15 Eylül 2019 Pazar 15:07
Ulaştırma Bakanı'ndan trafik cezalarıyla ilgili açıklama

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Tolga Atakan'ın paylaşımı şöyle:

"Ülkemizde uygulanan trafik cezalarını daha güncel, caydırıcı ve çağdaş hale getirecek çalışma bitirildi ve meclise sevk ediliyor. Meclisimizin açılıp yasalaşması sonrası yürürlüğe girecek. Bugün manşetlere yansıyan yeni çalışma değil, mevcutun yeni asgari ücrete oranlı halidir."

banner22
Anahtar Kelimeler:
Atakan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertaç 2019-09-15 21:26:46

Bu cezaları keşke halk için yaptığınıza inansak.Magusadan Boğaza giderken dört.beş tane çember bir lamba yok.daha evvel insanlar buralarda ölsü hala değişen birşey yok

Avatar
vatanperver 2019-09-15 15:55:14

Kusura bakmayin ama bu ulkede trafik asla duzelmez ve daha kotu olacaktir.Nedeni de yollar yeterli degil, suruculerin cogunlugu trafik kurallarini bilmedigi,asiri surat duskunlugu ve trafikte kaba ve kufurbaz olmalari. Bir de bunlara ek olarak trafik memurlarinin gorevlerini tam bilmedikleridir.

Avatar
cok komıl 2019-09-15 17:40:20

SAYIN BAKANIM NASIL OLSA YOLLARIMIZI DORT DORTLUK YAPTINIZ ALLAH RAZI OLSUN SIMDI CAYDIRICI CEZA KESECEKSINIZ NEYE DAYANARAK MEMLEKETTE YOL YOK DUZEN YOK ALLAH HAKKIMIZI HAYIRLISI DIYELIM HALKTA PARA COK ZATEN COK KOMIKSINIZ ..

Avatar
Vatandaş 2019-09-15 20:09:54

Bu cezalarla alkalı uğraşlarinizı takdir ediyoruz.Ama aynı şekilde yollarımızın delik deşik oluşu ve yol ortasında olması gereken çizgileri de bir an önce gözden geçirmenizide sabırsızlıkla bekliyoruz sayın bakanım...

Avatar
Sibel 2019-09-15 21:29:23

Yollar bozuk,yollar ışıksız,hastanelerin durumu ortada ama cezalar maaşAllah devamlı artışta.

Avatar
Şakamısınız 2019-09-15 19:49:57

Şakamısınız siz yahu? Ulan zaten cezalar caydırıcı napacaksınız canımımızı alacaksınız ? Her boka zam geldi insanlar evden dışarı çıkamaz oldu. Yazıklar olsun hepisinize yazıklar olsun

Misafir Avatar
Mücahit 2019-09-15 20:05:52 @Şakamısınız

Adam gibi kullan,trafik kurallarını ihlal etme,endişe edeceğin hiçbişey olmaz be refik..Ama arabanı dağda veya ormanda kullandığını zannediyorsan endişe etmekte haklısın...!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Nacizane 2019-09-15 16:06:57

Devlet ve Belediyeler olarak verdiğiniz hizmet dört dörtlük, hakkınız var, basın cezayı..nasıl olsa kazançlarimizla vergilerinizde öderik, cezalarınızı da öderik

Avatar