18 Kasım 2019 Pazartesi 15:57
Uyuşturucu zanlısı mahkemede

(Kamalı Haber)

Hamitköy'de ikametgâhında yapılan aramada uyuşturucu madde bulunan zanlı Anıl Berk Şahin dün teminat amaçlı mahkeme huzuruna çıkarıldı.

Mahkemede yeminli şahadet veren polis memuru Halil Dümenci, olguları aktardı. Polis, 13.11.2019 tarihinde Hamitköy’de ikamet eden zanlı Anıl Berk Şahin’in 11.40 - 12.00 saatleri arasında evinde yapılan aramada yaklaşık bir gram ağırlığında hintkeneviri türü uyuşturucu madde bulunduğunu mahkemeye aktardı. Polis, tahkikatın devam ettiğini ancak zanlının etki edemeyeceğini söyleyerek, mahkemenin uygun göreceği teminata bağlanmasını talep etti.

Huzurunda verilen şahadeti değerlendiren Yargıç Temay Sağer, zanlının ileride görüşülecek davasında hazır olmasını sağlamak maksadı ile yurtdışına çıkışının yasaklanması, haftada 1 gün en yakın polis karakoluna ispatı vücutta bulunması, 3 bin TL nakit teminat yatırması koşulu ile tutuksuz yargılanmasına emir verdi.

Son Güncelleme: 18.11.2019 16:01
Anahtar Kelimeler:
KıbrısHaberUyuşturucu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gündem Kıbrıs 2019-11-18 18:21:00

1gr hintkeneviri yüzünden insan tutuklanır, Sizda bunu haber diye değerlendirip, yayınlar ve insanları ifşa edersiniz, gımıldanın be da çıkın sokağa, köylere göresiniz ne haberler bulacaksınız vazgeçin bu saçma sapan düzenin yalakalağını yapıp topluma yaranma çabası içeren haberlerden doğru düzgün haber yapın herkesin özeline karışmayın, satıcı olsa anlaylım,kg olsa anlaylım,içdi sağı solu dağıttı anlaylım,Bu haber değildir. gidin meyhaneleri gezin alkol alıp içip sarkıntılık edenleri yazın,kavga edenlari yazın,sayıp sövenleri yazın yetişdirmezsiniz haber yapmaya hiç boş galmazsınız

Misafir Avatar
Ali 2019-11-19 09:58:31 @Gündem Kıbrıs

Kıbrıs Postası'nın yanından bile geçemez,basit bir haber kanalı gerçekten...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaş 2019-11-19 08:42:58 @Gündem Kıbrıs

Bravo be gardaş,gerçekten çok doğru bir yorum yaptın..Doğruları vurguladın..Hergün böyle basit haberlerle avutuluyoruz..Mahkemelerin önündeki muhabirlerinin verdiği haberlerden başka bişey yok..Bir de "yarın meclis toplanıyor" yada "elektrik kesintisi" yada "kktc gazete manşetleri" yada "türkiye azeteleri gazete manşetleri" başka da birşry yok..Ve bunlar gazetecilik yaıyorum diye seviniyorlar..Aslında bu haber kanalını hiç okumamak lazım çünkü çok zayıf ve basit..Kıbrıs Postası gerçekten verdiği haberlerde çok iyi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
KELEPİR 2019-11-18 19:56:55

Polis daha çok uyuşturucu bagımlısına benziyor

Avatar
VİERA 2019-11-18 19:57:55

ORUSPU COCUGU KIBRISLILAR .. RUMLAR SİZDEN DAHA DELİKANLI rumlar zamanında kanını emmediki kurtulak sizde bacısını sıktıklerım

Misafir Avatar
Zehir 2019-11-19 10:01:22 @VİERA

Senin belli ki sikin çok büyük..Döndür de ananın da bacının da amına sok pis çarıklı..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vurucu 2019-11-19 08:47:07 @VİERA

Senin annen belki belli ama senin kesinlikle baban belli değil..Nedenmi çünkü sen bir veledi zinasın ve kanın da ya yunan ya macar ya romen ya arap ya gürcü ya fransız yada ingilizdir..Bacıların da ayni ! Çuvaldızı öncew kendine sonra başkasına Allahın çarıklsı...

Beğenmedim! (0)

banner5

banner31