16 Haziran 2020 Salı 22:09
1936 Okunma
UBP’den Üstel'e destek

Hükümet ortağı HP, özel uçakla adaya gelen 9 kişinin ardından olayla ilgisi olduğu düşünülen ilgili bakanın istifasını isteyeceği ile ilgili haberlerin yayılması üzerine Ulusal Birlik Partililer Ünal Üstel’e sosyal medyada örgütlenerek sahip çıktı.
UBP’liler Turizm ve Çevre Bakanı Ünal Üstel’in değişik zamanlarda çekilmiş fotoğraflarını paylaşırken gönderilerine ekledikleri Üstel’e destek mesajları sosyal medyada çoğaldı. HP’nin özel uçakla gelen iş insanlarına karantina prosedürün uygulanmaması ve özel izisin verilmesi olayıyla ilgili olarak Üstel’i sorumlu tutmuş ve hükümet ortağı olan UBP’ye tepki göstermişti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
londra 2020-06-16 22:34:34

hepiniz ayni bokun soyusunuz

Avatar
..YORUM 2020-06-16 23:03:18

Desteği zaten birileri verdi. Daha neyin desteğinden bahsedersiniz. Mecliste, Devletin şu anda EN'leri, çıktılar ve göz göre göre tutarsız şeyler söyleyerek zaten destek vermişlerdir. Vatandaş da bunları izledi. Kimin şahidi KİM?

Avatar
Doğru Söz 2020-06-16 23:29:43

Eeeeeee işte tipik UBP felsefesi! Etik ahlâk aranmaz, olanaz! UBP liler yapabilir, onlar ayrıcalıklı, yasa ve kurallardan muaf zümre. Lânet...

Avatar
Ambulanslar susmuyor girne alsancak 2020-06-16 23:05:34

30 dan fazla ambulans geldı sanahtan bu yana .... vakaları gızlıyorlar sanırım

Misafir Avatar
atmaziya 2020-06-17 11:29:52 @Ambulanslar susmuyor girne alsancak

yahu memlekete o kadar ambulans var mı ki alsancakta toplandı artı bu memlekette ne gizli kaldı ki vaka gizli kalacak duyanda sanır ki memlektte 100 tane hastahane var

Beğenmedim! (0)
Avatar
ott partisi 2020-06-17 08:19:23

Hırsızı gördün söylemedin,katili gördün sustun,tecavüzcüye sessiz kaldın .Sizin Allah belanızı versin ,o zaman sizin katilden hırsızdan tecavüzcüden farkınız neee

Avatar
Partili 2020-06-17 07:57:25

Partimizin sağlıkdan haberi yok herhalde

Avatar
Kktc 2020-06-17 09:03:01

İş adamları kumar oynarken ihracat ithalat ticaret anlaşması imzalamışlar
İŞ ADAMLARI OLARAK ANLATMAK MANTIKSIZ
KISACASI PARASI OLAN DÜDÜĞÜ ÇALIYOR

Avatar
cypriot 2020-06-17 10:36:32

Bu cinayete teşebbüsün nesine sahip çıktılar çok merak ettim.