Divan Toplantısı'na katılan üyeler kendilerine ayrılan bölümden stadı inceleme fırsatı buldular ve bol bol fotoğraf çektirdiler.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan toplantıda ilk sözü Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz aldı.
Karadeniz "Türkiye'nin, hatta dünyanın en müstesna semtinde, boğazımızın altın gerdanına inci takarcasına yaptırılan bu eserin heyecanını yaşamak doğaldır. Birtakım kimselerin tarihi dokuyu bozar düşüncesindeki hasetlikleri ve Beşiktaş'a çok gördükleri bu olay karşısında dahi bu eserin ortaya çıkması önemlidir, hepimiz için tarihi bir değer arz etmektedir" diye konuştu.

Yalçın Karadeniz'in sözlerinin ardından Denetleme Kurulu raporları okundu. Siyah-beyazlıların toplam borcu 1 milyar 214 milyon 149 bin 589 Lira olarak açıklandı.

ORMAN: MAYIS AYINDA ADAY OLACAĞIM

Kulüp Başkanı Fikret Orman'ın, Divan Toplantısı'nda yaptığı açıklamalar şöyle:
"Stadımızın açılış tarihini önümüzdeki hafta açıklayacağız. Stadımıza hemen gelmek istiyoruz çünkü şampiyonluğu burada yaşamak istiyoruz. Açılsın ki, yatırımların geri dönüşü başlasın, sponsorlarımız artsın, kasamıza para girsin. 15 Mart'a kadar çatı tamamen kapanmış olacak, lambaları takıyoruz, drenaj sistemi yapılıyor, çimi bir kere yapacağız ve en kalitesini yapacağız, restorantlar var, nikah salonu olacak, stadımız Türkiye'nin en modern stadı olacak. Tüm kurullar, Yönetim, Beşiktaş Televizyonu, iletişim departmanımız, bütün birimlerle stadımıza geleceğiz, personel yatırımı da yapacağız. Bütünleşeceğiz.

Beşiktaş'ın 113 yıllık tarihinde en fazla yatırımı biz yaptık. Göreve geldiğimizde 328 milyon Dolar borç vardı, şu anki borç 355 milyon Dolar.

Mayıs ayında yapılacak kongrede başkan adayı olacağım. Yürekli arkadaşlarımı alkışlayın. Hepsinden Allah razı olsun. Bir gün beni satmadılar. Hep yanımda oldular. Bazı zaman kızdırdıklarımız oldu ama hep beraber cami için mücadele ettik.

237 milyon Dolar'ın üzerinde sponsorluk anlaşması yaptık. Rakiplerimizin toplamından daha fazla sponsorluk gelirimiz var. BJK Nevzat Demir Tesisleri'ni modernize ettik. BJK Fulya Hakkı Yeten Tesisleri'ni yeniledik. Şan Ökten Tesisleri'ni yıktık, inşaata yakında başlayacağız. Akatlar'da sosyal tesis yapıyoruz. Adı Akatlar Mehmet Üstünkaya Tesisi olacak. Pendik Tesiskleri'ne Gazi Akınal'ın adını vereceğiz. Bakırköy tarafında da bir sosyal tesis yapmayı planlıyoruz. Bolu'da 33 bin metrekarelik bir arazi aldık. Kamp tesisi olarak planladık. Takımlarımız kamplarını gerçekleştirebilecek orada. Ayrıca orada bir oteli yirmi yıllığına kiraladık. 157 yatak kapasitesi var. Bu proje için Deniz Atalay çok uğraştı, kendisine teşekkür ediyorum. Bizim dönemimizde 7500 kişi üye oldu. 670 kişi üyelikte bekliyor."