21 Mayıs 2019 Salı 22:08
UBP-HP Koalisyon Hükümeti için kararlar alındı!

Ulusal Birlik Partisi – Halkın Partisi Koalisyon Hükümeti için kararlar alındı.

İki Parti yarın saat 10.00’da Meclis’te hükümet protokolü imzalayacak. Ardından saat 11.00’de ise Bakanlar Kurulu listesi Cumhurbaşkanı Akıncı’ya sunulacak.

UBP’de hükümet kurma için Genel Başkan Ersin Tatar’a verilen tam yetki çerçevesinde HP’yle yapılan görüşmelerden çıkan sonuç Parti Meclisi’nin bilgisine getirilirken; HP’de ise Parti Meclisi, görüşmelerden çıkan sonucu değerlendirip UBP’yle hükümet kurma kararı aldı.

HP Parti Meclisi, UBP’yle hükümete girme kararına, 20’ye karşı 40 oyla vardı.

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç Eser 2019-05-21 22:53:02

Sayın Özersay,sütten dilim yandı,yoğurdu üfleyerek yiyeceğim demiştin,üflesende ağzın yine yanacak haberin olsun.

Avatar
Real Cypriot 2019-05-21 23:56:41

Tufan gibi adamı bırakdın, hamma hummadan başka birşey bilmeyen, iki kelimeyi bir araya getiremeyen Tatarla hükümet kurdun ya iki dudak partisi,( dudaklar da Türkiyede) seni da asla affetmeycek bu halk.

Avatar
Doğru Söz 2019-05-21 22:48:50

Bu Ķıbrısta en dürüst geçinenler bukalemun.
Evet kapılar açılıyor. Bu kez güneye değil, kuzeye! Nüfus, ucu açık rakama.
Üniversite sayısı ucu açık rakama! Olmayan kalite kalitesizlik enflasyonuna. İmar yasası imarsızlığa, yani her karış toprağı ev olana kadar bas da korkma. Her gideni alır. Langırt misali. Limanlar, telefon ve elektirik Türkiyelileşecek. Merak etmeyin ismi Kıbrıslıdan gelme "Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti". Hiçbirşeyi bizim olmasa da adı bizim. O adı da görünüze sokun. O kadar laşga ki ...

Avatar
Umutsuz 2019-05-21 23:38:34

21 yaşındayım ve ülkeme karşı hiçbir umudum yok ülkemden bu yaşımda nefret ettirdiniz sagolun

Avatar
Gıbrıslı 2019-05-22 07:40:50

Halkın Umuduymuş! Halkın Hayal Kırıklığı Oldunuz HP! TC destekli kurulan diğer partiler gibi sıfırlanacaksınız. Olan yine halka olacak. YAZIK!

Avatar
Kenan Darbeli 2019-05-22 00:43:51

Yaşasın KKTC yaşasın ubp/hp gardaşlar.max 01 yıl gider

Avatar