18 Nisan 2019 Perşembe 15:42
Zaroğlu'ndan Gülşah Manavoğlu'na yanıt!
banner44

banner41
İşte Zaroğlu'nun paylaşımı;

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dervis 2019-04-18 15:53:59

utanmadan daha konusur..

Avatar
Huseyin 2019-04-18 16:51:52

Bertan ya adam olacan ya adam olacan.

Avatar
Salim 2019-04-18 16:24:10

Yau senin gibi garasakalı Meclis’e goyan zihniyeti sikeyim!!! Sen gendini yönetemen daha da milletin vekili olacan ? Pis garasakal

Misafir Avatar
EmekliYORUM 2019-04-18 18:47:33 @Salim

Salim; bu şekilde ifadeler kullanarak senin da ondan bir farkın olmadığını görüyoruz. Önemli olan insan olmaktır, kimin nereden geldiği hiç önemli değildir. Farklı yerlerden gelip çoğumuzdan daha efendi yüzlerce insan sayabilirim.

Beğenmedim! (1)
Avatar
EmekliYORUM 2019-04-18 18:51:31

Salime cevabıma devam ediyorum; sen ve diğeri gibiler ve sizlerin destekçileri bu ülkede huzur bozuyor ve birilerine ülkeyi bölünmüş insanların yaşadığı bir Kuzey Kıbrıs oluşmasına katkı veriyorsunuz. Bunu 50 küsur yıl önce da yaşadık bilesin.

Avatar
Doğru Söz 2019-04-18 20:11:26

Vekil olabilme koşulları arasında en az 15 yıl vatandaş olma, belli bir eğitim ve IQ seviyesi ve pisikiyatrisden çok iyi derecede sayılan ruh sağlığı raporu koşullar arasında olmalı.

Avatar
Kemal 2019-04-18 17:54:14

Ha herkes dikkat edsin kimi bakanı oğlu kimi bakanın kayını polise posta koyduğu zaman nerdeydiniz be gavrolar adam olun ctp her başa gelince biz garasakal ları çok üzerine yürüyorsunuz herkes dikkatli olsun TC. KKTC KAVGASI YAPMAYIN KKTC Yİ DE BİZ KURDUK . Bertan da daha 3 seçim önceye kadar ctp ye oy veriyordu unutmadık korkutelinde ve Dörtyol’da çok koşdu

Avatar
Metin. 2019-04-18 20:23:39

Şaka maka gundemi değiştirdin ha kimsenin zamlardan diğer sorunlardan bahsettiği yok hükümete yaradı bu iş

Avatar
Ali 2019-04-18 19:35:40

Recep gibi soysuz bölücü köpekler yüzünden insanlar hep böyle ikiye bölünüyor.

banner5

banner31