banner40
03 Ağustos 2018 Cuma 10:15
Tüp gaza zam geliyor

Tüp gazda 12 TL zam gündemde. Kıbrıs Türk Petrolleri'nin Koop-Gaz, Jet Gaz ve İnter Gaz'a sunduğu fiyata göre ev tipi tüp gazın fiyatı 50 TL'den 62 TL'ye yükselecek

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bir vatandaş 2018-08-03 11:24:22

Allah belanızı versinnnnnnnnnnnnn

Misafir Avatar
ali 2018-08-03 12:46:07 @bir vatandaş

Senin de belanı verse olmazmı? Terbiyesiz insan...Bu nasıl bigr konuşma yaw!

Beğenmedim! (4)
Avatar
ergül erek 2018-08-03 12:58:42

Bu halka az biledir benze yüzde yüz yapsınlar zamı bu halk eşşek olup dokaklara dökülmediği sürece daha çok gazzık yerik lütfen sizden ricam kktc halkı olarak omursuzluğa ve sandığa gidip oy kullanmaya devam edin ki a.mızı daha güzel bellesinler sözüm meclisten dışarı

Misafir Avatar
selim 2018-08-03 13:15:28 @ergül erek

Sen kendi kendini belliyorsun da haberin yok be refik.Sence zam birileri ister de mi yapılır? Yoksa zam yapmaktan haz duyanlarmı var.Ha bi de bakalım da biz de öğrenelim..Bilmiyoruz ya!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-08-03 12:50:43

yazıklar olsun lan bır ewe 2 klma aksamdan sabah terden olyrz butun gundz evde allahn kulu yok 810 tl elktrk kafırsınız sz beeelanızı versın yuzde 30 zam elktree gaz azam herseye zam maas yerınde yuzde 2 zam hukumete işleriz zehır zıkkım olsun

Misafir Avatar
kemal 2018-08-03 13:05:16 @Vatandaş

Senin de zehirin zıkkımın olsun..insanlar ister de mi zam yapar? Yoksa zam yapmaktan çok mu hoşlanır,zevk mi duyar? Sen öylemi zannediyorsun?

Beğenmedim! (5)
Avatar
bir vatandaş 2018-08-03 11:46:23

kaçalım artık bu ülkeden başka yol bırakmadınız nasıl olsa Suriyeli vatandaş ve Pakistanlı işçiniz var

Misafir Avatar
fatma 2018-08-03 12:48:43 @bir vatandaş

Git o koltuğa sen otur ve şu önüne geçilmesi mümkün olmayan zamları sen durdur..Çünkü sen çok akıllısın ya...

Beğenmedim! (3)
Avatar
adsız 2018-08-03 12:35:08

sizi başımıza seçenleri Allah bildiği gibi yapsın

Avatar
Vatandaş 2018-08-03 12:52:22

evlafımızanı bakacaz sizeme lanet olsun fabrıka calıstrz ewde aldmz asgarı soktunuz faturaya bakın lanet olsun beceremyorsanz gıdın yazık be anca cebnızı doldrn tabı alırsnz 8 10 15 bn dokunmaz sze allah sizi bildii gbı yapsn

Misafir Avatar
aliye 2018-08-03 13:07:39 @Vatandaş

Seni anlayabilmek için ciddi derecede tercümana ihtiyaç var..Bari sus da konuşma....

Beğenmedim! (3)
Avatar
Vatandaş 2018-08-03 13:07:49

kemal ne battı sana babanmı amcanmı bakan yoksa essek yukule maas alın yalakasnz.......

Misafir Avatar
sadi 2018-08-03 13:31:02 @Vatandaş

Bağlı aslana tavşan bile hücum eder.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HİKAYE 2018-08-03 13:49:39

daha yazda yapılan zam fiyatıdır bu birde kış olduğunda ki o zaman tüpe ihtiyaç artacak o zaman 80 tl yi bulur.zam kaçınılmazdır onun için kimse kimseyi kırmasın boşuna değişen bişey olmaycak

banner5

banner31