banner40
25 Mayıs 2018 Cuma 11:17
Vergi-Sen, Müdür Kalkanlı'ya yapılan saldırı nedeniyle grev yaptı

İbrahim Diran

Gelir ve Vergi Dairesi Çalışanları Sendikası(Vergi-Sen), Gelir ve Vergi Dairesi Müdürünün aracının “karanlık odaklar tarafından kundaklandığını” iddia etti ve olayın bir an önce aydınlatılması çağrısında bulundu.

Sendika ayrıca, Daire çalışanlarının denetimlerde saldırılara uğradığını ancak polis ve savcılığın bu olayların üzerine gerektiği gibi gitmediğini savundu.

Vergi-Sen, bu sabah Gelir ve Vergi Dairesi’nin Lefkoşa’daki binasında beş saatlik grev ve daire önünde basın açıklaması yaptı.

banner41

POLİS VE SAVCILIĞA ÇAĞRI 

Sendika Genel Sekreteri Ediz Uzun tarafından okunan açıklamada, Vergi Dairesi çalışanlarının, gerek sokak denetimlerinde gerekse daire içinde saldırılara maruz kaldığı belirtildi ve “Son dönemde bu sözlü saldırılar tamamen çığırından çıkmış, onuru aşağılayıcı, küçük düşürücü, hedef gösterici, itibarsızlaştırıcı ve hatta çamur atar bir hal almıştır. Bu şikayetlerin önemsizleştirilmesi ve gereken duyarlılığın zamanında gösterilmemesi neticesinde karanlık odaklar cesaretlenmiş ve en son Daire müdürümüzün aracının kundaklanmasına kadar vahim bir sonuç doğurmuştur ” ifadelerine yer verildi.

Açıklamada şöyle denildi:

“Bu olay KKTC tarihinde bir ilktir ve yine bu olay KKTC Güvenlik makamları için ciddi bir sınavdır. Ya bu ülkenin hukuk devleti olduğu ispatlanacak yada mafyanın egemenliğinde bir toprak parçası olma konumuna doğru sürüklenecektir. Tüm polis teşkilatı elindeki imkanlarla bu olayın sadece maşalarını değil, perde arkasındaki bulup adalete teslim etmelidir…Yapılan bu saldırı devlete yapılmış bir saldırıdır, gerçek sorumlular bulunup yargıya teslim edilmedikçe bir sonraki saldırının mağdurlarının bürokratlar hatta bakanlar olması kaçınılmazdır. Hiçbir baskı ve tehdit bizlere yasaların dışında iş yaptıramayacağı gibi yasların verdiği yetkiyi de sonuna kadar kullanmaktan alıkoyamayacaktır.” 

banner22
Son Güncelleme: 25.05.2018 11:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2018-05-25 12:39:59

KKTC de yaşanmamış çok da birşey kalmadı. Hepisiciğini normalleştirdik! Bugüne kadar yaşananlar o makamlar, iktidar olanlar ve Devlet için sınav değilmizdi? O siyasileri yine yeni yeniden seçmeyi mi bu toplum?
Bu toplumdan bir bok olmaz.
Bu toplumun her pisliği kabullenen ve kendi de ben acaba nasıl faydalanabilirim diyen insanlarından kaçan kurtulacak. Sn. Tezcan gibi. Sn. Tezcalar da çok kalmadı ya!
Sona geliyoruz.
Filmin sonu netleşti.
Gerisini görmedek de final belli.
El fatiha!

Avatar
Magusalı 2018-05-25 14:58:03

Sendika acele etti.polisin elinde sihirli değnek yoktur. Zanlı mı var da tutuklanmadı. Önce netice beklenmeli. Tepki verilmeli ancak grev onayına sıcak bakmıyorum. Netice biraz beklenmeli. Sebebi nedir?

Avatar
Magusalı 2018-05-25 15:05:31

Ben vergini kuruşuna kadar ödüyorum. Dairede denetim de olur sokakta da. İlk dediniz. Çünkü şimdiye kadar vergiler siyasi görüşe göre belirleniyordu. İlk defa memur sokağa çıkmaya başladı. Herhalde bu görevi yapmak istemiyorlar. Yolda yürüyen 70 bin sterlinlik arabanın geliri nereden geldi. Sorulması gerekmez mi. Bu olayda da sebep ve şüpheli varsa polise söylensin. Karanlık mihrap dediğiniz zaman KKTC bin üçte birini kapsıyor.

Avatar
Magusalı 2018-05-25 15:49:12

Polisin mahkeme kapısına görevlendireceği adam bile Yok Polisin görevi olmayan yerde görevli polis çok. Sokaklarda 100 liraiçin suç işleyecek adam dolu. İspatı işte. Müdürün arabasını yakmışlar. Yine de polis bulacak kapasitede. Karanlık odak çok. Hepsi yasa ile kurulmuş.

Avatar
Kemal 2018-05-25 16:47:12

Sen kimsin be nasıl bir zihniyet. senin sorunun araban yanmış yada yakılmış. gidersin şikayetçi olursun. Beni yani vatandaşı cezalandıramazsın. böyle bir hak yok. ben vergimi ödemez isem nolur ceza alırım. sen özel hayatındaki sorunun yüzünden işini yapmazsan ki yapmadı nolacak açıklayın lütfen

Avatar
Kemal 2018-05-25 16:49:39

Birgün polisin evine hırsız girerse polis te greve gitsin. itfaiyecinin evi yanarsa greve gitsin. doktor hasta olursa greve gitsin ne güzel bir ülke burası. mantıksız bir davranış vergi sen den. bahane olsun torbada olsun. bu insanlar sabah kalkıyor bugün ne yapsam da çalışmasam grev yapsam diyorlar

Avatar
Kemal 2018-05-25 16:51:41

Beynini ülkeye zarar vermeye çalıştıran memurun ülkesi KKTC. Sözüm işini yapanlara değil.

Avatar
Kemal 2018-05-25 16:57:38

Vergisen kendini ne zannediyor faturayı vatandaşa çıkarıyor. sen kimseye ceza kesemezsin. benim suçum ne işlem yapamıyorum. iyi valla benim arabam da yanasa geleyim sizi döveyim ceza keseyim olurmu. bu nasıl bir hak hukuk kimsin sen ?

banner5

banner31