banner40
11 Kasım 2018 Pazar 15:47
Trafik yasasına yeni düzenleme geliyor

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan “2019 yılına daha çağdaş bir yasa ve daha caydırıcı daha güncel trafik ceza tarifesi ile gireceğiz” dedi. Atakan sosyal medya hesabından şu açıklamayı yaptı; Yürürlükte olan 50/2000 Trafik Yasası içinde yer alan eksiklikler ve günün gerekliliği çerçevesinde eklenmesi gerekenler çerçevesinde yapılan çalışma tamamlandı. Buna paralel olarak yürürlükte olan trafik cezalarının güncellenmesi, eksikliklerin giderilmesi ve daha “caydırıcı” hale getirilmesi çalışması da bitti. Paydaşlar ile son rötuşların yapılması sonrası tüm değişiklikler kamuoyu ile paylaşılacak. 2019 yılına daha çağdaş bir yasa ve daha caydırıcı daha güncel trafik ceza tarifesi ile gireceğiz.

banner22
Son Güncelleme: 11.11.2018 20:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2018-11-11 15:58:44

Caydırıcılık değil,halkın cebinden parayı almadır.Kaza olmamasını istiyorsanız yolları tamir edin ve ışıklandırma yapın.Geceleri artık yolculuk yapmaya korkuyoruz.Siz bu eksiklerinizi yapın ondan sonra hatalı ve tehlikeli sürüşleri yazın bizde takdir edelim.

Misafir Avatar
Atalay 2018-11-11 21:45:26 @Ertaç Eser

Magandaların önüne nasıl geçeceksin? Plakasını söküp trafikte cirit atanlrın önünü nasıl alacaksın? Çift yada tek sarı çizgi üzerine park edip saatlerce kalanları nasıl engelleyeceksin? Şehir içinde aşırı sürat yapıp tehlike saçanların önünü nasıl alacaksın? Alkollü araç kullanıp başkalarının canını tehlikeye atanları nasıl yola sokacaksın? Haa? Işık taksınlarmış da yol tamiri yapsınlarmış,lafa bakın yaw...Herkes prof. kesilir,eleştiri üstüne eleştiri....

Beğenmedim! (1)
Avatar
trafik 2018-11-11 17:05:47

1. Şöfor okulları denetlenmeli ve adam akıllı bir eğitim sağlanmalı
2 Ehliyet sınav çıtası yükseltilmeli
3. cezalar artırılmalı - ceza dedigin cebi yakmalıy - yoksa insanların aklı başına gelmiyor
4. Dışardan gelen ögrenciler tekrardan ehliyet sınavına girmeli
4. altyapı iyileştirilmeli

Avatar
Murat 2018-11-11 18:30:56

Daha çağdaş olacağı kesin! Kelimeler kelimeler......

Avatar
Vatabdaş 2018-11-11 17:12:53

Sayın bakan koltuğua oturmakla olmuyor. öncelikle günün şartlarına göre alt yapı tamamlanır ondan sonra cezalar yükseltilir sen yolda gitmen helikopter alır seni yollar allem galem görmen kara yoların var cukur bile dolduraman araclara verdiğin zarar kim ödeycek bir de cezadan bahseden seyrü seferi alın bir de cezayı yükseltecen ayıp diye bir şey var seni kim bakan yaptı gabahat halkta taını cıkar bir daha o koltuğu gôrmen ne de partin halk partisi yazıklar olsun size verdiğimiz oy.

Misafir Avatar
sinan 2018-11-11 21:55:18 @Vatabdaş

Be gardaş ama sen amerikalısın yoksa üniversitede profesörsün? Anlaşılır gibi değil vAllahi..Her kim bişey yapmaya kalksa ukalalık üstüne saygısızca eleştirir durursunuz.Bu bakanın veya diğer bakanın veya diğer bakanın koltuğu size mi battı? Ayıp be ayıp valla!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yazık 2018-11-11 21:47:18

Yazıklar olsun araba sigortası araba vergileri iki katını buldu durup yeni yapılandırmadan bahseden. Yollar tarladan farkaız yamalar çöker öndüzenleri bozulur araçların daha ne ceza artırımı yada ne cezalarından bahseden sana oy verenler utanır oldu yazık günahhh

Avatar
Vatabdaş 2018-11-11 17:13:17

Sayın bakan koltuğua oturmakla olmuyor. öncelikle günün şartlarına göre alt yapı tamamlanır ondan sonra cezalar yükseltilir sen yolda gitmen helikopter alır seni yollar allem galem görmen kara yoların var cukur bile dolduraman araclara verdiğin zarar kim ödeycek bir de cezadan bahseden seyrü seferi alın bir de cezayı yükseltecen ayıp diye bir şey var seni kim bakan yaptı gabahat halkta taını cıkar bir daha o koltuğu gôrmen ne de partin halk partisi yazıklar olsun size verdiğimiz oy.

Avatar
Faruk kosovali 2018-11-11 19:51:36

Sayın Bakan yol yaptın mı da ceza artırma yolunda giden? Başa geçene kadar vaat patlatmasi. Gectiniz sindi zam halkin ensesinden inmedi. Bakın gidin yau.

Misafir Avatar
Ayalı 2018-11-11 21:58:55 @Faruk kosovali

Madem ki da sen istedin be refik öyle yapacsklar..Ha re ordan Allahın cahili..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ramiz 2018-11-11 21:53:59

3 -4 km lik YOLu hala daha bitiremedin.. Hergün kaza olur.!!!

Misafir Avatar
Taner 2018-11-12 21:16:05 @Ramiz

Sen de dikkatli ol kaza yapma kardeşim..Deli deli araç kullanırsan pek tabii ki kaza yaparsın..Lafmı yani senin söylediğin şimdi....!

Beğenmedim! (2)

banner5

banner31