08 Nisan 2020 Çarşamba 20:05
1942 Okunma
Türkiye'de Koronavirüsten can kaybı 812'ye yükseldi

TC Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, 8 Nisan 2020 tarihinde açıklanan yeni vaka sayısı 4 bin 117, vefat sayısı 87 oldu. Toplam vaka sayısı 38 bin 226 olurken, toplam vefat sayısı 812'ye yükseldi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Can 2020-04-08 20:17:12

Güzelim Turkiyenin insanlarına yazık oluyor. Bu sorumlular cumhurbaşkanı dahil cezalarını bulacak

Misafir Avatar
Zz 2020-04-08 22:02:19 @Can

Türkiyeye önlem alınması gerektiği ocakta bildirildi. Martın içinde önlem alındı bu yetmezmi be cahiller. Orospu evlatları adam doğru söyledi. Ana kuzusu şımarık kıbrıs piçi dölleri. Sizin beyninizi sikeyim.Adam burdaysa ne olacak be götünüzü siktiim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kibris 2020-04-08 21:31:58 @Can

Salak gerizekali hirto

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sert 2020-04-08 21:31:15 @Can

Yuru be gerizekali ahmak yoruma bak be inlarin ne sucu var bre ahmak haaa sen kesin kibrisdasin borun oter pezevek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cvd 2020-04-08 22:05:30

Sert adam kibristaysa ne olacak. Bunları söyleyebilecek biri Türkiyede olamazmi

Avatar
Asil 2020-04-08 22:12:45

Bre bastarda sen bilmeden ne konusun be yarım akıllı cahil türk. Gelda sana serti göstereyim ben. Sanki adam sövülecek bişey söyledi. Yarrak beyinli.

Avatar
Rakamlar yanlış 2020-04-08 23:03:54

Covid19 olduğunu biliyorlar, tedavi uyguluyorlar ama ölüyorlar. Ölüm sebebi zatüre olarak kayda geçiliyor. Covid19 da zatüre ile öldürüyor. Test negatif diye yazmıyorlar. G.Kore açıkladı. Virüs bitmiyor gizleniyor. Taburcu olanlar tekrar hasta olacak