10 Aralık 2019 Salı 15:49
Üstel: "Kuzey Kıbrıs üzerindeki haksız ulaşım ambargosunu kaldırın"

Turizm ve Çevre Bakanı Ünal Üstel, seyahatin en önemli insan haklarından biri olduğuna dikkat çekerek, dünyaya, “Kuzey Kıbrıs üzerindeki haksız ulaşım ambargosunun kaldırılması, seyahat özgürlüğünün verilmesi ve direkt seferlerin başlatılması” için çağrıda bulundu.

Ünal Üstel, Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi’nin kabulünün 71. yıldönümü çerçevesinde açıklama yaptı.

Üstel, haksız ulaşım ambargosunun kaldırılması konusunda hükümetin mücadelesini her platformda artırarak sürdüreceğini de bildirdi.

(BRT/MAIL)

Son Güncelleme: 10.12.2019 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gibri 2019-12-10 20:26:23

Hangi uçak şirketiyle dirwk uçuş yapacan , garasakal Airlines !

Misafir Avatar
Alper 2019-12-11 00:14:43 @Gibri

Çakmak hasan kibrit hüseyin..Bundan turizm bakanı olsa neee olmasa ne..Oynanan bir komedi işte..Bu ganayaklı da bu komedide rolünü oynuyor..Hem kendi kendimize güleriz,hem de dünya alem bize güler....Diş doktorundan turizm bakanı!!!Hade re ordan...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vreççalı 2019-12-11 00:05:42 @Gibri

Ma bilmezsiniz be amma..MANDİRGA HAVAYOLLARI guruyor bu mandirgalı turizm bakanı..Onuuynan uççacayık artık..Be gardaş ama bu adamaı gögde aradılar da yerde buldular vAllahi..On numero turist bakanı..Tatarın en eyi bakmayanıdır bu mandirgalı bilesiniz..Memleketi turist dolduracakmış:)))))))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arodezli. 2019-12-10 21:35:52

Gubarolar müjde ben formülü buldum benim velesbide iki ganatcık dakdımık bu iş tamamdır

Avatar