06 Mayıs 2020 Çarşamba 10:22
2877 Okunma
"Güney Kıbrıs'ta okuyan Kıbrıslı Türk öğrenciler için bir şey yapamam!”

Şu anda geçiş kapılarının açılmasının söz konusu olmadığını ifade eden GKRY Eğitim Bakanı, güneyde eğitim gören Kıbrıslı Türkler için yapacak bir şeyi olmadığını söyledi.

GKRY Eğitim Bakanı Prodromos Prodromou, GKRY ile kuzey Kıbrıs arasındaki geçiş kapılarının havalimanları ile eş zamanlı olarak açılacağını duyurdu.

Şu anda geçiş kapılarının açılmasının söz konusu olmadığını ifade eden Prodromou, GKRY'de eğitim gören Kıbrıslı Türkler için yapacak bir şeyi olmadığını söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gezgin 2020-05-06 16:52:12

VAllahi kardeşim ben Anavatanın 63 Aralığından beri tüm devlet memurlarının ve öğretmenlerin maaşını yolladıını bilirim Türkiye için aksini düşünmeniz nankörlüktür

Avatar
Daş 2020-05-06 17:59:23

Kıbrısta barış engellemez , arabcasını bilmem siz kendi aranızda anlaşın.

Avatar
Gibri 2020-05-06 10:58:45

Böyle devam edin cok teşekkürler. Bakalim simdi nasil sivayacak bu yanlisi nasil savunacaklar icimizdeki rumcuklar

Misafir Avatar
Daş 2020-05-06 15:30:34 @Gibri

İçimizdeki rumcuklar dediğide kendisi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
CypTr 2020-05-06 13:07:38 @Gibri

Sayın Gibri, belli ki konuya adanın başını hala kurtaramadığı şu “kör miiliyetçilik” aynasından bakıyorsunuz. Rum bakan doğru demiş, kapılar kapalı iken 1 insan bile geçemez, geçmemelidir de. İşin mantığını yoklasaydınız zaten bu yorumu yazmazdınız. Rum tarafında nüfus dolayısı ile hastalık daha fazla. Kapılar açılsın hastalık buraya da yayılsın mı diyorsunuz. Zaten eğitim bu yıl bitmiştir. Ne havaalanı ne de kapılar erken açılmamalıdır. Rum’un yanında hiç olmazsa AB’si var. Bizim kimimiz var da felakete dayanalım!.. (TR var demeyin, şu an kendisine yetemiyor, bizi mi düşünecek)

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mücahit 2020-05-06 16:49:15

Anavatan kendisine yeter AB dahil 60 ülkeyede yardım ettiini unutmayalım Bizi de hiç bir zaman yalınız bırakmaz

Avatar
Alico 2020-05-06 18:31:18

Merek ettiniz o tarafı , şengen vizesi olsa bile gidemessiniz , onun icin bizim icin guzeldir.

Misafir Avatar
Daş 2020-05-06 18:40:27 @Alico

Paran varsa her yere sokarlar adamı pasapor falan hikaye onlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gibri 2020-05-06 17:49:22

Ey t.c vatandaşı arab kökenliler dolar 7 , euro 7.7 , dömelin da kur farkını kapatalım , bütçe denkleşir , arabi Suriye.

Avatar
Gibri 2020-05-06 17:51:50

Mucahit 60 ulkeye kelle paça yolladı , sana gelmedi sms yoluyla ., maske dağıtımını becerdiler kendi ülkelerinde. !!!!!!!!!