26 Haziran 2020 Cuma 13:58
8121 Okunma
Pilli:Gelen yolcular kendi ikamet ettikleri yerde test sonuçları çıkana kadar izole olacak

Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, Türkiye’den KKTC’ye gelecek tüm yolculara uygulanacak testler ve karantina uygulamasına yönelik basında çıkan haberlerin gerçeği yansıtmadığını belirterek açıklamada bulundu.

Bakan Pilli, tüm yolcular için Ercan Havalimanı’nda ücretsiz PCR testi yapılacağını, yolcuların test sonucu çıkana kadar konaklayacakları yerler veya ikametlerinde taahhütname imzalayarak izole olacaklarını açıkladı.

Bakan Pilli, yolcuların aynı zamanda Sağlık Bakanlığı ekipleri tarafından uygulayacakları izolasyon kuralları doğrultusunda bilgilendirileceklerini kaydetti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VATANDAŞ 2020-06-26 14:27:06

ULAN TÜM BU MİLLETİN SAĞLIĞINI İNSANLARIN ELİNE OYUNCAK MI EDECEZ? Ne malum bu insanların çıkmayacağı? Çevremdekiler sıkılıp dışarı çıkacaklarını söylüyor. Çoğu kişi böyle davranacak. DEVLET ADAM GİBİ TEDBİRİNİ AL. YOKSA SOYKIRIMA GİDECEK VE HESABINI TEK TEK SİZDEN SORUCAZ!!!!

Avatar
AHMED 2020-06-26 14:19:22

E gene VIP kapisindan girenler olursa nolacak sayin bakan? Bu isi becerebileceginizden eminmisiniz ? Yoksa yine test yapmadan kacanlar olur sonra de yine " KURALLARA UYMAYAN OLMUSSA ONU BEN BILEMEM" deyip isin icinden cikarsiniz. 9 kisiyi idare edemediniz sadece 1 Temmuzda , BIRGUNDE 9 ucak geliyor , halledebilecek misiniz? Eminmisiniz? Yine halkin sagliginin emin ellerde oldugu garantisini veriyormusunuz? Inanalim mi? Size bir DOKTOR olarak guvenelim mi yoksa bir POLITIKACI olarak soylediklerinizi kulak arkasi mi edelim? Yarin yine hersey boklaninca "BEN ORASINI BILEMEM" deyip isin icinden cikmayacakmisiniz? Eger bu isin sorumlulugunu tasiyamiyorsunuz , birakin da becerebilenler yapsin lutfen. Burasi bir tavuk ciftligi degil, butun halkin sagligi sizin elinize bakiyor.

Avatar
Yoğurda Üflettiniz bizi 2020-06-26 15:19:51

Yani ben şimdi Meclis çatısı altında dümdüz yalan söyleyen ve malum VİP çileri gizleyenlerin anlattıkları tedbirlere mi inanayım, AĞAM?

Misafir Avatar
Uyuyan Guzel 2020-06-26 15:26:31 @Yoğurda Üflettiniz bizi

Yok artik yapmaycaklarmis. Onu unut artik hersey tikir tikir isleyecek tek bir hasta bile bu sistemden sizmaycak, eghonomi galkinacak, saha kalkacak hepimize gokden zembilnan para yagacak. Bu mukemmel sistemden tek bir hasta bile gecemyecek ve mutlu saglikli bir sekilde yasayacayik. Zaten hastanelerimiz super , COVID i biz YENDIK. Dunya yenemedi ama biz SUPER SAGLIK SISTEMIMIZ SUPER HASTANEMERIMIZ sayesinde yenidk. Sonra Dedem Korkut geldi ve uyandik. Gecmis olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğru Söz 2020-06-26 16:02:37

1- Öğrenci rûmuzlu ağam, İngilterede Borus Jonsonu danıştıkları senin felsefendekiler kandırdığı için İngiltere kabusları yaşadı.
2- Bir deliye bile sor, aşısı ve tedavi ilacı olan bir virüsü mü, yoksa aşı ve tedavi ilacı olmayan bir virüsü mü kapmak isten. Deli bile doğru cevap verecektir. Sabredersek aşı ve ilaçlı dönemde geçirebiliriz.
3- En kötü vakaların olduğu ülkeler yaşam kalitelerunden feragat edemeyenler oldu. Meram anlayan ve feragat edebilenler daha ucuz atlatıyor.
Meram anlamak bulaşmamak ve bulaştırmamak için kurallara uymaktır.

Avatar
Öğrenci 2020-06-26 14:54:30

Sayın kktc halkı korkmayın biz çift taraflı test yapıp geleceğiz . Bence çok mantıklı bir karar olmuş ayrıca şunu belirtiyim bu covidi herkes geçirecek yani bugun olmazsa yarın biraz haber okuyun ve bilim insanlarının yorumlarını sizden ricam

Misafir Avatar
KKTC 2020-06-26 15:13:54 @Öğrenci

Sayin Ogrenci nerenizden uyduruyorsunuz bu yalanlari? COVID simdiye dek sadece dunya nufusunun %10 na bulasmis yani nufusun %90 i hala oldugu gibi duruyor, viruse karsi hassa. Eger herkesin bagisiklik kazanmasini beklersek bu is daha senelerce surer. Herkesin bu hastalgi kapmasi ise TAM BIR FELAKET olur. 200 milyondan fazla kisinin olmesi anlamina gelir. Dunyanin simdiye dek gormedigi bir felakete donusur yani. Eger bu konuda bu kadar cahilseninz baskalarina akil vermeden once biraz bilgilenin ya da gotunuzden cikardiginiz bu yanlis bilgileri atip tutmayin lutfen. Tesekkurler.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Metin 2020-06-26 14:31:50

Gayet güzel ve akıllıca alınan bir karar hem ekonomi kalkınıcak hem de kontrollü geliş olacak halktan tek ricam korkmak kaçmak eve kapanmak yerine lütfen maske takın korkmayın

Misafir Avatar
GIBRISLI 2020-06-26 14:42:21 @Metin

Dogru durust onlem almazsan da yarin hastalik tekrar gelirse tekrar kapanmak zorunda kalacagiz . Iste o zaman gorurum sizi hem sizin ekonomik kalkinmanizi. Hayal dunyasinda yasarsiniz siz galiba? Ulkede dogru durust hastane yok be? Solunum cihazi gullanacak personel yok. HEMSIRE YOK, YETERLI TEST YOK!!! SOyle gabadayilik isis degil bu isler. Gorkma da bisey olmaz mantigiyla yapacaksak bu isi boku simdiden yedik demekdir zaten. Ha evet maske dakinca halloluyor bu is zerre. Bak avrupa amerkia butun dunya masgeleri dakdi hastalik da biddi , degil? :) Ne icersiniz be gardas siz da kafalar bu gadar alem? :) Siz bu salginin ciddiyetini daha annayamadiniz, bosuna gonusurusunuz vAllahi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2020-06-26 15:41:55

Yerinde bir karar. Sonuç da güney e yurt dışından gelen turist tek test ile gelip geziniyor, bizimkiler her gün o tarafa geçiyor geliyor bu tarafa aynı risk değil mi. Niye Türkiye olunca bu kadar mızırdanılıyor! dert başka bence ...

Misafir Avatar
Oteki VATANDAS 2020-06-26 15:59:02 @Vatandaş

Sayin cahil vatandas hergun anlatiyoruz bir turlu anlayamadin tekrar yazalim , bak yavas oku da anlayasin " HER ULKENIN RISKI AYNI DEGIL" . Annadin?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Metin 2020-06-26 14:30:30

Sakin olun gayet güzel ve akıllıca alınan bir karar hem ekonomi kalkınıcak hem de kontrollü geliş olacak halktan tek ricam korkmak kaçmak eve kapanmak yerine lütfen maske takın korkmayın...

Misafir Avatar
GIBRISLI 2020-06-26 14:42:58 @Metin

Dogru durust onlem almazsan da yarin hastalik tekrar gelirse tekrar kapanmak zorunda kalacagiz . Iste o zaman gorurum sizi hem sizin ekonomik kalkinmanizi. Hayal dunyasinda yasarsiniz siz galiba? Ulkede dogru durust hastane yok be? Solunum cihazi gullanacak personel yok. HEMSIRE YOK, YETERLI TEST YOK!!! SOyle gabadayilik isis degil bu isler. Gorkma da bisey olmaz mantigiyla yapacaksak bu isi boku simdiden yedik demekdir zaten. Ha evet maske dakinca halloluyor bu is zerre. Bak avrupa amerkia butun dunya masgeleri dakdi hastalik da biddi , degil? :) Ne icersiniz be gardas siz da kafalar bu gadar alem? :) Siz bu salginin ciddiyetini daha annayamadiniz, bosuna gonusurusunuz vAllahi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
v 2020-06-26 14:32:34 @Metin

gardaş ekonomi nasıl galkınacak? Ekonomi daha beter olacak. Turist en fazla 3 hafta gelir sonra virüs patlak verir. Patlak verince iç ekonomide mahvolur. 1 vaka çıksa kimse dışarı çıkmaz. Biz kafe sahibiyiz, emin ol 1 vaka çıktığı an mahvoluruk. Millet bu sefer cidden aç galacak. Bunca zaman boşuna mı gapandık?

Beğenmedim! (0)