-09-25 09:28:12 @Yalan

Sen siktir git adanada yaşa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sarper sarper 2019-09-25 02:33:45

Asam haklı

Avatar