20 Şubat 2019 Çarşamba 17:53
Güney'de 5 aylık bebeğine tecavüz eden baba tutuklandı

Güney Kıbrıs’ta 5 aylık öz kızına tecavüz ettiği tespit edilen baba tutuklandı.

banner41
Yapılan testler doğrultusunda 5 aylık bebeğine cinsel istismarda bulunduğu tespit edilen adam Rum polisi tarafından tutuklandı.

Makarios Hastanesi’ndeki doktorların “Salı günü gerçekleşen olayın ardından yapılan testler doğrultusunda, 5 aylık bebeğin, babası tarafından tecavüze uğradığını” doğrulamasıyla birlikte, Rum polisi tecavüzcü babayı tutukladı. Mahkeme, tecavüzcü babaya 5 gün tutukluluk kararı aldı.

Cinsel istismara maruz kalan bebeğin Makarios Hastanesi’nde tedavi altında olduğu ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

banner22
Son Güncelleme: 21.02.2019 09:28
Anahtar Kelimeler:
Güney
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2019-02-20 20:42:09

Allah bin belasını versin! Allah bin bin bin belasını versin. Sinek karınca ve hamamböcüsü dışında hiçbir hayvanı öldü demek ama bunun cellatlığını yapabilirim galiba.

Avatar
Deli Dumrul 2019-02-20 21:56:15

Bayılırsınız böyle haberleri yayınlamaya.

Avatar
AMG COCUU 2019-02-20 23:17:21

WAY OROSBEVLADI VAYYY

Avatar
Isimsiz 2019-02-21 11:48:31

Birde ayrım yaparlar garasakallar diye kuzey kıbrıs ta yaşayanlar çok merak ediyorum esas kökenleri nereden gelmedir

Misafir Avatar
tarihçi 2019-02-21 15:21:49 @Isimsiz

Sen kendini biliyor musun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Salim 2019-02-20 22:27:17

Garasakallara gülerken biz bunlar garasakallarıda geçiyor

Misafir Avatar
salimi 2019-02-21 13:43:43 @Salim

alayköydeki laptadaki de mi garasakaldı bre şerefsiz ahlaksız ibne... ayrımcılık yapma arkadaşın dediği gibi... sen insan ol dicem ama çok zor köpek herif

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
nnn 2019-02-21 13:41:28 @Salim

unuttun laptayı gerizekalı köpek... bu pisliği yapanı kınayacağına sen ayrımcılık peşindesin şerefsiz köpek

Beğenmedim! (1)
Avatar
cehennem 2019-02-20 21:22:17

Dünya cehennem gibi bir yer oluyor galiba. Bu adamı da hapise atsınlar ..hiç çıkmasın ve her gün işkence yapsınlar. Sözün bittiği yer. Rumlar da sapıttı artık. Ha...lıları geçiyorlar.

Avatar
Gibrisli 2019-02-20 21:26:49

Pis rum

Avatar
Ertaç Eser 2019-02-20 22:36:33

Çaresiz bir vaka hasta olmalı.

banner5

banner31