13 Haziran 2019 Perşembe 18:42
Özgürgün dosyası meclise gönderildi!

Ulusal Birlik Partisi milletvekili Hüseyin Özgürgün hakkında yürütülen polis soruşturmasının ardından savcılığa gönderilen dosyası tamamlandı. Hüseyin Özgürgün ile ilgili 3’ncü dosya Cumhuriyet Meclisi’nde milletvekillerinin bilgisine getirildi. Böylece Özgürgün’ün dokunulmazlığının kaldırılması ile ilgili süreç başladı. Özgürgün’ün dokunulmazlığının kaldırılması ile ilgili süreç artık Cumhuriyet Meclisi’nde.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vay beee 2019-06-13 20:27:10

Sn! Öz, şunu mu demek istiyorsunuz: UBP'nin iskeletini Devleti çalanlar mı oluşturuyor da onlar silkelenirse UBP parçalanır? Doğru mu anladık?

Avatar
dervis 2019-06-13 19:47:50

diger yamyamlar ne olacak peki..

Avatar
Vay beee 2019-06-13 20:16:58

Öz niye gocunuyorsun? Yasa dışılık yoksa problem yok. Yoksa sen de mi!????????

Avatar
Vay beee 2019-06-13 20:24:21

Öz'ün savunduğu şu! Bir çalanı deşifre edersen, o da bildiklerini söylerse, bataklığa çoğunu çeker, bakarsınız o kadar çok bataklığa düşen olur ki bina ayakta kalmaz!

Avatar
Maya_Lanigan 2019-06-14 10:38:47

Google, 1800 - 26000 dolar arasındaki evden her ay çevrimiçi iş için para ödedi. İ, geçen ay evde çalışan 2-3 gün boyunca evde çalışan 24836 dolar aldı. herkes bu çalışmaya katılabilir ve bu siteyi takip ederek benim gibii Online kazanmaya başlayabilir.

....... >>>>>>>> www.WebJob98.Com

Avatar
Öz 2019-06-13 19:53:11

Eğer UBP birlik olmaz ve Özersay'ın oyununa gelir ise, parçalanır.

Avatar
İsmet 2019-06-13 22:22:52

Bir parti velev ki büyük bir parti olduğunu iddia ederse, ya kendi milletvekilinin arkasında durur yada partiden ihraç eder.... Öyle ne şiş yansın ne kebab kafasıyla giderlerse şişe takacak et bulamazlar

Avatar