banner40
27 Ocak 2017 Cuma 12:47
Türkiye'den aldığı zayıflama hapları hayatına mal oldu

Tıp öğrencisi olan Anna Phillips kilo vermek için aşırı dozda zayıflama hapı aldı. Genç kız kalp krizi geçirip can verdi. Uzmanlar bu ilaçların ülkeye girmemesi için çalışma başlattı

İngiltere'nin Falmouth kentinde yaşayan 20 yaşındaki tıp öğrencisi Anna Phillips'in sonu, satın aldığı diyet haplarından oldu. 3 yıl önce psikiyatri merkezinde tedavi gördüğü belirtilen genç kız, Türkiye merkezli bir internet sitesinden diyet hapları sipariş etti.

"YETKİLİLERE UMARIM DERS OLUR"

Anne Penny Phillips, "Kızım derslerinde başarılı ve çok zekiydi. Kızımın ölümü umarım yetkililere ders olur" diye konuştu.

Bu ilaçlardan aşırı dozda alan Phillips, sokakta kalp krizi geçirdi. Bir bankta hareketsiz halde bulunan Phillips olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ancak Phillips, yapılan tüm müdahalelere rağmen öldü.

Olayın ardından Adli Tıp Kurumu Phillips'in cesedine otopsi yaptı. Otopsiye giren doktor Cornwall Cox, "Durumu Sağlık Bakanlığı'na bildireceğim. Bu ilaçların ülkeye kolay giriş yapması dehşet verici" dedi.

Kendisi de doktor olan acılı anne Penny Phillips, "Hükümeti bu ilaçlar konusunda uyaran doktora minnettarım. Umarım bu tavsiye bu ilaçları kullanan başka kişilerin de hayatını kurtarır" dedi.

banner22
Son Güncelleme: 27.01.2017 12:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner5

banner31