08 Mart 2020 Pazar 20:12
2015 Okunma
21 asker, Yunanistan’dan gelen uçakla sınıra sevk ediliyor

Rum Milli Muhafız Ordusu’ndan 21 asker, şu sıralar YunanistanTürkiye sınırına sevk ediliyor.

Yunanistan’dan gönderilen özel uçakla, “Evro” isimli sınır noktasına sevk edileceği öğrenilen 21 askerin, “Avrupa’nın sınırı; Yunanistan’ı, mülteci akınından korumak amacıyla” gönderildiği ifade ediliyor.

Bilindiği üzere Kıbrıslı Rum lider Nikos Anastasiadis, bugün ‘sosyal medyadan’ yaptığı açıklamasında, “Yunanistan başbakanı ile yaptığım telefon görüşmesinde, Kıbrıs’ın aynı zamanda Avrupa’nın da sınırı olan Yunanistan sınırlarının korunması için Güvenlik Birimlerine kuvvet göndermeye hazır olduğu bilgisi verdim. Önerim kabul edildi” demişti.

Kaynak : Kıbrıs Postası

Son Güncelleme: 08.03.2020 21:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YORUM 2020-03-08 21:41:31

Onları Kıbrıslı-Yunanistanlı diye bölmeye çalışanlar yok. Bu nedenle iyi ilişkiler göstermek için Kıbrıs Yunanistana destek veriyor görüntüsü için 21 asker gönderiyorlar. AFERİN diyor ve kıskanıyorum. İnşAllah biz de ayni duruma geliriz. Bu duruma gelmek için LİDERLER lazım. Hem Kıbrısta hem de Türkiyede. İNŞALLAH BİR GÜN OLUR.

Avatar
bravo 2020-03-09 08:15:34

İşde gerçek. siz da barış şimdi. kınrısta barış engellenemez mişş. h....tirr... Uyanın beeee . cop yersiniz, gaz yutrsınız, kapıları kapatıyorlar ekonmomi için, bizim bakan geliyor onu yuhalıyorsunuz. işbirlikçi satılmışlar. açın be gözünüzü. annan planına da AKEL da Hayır demişti.

Avatar
mülteci 2020-03-09 08:22:12

Dolduracan gemileri bir gecede 100- 200 bin Suriyeli getirip salacan rumun sınırına bakalım ne b.. yiyecekler burda

Avatar
dervis 2020-03-09 08:32:21

tatar da 50 mucahit yollayacakmis edirne sinirina..

Avatar
Hadi be 2020-03-08 22:18:29

21 asker mi süper güç

Misafir Avatar
Destek 2020-03-09 08:16:55 @Hadi be

Yani ama kıskandım bu dayanışmayı. Bizim mustafa da gönderseydi depremde sivi l savunmayı

Beğenmedim! (0)
Avatar
kedi 2020-03-09 09:05:02

Aptal kurtlara kemik düştü gökten :))

Misafir Avatar
erkek kedi 2020-03-09 09:33:52 @kedi

Mart geldi dişi kedi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sinan 2020-03-10 23:37:03

Dostlar yunanistan nüfusu bir olsa üstüne rumların 21 askerini ekle bunları 5 le çarp bizim istanbul bağcılardan bir tabur apaçi gönderelim darmadağın ederler 2 aya kalmaz yunanistan komple türk, kıbrısın kalanını da alırlar, ortada sorun sıkıntı kalmaz. Deneyelim bi bence.