17 Ocak 2019 Perşembe 10:26
Vicdani retçileri protesto etmek isteyen kadınlar askerliğe başvuracak

Vicdani retçilerle hemfikir olmayan bir grup kadın, askerliğe başvurmak için Asal Şube’ye gidecek.

Bir grup kadın, vicdani retçileri protesto etmek amacıyla saat 14.00’da Asal Şube’ye gidip askerlik başvurusu yapacak.

banner22
Anahtar Kelimeler:
Vicdani Retçi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-01-17 11:09:59

Haydi hükümet, bir ivedi yasa ile istekli kadınları da askere alın! Bu gönüllüler(!)le başlayın! Hani derler ya karı olan samimi olan buyursun yapsın!
Hiç bir kadın, çocuk doğuran(ana), cocuğunun öldürmesini veya öldürülmesini ister mi?
Siyasi çıkarlar için maşa olmayın! Önce Allah'ın verdiği analık hislerinin gereklerini savunun. Siyasi çıkar uğruna alçalmayın!
Siyasi çıkar uğruna insanı değerleri reddeden hiçe sayan şerefsiz ve alçaktır. Hangi partizan guruptan yana olursa olsun...

Misafir Avatar
dervis 2019-01-18 05:28:40 @Doğru Söz

yapsinlar tabii..hani erkek ve kadin esitti..

Beğenmedim! (0)
Avatar
:) 2019-01-17 10:46:44

basvurmaynan olmuyor bu isler , bir kac tanesi yapsin bir 15 ay bakayim :)

Avatar
İbrahim 2019-01-17 12:38:03

Ben 15 ay yaptım çağırsalar 15 ay daha yaparım. Vatan borcu namus borcudur. Ha ben namussuzum diyorsanız bilemem. Asker sayasinde hayattasınız bu topraklarda yaşıyorsunuz. Asker olmasa görün bakalım neler olur . erkekler öldürülür kadınlar ve çocuklar tecavüz kölesi olur. erkek gibi yapacaksınız. Askerlik yapmayanın kanında Türk kanı olduğundan şüphem olur.

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-01-17 13:21:12 @İbrahim

Berten Zarrovlu da ..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firkret 2019-01-17 11:24:08

Sizin Elinize G3 Yerine Başka Bir Şey Vermek Lazım! Nedir şimdi bu ? Sosyal duyarlılık yaptınız ?

Misafir Avatar
ayıp 2019-01-17 18:25:51 @Firkret

Fikret terbiyeni takın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Essek 2019-01-17 16:49:21

Askere gitmek isteyen gitsin istemeyen gitmesin.. cok erkek var piyasada mdem isteyen gider yapar. Yarın yasa cıktıgında bu ibne ubpliler enbastan gidecekler basvuruya bakın görün

Avatar