04 Ekim 2017 Çarşamba 09:10
Üniversiteli kıza villada tecavüz
banner10

Suna Erden

Çatalköy’de villasına götürdüğü çalışanı 23 yaşındaki genç kızı kafasını kapıya vurup etkisiz hale getirdikten sonra tecavüz ettiği öne sürülen zanlı tutuklandı.

Girne-Çatalköy bölgesinde 30 Eylül tarihinde 23 yaşındaki üniversite öğrencisi kızın patronunun tecavüzüne uğradığı öne sürüldü. İddialara göre, Tarık Mart, çalışanı olan B.S isimli genç kızı villasında önce darp etti, kafasını kapıya vurup etkisiz hale getirdikten sonra tecavüz etti. Olayın 2 Ekim tarihinde polis yansıdığı belirtilirken, zanlı B.S’nin kızlık zarını yırttığı için vahim zarar, kafasını kapıya vurduğu için ciddi darp ve tecavüz ettiği için cinsel saldırı suçlarından gözaltına alındı. Hakkında soruşturma başlatılan zanlı dün tutuklama talebi ile Girne’de mahkemeye çıkarıldı. 

İDDİALAR ÜRPERTİCİ 

Tecavüz olayı ile ilgili iddiaları aktaran polis,30 Eylül saat 02.30 sıralarında Çatalköy’de yaşanan olayda 37 yaşındaki zanlının villasının üst katında yatak odasında çalışanı olan 23 yaşındaki B.S’nin ellerini ve kollarını sıkıp, kafasını kapıya vurup ciddi bir şekilde darp ettikten sonra yatağına götürüp tecavüz ettiğini söyledi. Olayın polisin bilgisine 2 Ekim tarihinde geldiğini, zanlının önceki gün Girne’de tespit edilerek gözaltına alındığını kaydeden polis, zanlı hakkında ciddi darp, cinsel saldırı ve vahim zarar suçlarından soruşturma başlatıldığını ifade etti.

Polis, 5 kişiden ifade aldıklarını, alınacak başka ifadeler olduğunu belirterek zanlının 3 gün süre ile tutuklu kalmasını talep etti. Talebi değerlendiren mahkeme, soruşturma amaçlı zanlının 3 gün tutuklu kalmasına emir verdi. 

Star Kıbrıs

banner22
Son Güncelleme: 04.10.2017 09:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eser 2017-10-04 14:00:25

Ne oldu ahmet yıldırım sana kaçtane iftira attılar bunun gibide savunmaya gitdin hemen böyle bir olayın iftirasımı olur gevşek Allah etmesin kız senin akraban ve ya çok yakının olsa acaba yine bu kadar rahat konuşup savunmaya gitebilece

Avatar
erol veled 2017-10-04 10:04:15

Bu sapigi meydanda linc etmek gerek .Yoksa bu olaylar bitmez .Dikkat ederseniz ulkede .taciz ve tecavuz olaylari asiri sekilde cogalmistir .Bu yuzden bu SAPIKa en agir ceza verilmelidir.

Avatar
AHMET YILDIRIM 2017-10-04 10:57:29

HERKES ÖNCE BİLİP BİLMEDEN KONUŞMASIN NE TÜRLÜ KIZLAR VAR İFTİRA ATAN ONUNLA BİRLİKTE OLMADIGI İÇİN KOMPLO KURAN HERKES OLAYIN SONUCUNU ÖGRENSİN ÖYLE YORUM YAPSIN BIRAKIN BOŞ YORUMLARI KARDEŞ

Avatar
Hami. 2017-10-04 10:17:40

H adım etmeli bunları. Manyaklar.utanıp yüzünü de kapatır.O kız ömür boyu düzelmez. hiç hapisten çıkarmasınlar bunu da akıllansın.

Avatar
Şadi Baytar 2017-10-04 14:51:17

Ahmet Yıldırım şöyle akıllaca bir düşünsen hangi kız böyle bir haberle karşı karşıya kalmak ister böyle bir durumdan rant çıkartmak ister ??? Kendi adını böyle rezil bir olayda hangi kız ister ne demeye getiriyorsun lafı anlayamadım ne tür kız olursa olsun nasıl olursa olsun kimsenin kimseye dayatma ve zorbalıkla bişeyler yapmaya hakkı yok bulunamazda !

Avatar
Gardiyan 2017-10-04 23:01:04

Öncelikle her görüşe saygım olduğunu bildirir başımızdan binlerce bunun gibi olay geçtiğini bildirmek isterim. Eğer haber doğru ise hiç tanımadığım bu adamı asmaları gerek. Lakin eğer bu bir iftiraysa kızı ne yapmaları gerek???? Adamında kızında elbetteki bir ailesi vardır. Doğru isede yalan isede her iki tarafında bir durumlarını düşünmenizi rica ederim. Yargı tarafından suçlu bulunmadıktan sonra herkes suçsuzdur. Saygılar....

Avatar
hakan ceyda 2017-10-05 08:24:50

bilip bilmeden konusmayın,bu kız mudurunun yanında calısıyordu hergece onla bunla ıcıp ıse gec gelıyor dıye muduru ıstden cıkardı,ardından kız 4 gün sonra bunu hazmedemi ve mudurun evıne gıttı büyük bir tuzak kurdu,ayıp sıze ayıp bılmeden konusmayın ıftıraya bır gun sızde muzadrıp olsanız ne yaparsınız acaba ögrencı kız gece 2 de mudurunun evıne neden konusmaya gıder acaba????

Avatar
hakan ceyda 2017-10-05 08:28:33

kızın adınız vermeyen gazete sızden de bu ıs aydınlansın buse kızın adını b ıle verıp t ıle devam edemeyen sızlere tazmınat davası acılcaktır emın olun acılacaktır,böyle gazatecılık mı olur,mahkeme sonuclacak elbetee bu ıftıralarınız hepsi tek tek sorulacak mahkemede ,buse gırne unıversıtesı ızmırlı ögrencı tüm aılesıne mahllesıne afıs olacak o hale

banner5

banner31