09 Ocak 2019 Çarşamba 13:27
UBP, Ciklos'ta Eylem Yaptı

UBP sel felaketinde 4 gencin öldüğü Ciklos’ta eylem yaptı.

Tatar: “Rapor ortada, ihmal hata eksiklik varsa sorumluluğu siyasi makamlar da paylaşmalı istifa etmelidir, bundan kaçamazsınız”

banner22
Anahtar Kelimeler:
UBPCiklos
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2019-01-09 14:15:40

cıglos vırajı (keskın vıraj) yapılalı ay olmadı kı bozuldu yetkılıler bır zahmet kontrol etsın

Avatar
cansu 2019-01-09 15:37:41

bunlar da ancak boy göstermede daha önce nerdeydiniz be hollolar

Avatar
Saygısızlık 2019-01-09 17:55:01

Çok pardonda gecenin karanlıgında şu saatleri değişmediğniz zamada dagyolunda gençler öldü hanginiz istifa ettiniz be?? Orda ölenler içinda bir eylem yaptınızmı ? hanginiz sesi çıktı ozaman. İşiniz ğücünüz reklam yapmak. Bari ölüye saygınız olsunda onlar üstünden prim yapmayın saygızılar. Biraz yüzünüz kızarsında utanın be

Avatar
NEDEN 2019-01-09 13:45:49

NEDEN AKACAN REZİLLİĞİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMA YAPMIYORSUNUZ

Avatar
KIBRISLI 2019-01-09 16:19:20

İHALEYE KİM ÇIKTI ACABA?TAKİBİNİ BAŞLANGIÇTA KİM YAPTI ACABA?SÜTTEN ÇIKMIŞ AK GAŞIK SENİİ! MEĞER SÜT KESİKMİŞ GAŞIK KİRLİ :))

Avatar
kurt 2019-01-09 17:38:54

SAYIN UPB LILER BASTA SIZ DA OLSANIZ BU KAZA OLACAKTI ONUN ICIN SIMDIKI HUKUMETE SUC BULMAYIN TOPUNUZ BASA GECSE HEP AYNI HALKINI DUSUNEN YOK KI SIZE OY VERENLERDE KABAHAT ZATEN

Avatar
erol veled 2019-01-09 18:06:21

Boy gostermede uzerinize rakip tanimiyorum. Sizlerin basarabildiginiz sadece SOV yapmak.

Avatar
Doğru Söz 2019-01-09 19:07:26

Bizim ülkenin en kıt kaynağı dürüst insandır. Memlekette en iyi yol bu. Değil diyen çıksın iddiaya girelim . Bir yabancı uzmana soralım. Kusuru var herhalde ki insanlar öldü. Ama diğer yolların doğrusu yok. Memleketin de doğrusu yok. Memleketin kendisi yanlış.

banner5

banner31