banner40
22 Temmuz 2018 Pazar 16:15
Boğaz piknik alanı temizlendi

Girne Belediyesi temizlik şubesi ekipleri, Orman Dairesi’nin tasarrufunda bulunan Girne Boğaz Piknik Alanı’nda temizlik çalışması yaptı ve yaklaşık 130 büyük çöp poşeti dolusu çöp topladı. 

Girne Belediyesinden yapılan açıklamada, toplanan çöp poşetlerinin, küçük bir kamyoneti doldurduğu ifade edildi.

GÜNGÖRDÜ: “EĞİTİM VE FARKINDALIK YARATILMALI”

banner41

Girne Belediye Başkanı Nidai Güngördü konuyla ilgili açıklamasında, Girne Belediyesi olarak Boğaz Piknik Alanı ve Girne-Lefkoşa Anayolunda sürekli temizlik çalışması yapıldığını belirterek, “vatandaş çöpünü yere atsın işçiler temizlesin”düşüncesinin doğru olmadığını söyledi. 

Güngördü, piknik alanını temiz bulmak isteyenlerin, piknik yaptıktan sonra çöpünü mutlaka poşete koyması ve çöp konteynerlerine atması gerektiğine dikkat çekti. Güngördü, eğitim ve farkındalık çalışmaları yapılarak vatandaşın çevreye karşı duyarlılığının artırılabileceğine işaret ederek, daha önce bölgede bildiri dağıttıklarını da hatırlattı.

 

banner22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Magusalı 2018-07-22 21:00:13

Önce belediye başkanları bir otobüse girip hep birlikte Güney Kıbrısı ziyaret etsinler. Yaptıklarını ve yapamadıklarını o zaman görürler. Hiçbir kentimiz Güney kadar düzenli değildir. Gönyeli belediyesi en iyisidir. Ancak onun da eksikleri çoktur.

Avatar
Kızgın Vatandaş 2018-07-22 21:16:28

Bu işin çaresi cezadır.Ceza yazılmadığı taktirde bunlar gene yedikleri yere sıçacaklar.Allah belalarını versin..İnsanmı bunlar be..Kimsenin burayı temizlememesi lazım..Bıraksınlar alıştıkları gibi bokun içinde isterlerse pikniklerini yapsınlar..Fikri Ataoğlu denen adam da bu rezaletlere gözü kapalı televizyonlarda hbire martaval okuyor...

Avatar
cezmi 2018-07-22 21:20:21

Bu piknik alanının kapatılması ve orman dairesine verilmesi şart oldu artık...Memlekete gelen yabancılara rezil olmaya devam ediyoruz...

Avatar
Vatandaş. 2018-07-22 22:10:14

Biz bu hallerden pikniğe gitmeyiz yıllardır. Ama gittiğimizde ilk işimiz ağaç dallarına poşet takardık..çoluk çocuk herkes her şeyi oraya atardık. Eve getirdiğimiz poşetleri de evimizde çöpe koyardık. Bitti gitti. bıraktığımız yer tertemizdi. Hatta bulduğumuz çöpleri de toplardık.

Avatar
Doğru Söz 2018-07-23 00:22:56

Yok Güngördü, eğitim ve farkındalık geliştirme çocuklarda olur. Atanlar çocuk değil. Bu coğrafyadakilerde gen bozuk. Gen. Burada mutasyon bu şekilde
tecelli etti. Şeytanlık, saygısızlık, pislik, vurdumduymazlık vs. Kalitesizliiiiiiiik.
Rum tarafına geç farkı gör!
Medeniyet gör!
Medeniyet!

Avatar
nnn 2018-07-23 08:58:15

bunu yapan şerefsizlerin evlerini merak ederim... pikniğe giderken ilk akla gelmesi gereken büyük çöp poşeti ama nerdeeee.... nasıl olsa biz gelen kadar birileri temizler mantığındaki öküzlerimiz çok maalesef...

Avatar