25 Haziran 2020 Perşembe 13:34
8800 Okunma
Türkiye’den gelişlerde ‘çifte test’

Başbakan Ersin Tatar, 1 Temmuz’dan itibaren Türkiye’den gelişlerde ‘çifte test’ yapılacağını belirterek bunun Bakanlar Kurulu kararı olduğunu söyledi.

Başbakan Tatar, son 72 saatte Türkiye’de test yaparak gelecekler olanların  bir test de KKTC’ye gelince yapacaklarını belirtti. Tatar, mecliste yaptığı konuşmada, "bunu yapabilecek kapasitemiz vardır, sonra da izleme sürecine alacağız, böyle yöneteceğiz” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halkın sesi 2020-06-25 14:07:02

elbet kapıların açılması lazımdır tüm dünya bağışıklanacak biz kapalı mı yaşayacağız da üretemeyiz bile. bu karar alındıysa bir prosedür belirlenmiştir açıklanacaktır. sadece de boş yorum yaparsınız bir gram yarar yok.

Misafir Avatar
Memed 2020-06-25 16:46:48 @halkın sesi

Bagisiklanma soz konusu degil yanlis biliyorsun. Su andaki ortalama dagilim orani %10 u gecmez. Yani %90 hala daha bu viruse hassastir. Bagisiklanmayi beklersek daha senelerce surer bu is. Tek umudumuz asi. Yani eger bir asi bulunursa ve GERCEKTEN direnc saglarsa o zaman 2021 de uretime gecliebilir en erken ve ondan sonra da uretim hizina gore dunyadaki ulkelere dagitima baslarlar. Yani 2021 denonce kimse hicbirsey bekelmemeli , ondan sonra ne olacagi da asilarin tutup tutmayacagina bagli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Pcr isimli yorum atan kişi 2020-06-25 14:10:15

Sanıyo musun ki kıbrısa akın olucak günde kalkan uçak sayısı 3 olucak kıbrısa ve doluda olmuycak güney tarafı testsiz alıyor artık farkında değil misin köstek olmayın destek olun normalleşme sürecine bütün dünya geçiyor 1 ay daha 2 ay daha kapalı kalsn kıbrıs eee virüs biticek mi sanıyosunuz

Avatar
PCR 2020-06-25 13:41:10

Nerede tutacaklar onca milleti, ufacık Ercan da mı?

Misafir Avatar
Murat 2020-06-25 13:48:38 @PCR

Hallederler biraz sakin olmak lazım ömür boyu kapalı yaşanmaz halkta bir zahmet maske taksın normal hayatını yaşasın maske ile eve kapanmak psikolojiyi de etkiler ekonomi kadar

Beğenmedim! (1)
Avatar
londra 2020-06-25 14:41:54

iki test care ise ingilteredeki kibrisli turklere de uygulanmali sonucta ingilterede virus vakalari trkiyedekinden cok daha az

Misafir Avatar
Gibrisli 2020-06-25 18:27:50 @londra

test diye yazan arakdas: Evet haklisin ama buradaki amac baska. Turkiyedeki PCR testlerinde cok hata payi var . Iki test yapmakla hani biri yanlis sonuc verirse oteki tutar anlayisiyla YAKALAMA SANSINI ARTIRMAYA yoneliktir. Yoksa BUTUN hastalari MUTLAKA YAKALAYACAGIZ diye birsey soz konus olamaz zaten. Mutlaka arada kacanlar olacaktir. Ozellikle Turkiyeden gelisler bizim icin buyuk sorun. Cunku hem salgin Turkiyede cok siddetli bir sekilde yayiliyor hem de gelis gidisler cok olacak . Haftada 15-20 ucaga kadar ucuslar planlaniyor. O zaman da dolayisilye risk cok artiyor .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
test 2020-06-25 16:59:37 @londra

İstersen 5 test yap 7 güne kadar PCR sonuç göstermiyor.KARANTİNA TEK ÇARE!! Bizi koysanız daha iyi yönetiriz yau bu ne?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ela 2020-06-25 14:58:56

Derdiniz para sizin , tr de test yaptırdıktan sonra birde orda test yaptırmanın ne anlamı var oldu olacak çip takın öyle gezelim adanızda. tr düşmanlıgından başka bişey değil.. rum tarafına da kapatın o zaman kapılarınızı

Misafir Avatar
Elinin Koru 2020-06-25 16:37:11 @Ela

Cahil cahil konusma , PCR testlerinin guvenilirligi gayet dusuk.Ozellikle Turkiyedeki testlerin nerdeyse %50 yanlis sonuc verdigini soyleyen uzmanlar var. Yani iki test yapmak hem yanlis sonuclari azaltir hem de test yapildiktan sonraki biriki gun icinde hastalik kapanlarin, ya da PCR testi yapildiginda virus yuku dusuk olup da testi negatif cikanlarin da da yakalanmasi sansisni artirir. Anlamadigin konulari hemen milliyecilige fasistlige cevirme cahil gardas. Tr dusmanligi falan senin sapik kafandadir sadece.

Beğenmedim! (0)
Avatar
serkan 2020-06-25 13:45:23

kıbrıs da test sonucu ne kadar sürede çıkıyor? sadece 2 gün kalacağım

Misafir Avatar
Realist 2020-06-25 13:49:52 @serkan

2 gün :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
yurttaş 2020-06-25 14:23:31

Virüs kapanlar Tatar'ı dava etsin..Çünkü sebep o olacak..

Misafir Avatar
yes 2020-06-25 15:24:02 @yurttaş

haklısın. hemde çok. virüs lü ile aynı ortamda virüs kaparsa gelenler, ne önceki testin, ne gelişteki testin bi anlamı olmaz. bir boku da yapamayık be bayım bu adada bir boku. kaçalım batsın bu ada suya girsin çıksın. başka türlü olmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Seda 2020-06-25 14:54:03

YA ALLAH AŞKINA nasıl bır açıklama nasıl bir aydınlatma şeklidir bu NE YAPACAKSINIZ EVİMİZDE Mİ KALACAGIZ YOKSA KARANTİNA MI OLACAK NE YAPIYORSUNUZ INSANLARA ANLATIN GÜZELCE BEN BÖYLE BIRSEY GÖRMEDİM YAAA

Misafir Avatar
Ahmed 2020-06-25 16:17:10 @Seda

Belli degil. Hem salgin gunden gune degisiyor hem de alninan onlemler . Gayet dogal bir durum yani.

Beğenmedim! (0)