29 Mart 2020 Pazar 16:19
3591 Okunma
Türkiye’den Barış Kartalı ile Kıbrıs’ın batısında dikkat çeken gözlem uçuşu

Türk Hava Kuvvetleri (THK) envanterinde bulunan Boeing E-7T tipi gözlem uçağı, dün Kıbrıs’ın batısında dikkat çeken gözlem gerçekleştirdi.

Türk Hava Kuvvetleri tarafından da kullanılan, Boeing 737 uçaklarına takılan özel radar sistemi ile Havadan İhbar Kontrol (HİK) platformu haline getirilen E-7 uçakları kullanılıyor.

Kaynak : Kıbrıs Postası

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Freedom 2020-03-29 16:21:53

Böyle bir dönemde sizin derdinize sıçayım. Yerin dibine batsın ölüm saçan, kan akıtan, insanları katleden tüm savaş uçaklarınız, tanklarınız, silahlarınız..........

Misafir Avatar
Dikmen 2020-03-30 02:13:17 @Freedom

1974 de böyle demiyorduk size ne oldu böyle.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sert 2020-03-29 16:47:52 @Freedom

Senin a.a gerizekali salak

Beğenmedim! (4)
Avatar
şüpheci 2020-03-29 17:36:17

freedom rumuzlu kardeş.yerin dibine batsın UN yazılı araçları ile dolaşan G.Britain askerleri radarları üsleri.çok haklısın.Yoksa yanlışmı anladım ;)

Avatar
Gibri 2020-03-29 18:24:05

Zavallılar . Bu T.C S - 400 alacağına o parayı sağlık alanına aktarabilirdi . Simdi da Being in kıçına kanat taktı havadan lahmacun , tespih ve türban dağıtıyor .

Avatar
Gibri 2020-03-29 19:03:12

Doğan görünümlü şahin , fiat 131 den iyidir, jantlarını da değiştirseydiniz .

Misafir Avatar
mari 2020-03-30 02:11:24 @Gibri

Ananda öyle diyordu!!!!...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kibris kibris 2020-03-29 19:15:29

Tramp = tayyip...ayni mangafa.....agizlari kan kokar

Misafir Avatar
nikosia 2020-03-30 02:09:50 @Kibris kibris

Anastasiadis=Akıncıadis hepsi aynı kafa faşist ırkçılar

Beğenmedim! (2)
Avatar
Magusalı 2020-03-29 18:52:36

Ben bu uçağı gördüğüm zaman gururlanıyorum.

Avatar
Alico 2020-03-29 19:05:19

Boing 737 ye kanat takıp gururlanan kargalar. Boing karasakalia malı mı!

Avatar
Magusalı 2020-03-29 18:51:26