17 Ocak 2019 Perşembe 16:56
Vicdani Retçilere Karşı Eylem..

Bir grup kadın, vicdani ret kararı alanlara karşı eylem yaptı ve Asal Şube’ye askerlik başvurusunda bulundu.

“Her Şey Vatan İçin”, “Vatan Sana Canım Feda”, “Esas Olan Vatansa, Gerisi Teferruattır” ve “Bizim Vicdanımız Reddetmiyor” dövizleri taşıyan kadınlar başvuru öncesinde basına açıklama yaptı.

banner41
Şeniz Arıkan Mumcu, grup adına yaptığı açıklamada, vatanı böldürmemek ve devleti yaşatmak adına askerliği yapmaya hazır olduklarını belirtti.

Yıllar önce ortaokul ve liseye giden gençlerin TMT’yi kurarak, kurtuluş mücadelesi verdiklerine işaret eden Mumcu, devletin çocuklara bırakılacak yegâne miras olduğunu söyledi. Mumcu, “Askerliği reddeden arkadaşları bizler de reddediyoruz” ifadesini kullandı.

Kadınlar daha sonra Asal Şube’ye girerek, başvuru işlemlerini tamamladı.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Vicdani Retçi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hilmi 2019-01-17 17:39:14

Helal Olsun!!

Avatar
Vatandaş20 2019-01-17 19:15:14

Vicdani retçiler kadınların bu davranışından utanmalıdır.

Avatar
Ertaç Eser 2019-01-17 21:40:36

Dünya kadar askerimizin şehit olduğu bu memlekette vicdani red de nedir ? Alemin açıkgözü bunlarmı bu kadar zaman çok zor şartlarda yapan çoluk çocuğun hakkı ne olacak ?

Avatar
:) 2019-01-17 17:11:43

15 ay yapsinlar sonra gonusuruk.

Avatar
Dik duran 2019-01-17 20:45:05

Helal olsun kadınlara !! Bazı soysuzlardan daha yürekli çıktılar. Herkes anlasın artık BU ADADA BARIŞ YOK !! ATEŞKES VAR VE Askerlik mecburi bir VATAN BORCUDUR.. Ateşkes olan her yerde askere ihtiyaç vardır. Çünkü kendimizi ailemizi ve vatanımızı koruyabilmek için.. aynı 74 öncesi mücahitlerimizin yaptığı gibi !! O yüzden bu vicdani ret saçmalığı bitsin artık fazlasıyla gündemi meşgul etti Amk !!! Okadar çok sorun varken gonuşulan konuya bakın.. bugün Rumlar fırsat bulsa bizi yok edecekler.. o yüzden KKTC de ret met olmaz be gardaş yemem yok yeycen be yeğen..

Avatar
Doğru Söz 2019-01-17 18:02:03

İstatistik: Türkiye'de bedelli askerliğe yarım milyon insan başvurdu. Ama vatan millet sakaryaya gelince mangalda kül bırakılmıyor. Anlamını anlayanlara atfen söylüyorum. Burdaki ve yurt dışındaki öğrencilerin çoğu da askerlikten kaçmak için yurtdışında...
Türkiye milli takımlar bazında sadece sakatlar milli takımında Dünya şampiyonu.
Dünyada en komik şey bilmeyenin konuşması. Ben kadınlara doğum sancısını tarif edersem saçmalamış olurum. Bu kullanılmış hanımefendiler de askerlikten bahsederek saçmalamış oldular.

Misafir Avatar
Parmak vermişler saçmalamak için 2019-01-18 09:48:54 @Doğru Söz

Madem istatislikten açıldı Konu al sana istatislik.
Türkiyede Nüfusun kaç oldugundan Haberin varmı ?
Türkiyede etnik Kaç çeşit ırk ve Din oldugunu Biliyormusun ?
Türkiyedeki Askerlik ile Kıbrıstaki askerligi Birmi Tutuyorsun ?
Tek anladığım Boş Konuşuyorsun Hemde Bom Boş..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Au 2019-01-17 22:09:26 @Doğru Söz

Yazdiklarinla dogru orantili olarak bilmeyenin yorum yapmasi ne kadar aci degil mi? Seninde soyledigin gibi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2019-01-17 22:08:57 @Doğru Söz

Kus beynini konusmak icin zorlama, dogal olan kapasite sinirinda ötmeye devam et. Burdaki ogrencinin askerlk kacma gibi bir niyeti yok, burda veya orda okumaninda farki yok her halukarda tecillisindir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğru Söz 2019-01-17 18:16:08

Son cümlemi düzeltiyorum. Savaş yok etmektir, barış ise yaşatmak. Örnek 1. ve 2. Dünya savaşları ve Avrupa Birliği. Hangisi güzel? Savaşan Almanya İtalya Fransa İngiltere vs. mi, yoksa birleşen Avrupa Birliği mi? Hangisinden fayda hangisinden felaket geldi?

Misafir Avatar
seda 2019-02-11 21:03:22 @Doğru Söz

Sen ülken için savaşmazsan yunanlı gelip senin ülkeni işgal etse seyredecek misin? Savaş demek sadece hücum demek değildir, vatanını müdafaa etmek için de savaşmak durumunda kalabilirsin. Yunanlı evine girse ananı bacını bırakıp kaçacak mısın?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakikatçi 2019-01-17 21:55:16

Sizin gibi orosbular askerlik yapacak da kimse görmeyecek siz anca böyle her olayda bir pankartçık tutup şov yaparsınız başka da bir boka yaramazsınız

Misafir Avatar
İbrahim 2019-01-18 12:53:23 @Hakikatçi

onlara orospu derken düşündünmü anan karın senin için ne kadar değerli? Sen onlarla aileni karıştırmış olmayasın orospunun evladı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AU 2019-01-17 22:15:36 @Hakikatçi

Neden bu kadar sinirlendin askerlik olayina? Gecmisinde unutamadigin birsey mi var? Muayenede ibne oldugun cikar diye mi kadar endisen??

Beğenmedim! (1)

banner5

banner31