banner40
04 Haziran 2018 Pazartesi 17:28
2018 yılına ait mali protokol yürürlüğe girdi

Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) arasında imzalanan, 2018 yılına ait mali protokol yürürlüğe girdi. 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yürürlüğe giren protokole göre, Türkiye, 2018 yılı içinde KKTC'ye 2 milyar 187 milyon TL yardım yapacak. Bu yardımların 1 milyar 50 milyon TL'si ise hibe olacak.

banner41
Türkiye Cumhuriyeti Lefkoşa Kalkınma ve Ekonomik İşbirliği Ofisi'nce duyurulan protokol, Türkiye’den KKTC’ye hibe ve kredileri içeriyor.

Türkiye'nin hibe, altyapı, reel sektör ve savunma alanlarına yaptığı katkıların yer aldığı protokolde; 2 milyar 187 milyon TL'lik katkı, yıl sonuna kadar KKTC'ye aktarılacak. Protokolün imzalanmasıyla KKTC ekonomisinin de rahat nefes alması bekleniyor.

Protokolde 960 milyon TL’lik reform destekleme ödeneği de bulunuyor.

Öte yandan KKTC medyası tarafından protokolün imzalanması 'Bayram öncesinde Türkiye'den bayram müjdesi' başlığıyla okuyuculara duyuruldu.

banner22
Son Güncelleme: 04.06.2018 17:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru Söz 2018-06-04 21:22:42

Hibeye yardım denir. Koşullu krediye yardım denmez. IMF zamaninfa Türkiye'de yardım mı yapıyordu? 1 milyar 50 milyon yardım. Koşullu muhtemelen. Kuşkusuz.

Misafir Avatar
Girne 2018-06-05 08:18:54 @Doğru Söz

Sizde bu örümcek agı kafası,bu ayrımcılık,bu kendini beğenmişlik olduğu sürece size beş yüz trilyon verilse yine fayda etmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-06-05 01:40:10 @Doğru Söz

Aydinlik geleceklere ancak bu sekilde ulasabiliriz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-06-05 01:39:27 @Doğru Söz

Ve ayni zamanda elimizden geldigince yardim ederiz. Kavga ile kin ile kimse bir adim yol gidemez. İnsanlarin dini dili irki mezhebi onemli degil. Biz insan olarak birbirimize sahip cikmaliyiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Au 2018-06-05 01:38:04 @Doğru Söz

Bu açgözlülüğünüzü dehset icinde izliyorum. Hibe veya kredi kosullu veya kosulsuz netice olarak ihtiyac zamaninda size verilmis bir para, kustahlik edeceginize bu parayi degerlendirin yatirimlarinizla ulkenizi guzellestirin bunu hepimiz isteriz

Beğenmedim! (0)
Avatar
PLUTO CREDIT FINANCE HOME 2018-07-13 09:39:17

Merhaba beyefendi / hanımefendi,
İşe başlamak için acil bir krediye ihtiyacınız var mı, yoksa yeniden finanse edilmek için bir krediye ihtiyacınız var, Borcunu ödemek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Bir araba ya da ev satın almak için bir krediye mi ihtiyacınız var? Evet, daha fazla endişe etmeyecek olursak, kredi kontrolü olmadan her türlü krediyi uygun bir faiz oranıyla sunuyoruz! e-posta ile bugün bize ulaşın: [email protected]

Avatar
PLUTO CREDIT FINANCE HOME 2018-07-13 09:40:48

Merhaba beyefendi / hanımefendi,
İşe başlamak için acil bir krediye ihtiyacınız var mı, yoksa yeniden finanse edilmek için bir krediye ihtiyacınız var, Borcunu ödemek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Bir araba ya da ev satın almak için bir krediye mi ihtiyacınız var? Evet, daha fazla endişe etmeyecek olursak, kredi kontrolü olmadan her türlü krediyi uygun bir faiz oranıyla sunuyoruz! e-posta ile bugün bize ulaşın: [email protected]

Avatar
PLUTO CREDIT FINANCE HOME 2018-07-13 09:42:37

Merhaba beyefendi / hanımefendi,
İşe başlamak için acil bir krediye ihtiyacınız var mı, yoksa yeniden finanse edilmek için bir krediye ihtiyacınız var, Borcunu ödemek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Bir araba ya da ev satın almak için bir krediye mi ihtiyacınız var? Evet, daha fazla endişe etmeyecek olursak, kredi kontrolü olmadan her türlü krediyi uygun bir faiz oranıyla sunuyoruz! e-posta ile bugün bize ulaşın: [email protected]

Avatar
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI 2018-07-31 11:06:37

Finansal problemlerinizi çözmek için acil bir krediye ihtiyacınız var mı? Biz iş kredileri, kişisel krediler, ev kredileri, kredi kredileri, düğün kredileri, öğrenci kredileri, araç kredileri, banka kredileri ve faturaları ödemek için kredi sağlar. Ne kadar kötü olduğunu biliyorum
Kredi notu. Size hala gerekli kredi miktarını sunabiliriz. Kara listeye sahip müşteriler için de kredileri onaylıyoruz. Eğer ilgileniyorsanız, bizimle iletişime geçin ve "EMAIL ([email protected]) için başvuruda bulunun.


İYİ DİLİM İLE
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI
kredi servisi şirketi infosun
İLETİŞİM ELEKTRONİK POSTA :: bize: [email protected]
WHATS-APP İLETİŞİM NUMARASI +918553623485

Avatar
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI 2018-08-01 08:05:40

Büyük bir iş kurmak için acil krediye ihtiyacınız var mı
Bu Sıra kredi firmasıdır. % 3 oranında kredi verecek
Borçlu, meşru borç veren olacaktır. Kredi verecek
50.000 dolar, 1.000.000 dolar. $ 100,000,000. Bir borçluya kredi bağlıdır
Başvuranın ihtiyacı, en fazla 1 ila 30 yıl arasıdır. Eğer ihtiyacınız varsa
kredi firmamıza temasa geçme kredi firması veya bize e-posta gönderin
İhtiyacınız olan herhangi bir kredi için ([email protected])

BORÇLANMA BİLGİLERİ
Adınız ...............................
Senin ülken........................
Senin adresin .............................
Mesleğin .........................
Medeni durumunuz .....................
İşyerinde mevcut durum
Telefon numaraları / Cep Telefonu / Ofis telefonu ..
Aylık gelir ..............
Kredi süresi ................
Kredi miktarı ..................
Bizden nasıl haberin oldu?,,,,

Borç ve faturalarınızı ödemek için kredi teklif ediyoruz,

EN İYİ REGARD :: MR: CHRISTIAN DAVID RAJA
infosun kredi servis şirketi
İLET

Avatar
Mustafa Bello 2018-08-07 10:04:00

Sevgili Beyefendi / Hanımefendi,

Krediye ihtiyacınız var mı? Herhangi bir kredi almakla ilgileniyor musunuz?
Yoksa finansal olarak endişeli misiniz? Ödeyecek borcun var mı? Eğer evetse,
Dünyanın her yerine kredi veriyoruz. Kredinizi bugün almak için
Şimdi bize ulaşın Şirket üzerinden e-posta adresi: [email protected]

Hızlı yanıtlarınızı bekliyoruz, hizmetinizdeyiz.

Saygılarımla,
Mustafa Bello
A / G
İletişim: Bugünkü krediniz için [email protected], hizmetinizdeyiz.

Avatar
Bill Gate 2018-08-07 14:21:14

Acilen bir kredi arıyor musunuz, işte sorunun çözümü
% 2 faiz oranı kredisi sunuyoruz
E-POSTA ------ [email protected]
WHATSAPP ------ +2348120111731

banner5

banner31