banner40
28 Kasım 2018 Çarşamba 13:44
UBP:KKTC halkı umudunu bize bağladı

Ulusal Birlik Partisi Genel Başkanı Ersin Tatar halkın mevcut hükümeti başarısız bulduğunu, UBP’nin iktidara gelmesini istediğini belirtti ve halkın talebinin önünde kimse duramaz dedi.

Ulusal Birlik Partisi Güzelyurt İlçe Başkanı Ali Pilli, İlçe Yönetim Kurulu, köy ve mahalle örgüt başkanları UBP Genel Başkanı Tatar’a bir nezaket ziyaretinde bulundu.

banner41
Ziyarette, UBP Genel Başkanı Ersin Tatar’a olan destek ve güven dile getirilirken, Tatar de UBP tabanının duyarlılığına, ülkesine ve partisine sahip çıkışına teşekkür etti.

UBP Genel Başkanı Ersin Tatar, hükümetle ilgili konulara değinirken mevcut hükümetin halk tarafından istenmediğini vurguladı.Tatar, halkın mevcut hükümeti çok başarısız bulduğunu, UBP’nin iktidara gelmesini istediğini belirtti ve halkın talebinin önünde kimse duramaz.

Hiç bir projeyi başaramadılar. Halkı, pahalılıkla ezdiler. Üretici, tüccar, sanayici, müteahhit, çalışan, çiftçi, hayvancı, herkes bu hükümeti artık istemiyor dedi.

“ UBP’nin deneyimli, sorun çözme kabiliyeti yüksek kadroları ile iktidara hazır olduğuna” işaret eden UBP Genel Başkanı , “ KKTC halkı umudunu bize bağladı. İyi hazırlanıyoruz. İktidara geldiğimiz anda çok çalışacak, projeleri bitrirecek ve inşallah halkımızın özlediklerini yapacağız” dedi.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Ersin TatarHaberKKTC
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-11-28 14:33:16

Halkın UBP ile ilgili bir Talebi yok. e UBP’yi istemedi, istemiyor. Kendi kendinize gelin güvey olmayın

Misafir Avatar
Halil 2018-11-29 14:22:38 @Vatandaş

%65 in kaçta kaçını sen aldın tek partimisin yoksa ubp dışındaki partiler mi? Merak ediyorum kuzum sen ne mezunusun. Eğitimin nedir? bilgin fikrin yok cahil cahil yazıyorsun. %65 senin gibiyse ben o %65 ten değilim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-11-28 23:08:48 @Vatandaş

Çok bilen arkadaş, işte memleketi karanlığa iten zihniyet bu, % 65 de UBP’nin karşısında. Bu oranı da al olmayan beynine sok. Rantsız kalmak iyi gelmiyor tabi, Ulusal Bitiriciler Partisi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Halil 2018-11-28 15:42:54 @Vatandaş

Halkın talebi olmadığı için %35,57 oyla birinci parti seçildi. sizin gibi toplama olmadı. Buraya yorum yaparken bari vatandaş takma adını kullanma. bilgin yok fikrin yok yorum yapmışsın. Sen bu kafayla bence sus sadece nefes al ver bitki gibi.

Beğenmedim! (4)
Avatar
MEHMET KARAYAPRAK 2018-12-06 09:56:27

UBP hırsızların ve ganimetçilerin partisidir.UBP ZİHNİYETİ çok insanın hayatını karartmıştır. Cok insanın kanına girmiştir.UTANMALARI olsa insan içine dahi çıkmamaları gerekir.Ama hala daha doymadıkları ortatadır.

Avatar
Kemal 2018-11-28 14:52:16

Sayın Tatar söylemlerinize katılıyorum ancak herkes değil Sendikalar yani devletten çalmak için at koşturanlar ve patates üreticileri bu hükümeti seviyor. Çünkü bu hükümet bunarla elele vererek vatandaşı ezmek için herşeyi yaptılar. Bu hükümet bundan sonra bizden oy alamaz sadece o bir avuç hain azınlıktan oy alırsa alabilir. Ben 13 liraya patates almak istemiyorum hepsi vatan haini bunların

Misafir Avatar
Hakkı 2018-12-03 20:17:15 @Kemal

Vatanperverliği ve vatan hainliğini sen 13 tl patates fiyatıyla değerlendiriyorsan eğer bir ağzı salyalı olarak senin ciğerin kaç para acaba? De de biz de vatanperver olalım ...Emi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kemal 2018-11-29 14:25:34 @Kemal

Sen çok cahilsin seninle aynı havayı solumak bile istemiyorum sizi rehabilite etmek lazım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kemal 2018-11-29 14:25:19 @Kemal

Sen çok cahilsin seninle aynı havayı solumak bile istemiyorum sizi rehabilite etmek lazım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaş 2018-11-28 23:12:45 @Kemal

Hoşgeldin Rantçı Kemal. UBP gibi ülkeyi haksızlıklarla, hırsızlıklarla yöneten bir partiyi hala savunabildiğine göre beyinsiz menfaatçi takımından olduğun belli. Al İseyini de az ötede annesinden aldığı Dolarlarla oynayın. Oksijen israfısınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kemal 2018-11-28 15:28:42 @Kemal

Çok cahilsin. Ben patates ekecek dedim mi? ben ne yazdım sen ne cevap verdin. Aklı olmayan sazan gibisin.
Kesin memursun şu an iş yapmayıp yapman gereken işi devletten fazla mesai ücreti almak için akşama savsaklayanlardan. Zaten benim yorumuma verdiğin cevaptan kapasitesiz cahil olduğun anlaşılıyor. Kumrularda bile senden daha fazla akıl var emin ol.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-11-28 15:17:47 @Kemal

UBP, sizin için Patates ekip ucuza satacak demek, e bu da güzel... Hayaller ve gerçekler... Az yere basın

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal 2018-11-28 15:29:57

Seçimlerde 1 nci parti olan bir partidir UBP öyle ordan burdan toplama hükümet kuranlardan değil.

Misafir Avatar
Vatandaş 2018-11-28 23:16:10 @Kemal

Her türlü peşkeşle % 35 oy aldı ama hiçbir siyasi parti UBP ile koalisyon kurmadı. Mamma yemekten başka düşüncen varsa düşün bakalım NEDEN? Kimse Hırsızlarla ortak olmak istemiyor. Patlayıncaya kadar yiyebilirsin Kemalcım. Adınız Hırsız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kadir 2018-11-28 15:32:49

Patateste dönen oyunu hükümetin cevirdiği dalavereyi gördük. Patatesin kalmadığında ithal getirirsin. saygılar. Ben Türkyenin yerinde olsam KKTC ye ihracatı yasaklarım çünkü haketmiyorsunuz.

Avatar
Ömer 2018-11-28 15:45:49

Sağlıkbakanlığı internet sitesi kurmuş siteye mail attım dönüş yok cevap yok neden? Hükümet tüm organları ile sağlıklı çalışıyor sendikaların korkusundan adım atamaz. KKTC yi hükümet değil sendikalar yönetiyor. Vatandaş tan onlara ne. Ne bok yersek yiyelim ölelim çokta umrundaydık hükümetin

Avatar
Vatandas 2018-12-01 23:29:53

Su akinci da bir tutturmus federe devlet federe devlet.ya anasdasyadis istemiyor seni he adam anla.anla artik anla.sulanmiş beynin senin.kafayi yiyecen federe federe diye.kibris halki istenmediği yerde olmaz kktc ninde bi gururu bi serefi var.yettin be adam.

Misafir Avatar
ali 2018-12-03 20:30:28 @Vatandas

Ulan çoban..Akıncıyı sen öp de başına koy.Gerzek...Kimbilir hangi dağdan göçtün geldin buralara..Sen aç karnını doyurmaya bak da dilin uzamasın fazla....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2018-12-01 23:32:58

Anastasyadis abdalmi ekmegini niye bölsün sana.senin maaslarini niye ödesin.

banner5

banner31